AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Jeg blir stadig imponert over hukommelsen til mamma, hun husker fader meg alt jeg sier. Og hva mitt søsken sier. Snakket med henne kjapt for lenge siden og nevnte noe jeg skulle og datoen, det gikk fort i svingene i samtalen, jeg var stressa og snakket litt usammenhengende. Og nå fikk jeg melding om ulike ting og datoen, og tenker bare hvordan i alle dager husker hun dette! Og andre ting jeg har seriøst nevnt i en bisetning husker hun. Og har full kontroll på hvem som skal hva og når osv. Er dette vanlig for mødre?😅 Jeg er selv voksen, og hun må på ingen måte ha kontroll på hva jeg driver med, men hun er bare interessert. Men likevel imponert over at hun faktisk har full kontroll. Anonymkode: 0dd04...a4b
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Haha nei, sånn er ikke mora mi i hvert fall. Og det mest irriterende er at hun ikke husker hva hun selv har sagt, så hun plutselig kan mene noe helt annet dagen etter 😅 Hatt utrolig mange krangler på grunn av det 🙈 Jeg husker imidlertid alt, og jeg er også mamma, så vi er vel forskjellige 😄 Anonymkode: d4436...814
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå