Gå til innhold

Slett/blokk , klarer dere det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere om råder oss om å slette/blokke/gå videre:

Hva er strategien deres for å klare det? Og er dere konsekvent, sletter alle som ikke svarer til krav/forventninger?

Eller lar dere det være en liten mulighet for at han kan kontakte dere igjen? Feks ikke slette bruker fra Snap, men bare fra samtalelista?

Anonymkode: fd5a6...5ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags relasjon tenker du på? Ektemann, kjæreste, en du har møtt på byen, en du har snakket med via Tinder.. For det kommer jo helt an på

Anonymkode: 56139...4b2

AnonymBruker
Skrevet

Feks en du har chatte med og møtt en gang eller to kanskje, før du merker at han bare fader ut , svarer sent, ikke holder avtaler etc.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Feks en du har chatte med og møtt en gang eller to kanskje, før du merker at han bare fader ut , svarer sent, ikke holder avtaler etc.

Om han fader og/eller ikke holder avtaler, så bare sletter jeg. Respekt for meg selv, pluss at jeg gjør jobben enkel for han. 
Kaster ikke vekk tid på menn som gir en interesse som generer tvil eller dårlig magefølelse. 

Skrevet

Da jeg datet slettet jeg konsekvent de som ikke svarte, holdt avtaler eller på andre måter ikke var interresante nok til at jeg ønsket å holde kontakten. Orket rett å slett ikke bruke tid på de.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri slettet noen. Hvorfor i all verden skulle jeg det? Folk som sletter folk f.eks fordi de ikke får svar på timen eller noe i den duren er en merkelig gjeng.

Anonymkode: fa9f1...0a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (2 minutter siden):

Da jeg datet slettet jeg konsekvent de som ikke svarte, holdt avtaler eller på andre måter ikke var interresante nok til at jeg ønsket å holde kontakten. Orket rett å slett ikke bruke tid på de.

Du brukte jo mer tid på å slette enn på å ikke gjøre det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du brukte jo mer tid på å slette enn på å ikke gjøre det.

Nei det gjorde jeg nok ikke. Kresen på hvem jeg sveipet til høyre😝

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Aldri slettet noen. Hvorfor i all verden skulle jeg det? Folk som sletter folk f.eks fordi de ikke får svar på timen eller noe i den duren er en merkelig gjeng.

Ikke snakk om en generell regel om å ikke få svar på timen. Stoler på magefølelsen min i hvert enkelt tilfelle. Henger ikke og venter og lurer på om han er interessert. Så lenge magefølelsen gir grønt lys, kan jeg godt vente på svar. Ellers er det bare å gå videre. Så befriende!

AnonymBruker
Skrevet

Folk som er direkte uhøffelig sletter jeg. Men har og en jeg har prøvd å slette flere ganger men ender bare med å ta han inn igjen fordi savnet blir for stort. Så det har jeg gitt opp... han får bare ligge der... vi har ikke noe kontakt uansett. Så det var lettere for meg enn å slette han , for det funket ikke for min del. Hadde vært bedre om han slettet meg...men det gjør de jo aldri selv om de er null interessert. 

Anonymkode: d2197...8c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...