Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke poenget med det. Hvorfor mener noen at det er nødvendig? 

Anonymkode: 8725c...40e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sær? Nei. Er da opp til deg om du ønsker å ha sosiale medier kontoer. Nødvendig? Er en fin måte å ha kontakten med venner og familie på. Er ikke dypere enn som så. 

Anonymkode: 19f85...7fa

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Aldri skjønt selv

Anonymkode: 56b5a...25a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du er nok noe sær, men du er ikke alene om det. Jeg har ikke snapchat, facebook, instagram eller noen av disse some-greiene.

Anonymkode: fc785...23f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du er eldre enn 15-16, så tenker jeg at du er mer normal enn du tror ;) 

Anonymkode: f9cab...a91

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er ikke sær. Det er ikke nødvendig. Har selv kun snap fordi jeg er i en familiegruppe der. 

Anonymkode: 9463a...3c0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke på Facebook en gang. Har aldri vært det. 

Så det finnes nok flere av oss... 

:bolledeig: 

Anonymkode: 46df7...50f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sær? Nei. Er da opp til deg om du ønsker å ha sosiale medier kontoer. Nødvendig? Er en fin måte å ha kontakten med venner og familie på. Er ikke dypere enn som så. 

Anonymkode: 19f85...7fa

Dette ble sagt om Facebook og messenger, og instagram, og nå snapchat, det får ærlig talt holde med dette jaget om å være tilgjengelig hele tiden. 

Anonymkode: 19af2...e34

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette ble sagt om Facebook og messenger, og instagram, og nå snapchat, det får ærlig talt holde med dette jaget om å være tilgjengelig hele tiden. 

Anonymkode: 19af2...e34

Man kan jo fint bruke alle de uten å være tilgjengelig hele tiden. Man svarer når man har tid, på samme måte som man ellers ville gjort. Gjør hvertfall jeg 😉 De grensene setter man fint selv mener jeg, uansett SoMe 😊

Anonymkode: 95ebe...fa1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er ikke sær.

Skjønnet ærlig talt ikke greia med sosiale medier selv.

Anonymkode: 5240b...37c

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Nei, jeg har ikke det. Orker ikke å ha konto overalt og snapchat virker litt sånn som man må være tilgjengelig på hele tiden eller at man skal legge ut noe veldig ofte. Det gidder ikke jeg og skjønner strengt tatt ikke hva som er så interessant å legge ut i løpet av dagen uansett.

Jeg har Facebook, messenger og Instagram. Det får holde synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke. Så om jeg er sær, så greier jeg fint å leve med det.

Anonymkode: 2c4cd...f30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker det kun for å sende artige bilder med filter til ungene, og for å sjekke på Snap kartet hvor tenåringen er om kveldene.

Anonymkode: c0958...de6

AnonymBruker
Skrevet

Er kun på Facebook og Messenger for å ha kontakt med og avtale ting med familie og venner. Føler snap og insta kun er for de som skal sende nakenbilder og vise fasadebilder.

Anonymkode: 61c56...2fd

Skrevet

hvorfor har snapchat tatt så mye over etter facebook egentlig?

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er særere, jeg har Snapchat men ikke Facebook og Messenger.

Anonymkode: 1a71d...a55

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en øyeåpner da jeg flyttet utenlands i midten av 20-årene og responsen fra jevnaldrende i dette europeiske landet var "hvorfor i all verden har du snapchat? Det er jo bare 16-åringer som bruker det!". Ingen der brukte det, og jeg innså at unge voksne eller eldre som bruker snapchat mest sannsynlig er en norsk greie og egentlig ganske teit. Jeg avinstallerte umiddelbart, og innså ganske raskt at snapchat er det dårligste og mest overflødige sosiale mediet. Har kollegaer i 40/50-årene nå i Norge som bruker det, og det er utrolig flaut synes jeg.

Anonymkode: e868c...88b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snapchat er den jeg bruker mest. Der har jeg de nærmeste og de jeg faktisk vil holde kontakten med. Har facebook, men er innom kanskje 2 ganger på en måned og ser bare de første postene som blir foreslått og så orker jeg ikke mer. Instagram ser jeg ikke poenget med, så det bruker jeg bare til å være med på konkurranser, så den kontoen ser nok rar ut. Twitter bruker jeg lite, bare litt til "faglig" påfyll.

Men snapchat er koselig og jeg bruker det hver dag.

Anonymkode: 3de34...f90

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Man går jo glipp av en del, da. 

Man kan jo mene så mye man vil at det er unødvendig, og barnslig. Men det har faktisk blitt den primære appen for å holde kontakt, dele hverdagen, chatte, etc. i dag. Man har familiegrupper, venninnegrupper, og så videre. Uten snap ville jeg ikke fått med meg hverdagen til nevøer og nieser på samme måte, jeg ville ikke fått med meg når noen sender i gruppechat "gå en tur?" "ta et glass?". For man kan jo ikke forvente at alle andre husker å ende en sms til den ene som ikke er en del av gruppa. 

Anonymkode: b2af5...52e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, du er ikke sær som ikke har snapchat. Jeg er i midten av tyveårene, og opplever det som flere på min alder ikke har eller er nærmest inaktive på snapchat. Veldig få sier "jeg må legge deg til på snapchat". Som facebook har det blitt litt sånn "40+" app. Men selv liker jeg snapchat. Det er personlig. Har noen få kjente, kjære på snap som jeg kan sende hygglige, men useriøse meldinger og bilder. De få jeg har på snap legger ikke ut mye, så det er ikke mye mas. 

Fb er virkelig bare tull utenom grupper for sosiale arrangementer og messenger meldinger. Instagram er fylt til randen med fasade og plettfrie bilder, så det gidder jeg overhode ike bruke. Snapchat blir faktisk favoritten for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...