Gå til innhold

Kvinner: hva føler og tenker dere etter å ha onanert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (mann) føler på en tomhet, blir slapp, ikke bare avslappet, men direkte slapp, og får av og til litt dårlig samvittighet faktisk. Kan bli litt nedfor også.
Hva føler du som kvinne? Blir du glad og fornøyd, avslappet, trist eller føler du skam, eller whatever? Klarer du å beskrive følelsen du får etter å ha onanert til orgasme? 

Anonymkode: 775d4...88d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fornøyd, avslappet og trøtt.

Har tidligere følt på skam, men har vel vokst det av meg.

Anonymkode: b4a2f...98f

• Liker 1
Skrevet

før når jeg ville ha kjæreste, så følte jeg på ensomhet etterpå.

nå når jeg ikke er interessert i mannfolk tenker jeg: håper det er lenge til neste gang.

jeg onanerer bare når kjønnsdelen vil dette, da hodet mitt ikke finnes interessert. og dette skjer typ 2 g pr år.

AnonymBruker
Skrevet

Med en gang jeg har kommet (alene) blir jeg uinteressert i å gjøre mer som har med sex å gjøre. Er som å skru av en bryter. Jeg blir slapp i kroppen og vil gjerne sove. Men jeg tenker også på alle andre hverdagslige ting.  Går liksom tilbake til vanlig modus bare litt slappere. Ingen vonde tanker, ingen skam eller tomhetsfølelse. 

Kvinne 38

Anonymkode: 1eaa2...a03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler ikke noe spesielt. Bare ferdig🤷🏼‍♀️

Anonymkode: d54c5...abe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som å ha fått klødd seg skikkelig på et myggstikk, eller fått tisse etter å ha ventet lenge i dokø. Som et behov/kløe som er dekket, men ikke mer enn det, bare fravær av irritasjon. Etter en god runde med en mann jeg liker godt kan jeg derimot føle meg glad, energisk og full av godfølelse i mange timer etterpå. Gidder sjelden onanere. 

Anonymkode: c77ea...b17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går i en slag transe når jeg onanerer.. kall det gjerne en meditasjon. Jeg er så heldig som klarer å få multiorgasmer (har hatt opp i mot hundre orgasmer på en kveld). Og når jeg er stresset, nedfor og føler livet er surt, så hjelper onani veldig for meg. 
Mens jeg ligger der og får den ene orgasmen etter den andre, så dukker mange tanker opp. Føler som jeg tenker bedre og klarere og all bekymring jeg har i livet er helt borte vekk når jeg får orgasme på orgasme. 
Hører ofte på musikk også når jeg onanere og ligger å tenke på en god del situasjonen jeg har vært oppi og ser situasjon litt på en annen måte (har ikke bare konfliktløsende tanker. Har noen fantasi tanker og da).

Av og til kan ligge slik å onanere i Flere timer til jeg blir utslitt og utmattet og sovner godt. Får aldri dårlig samvittighet eller føler på skam av å onanere. Det gjør meg bare mer avslappet og jeg får bedre selvtillit.

Jeg er jo gift. Og jeg og mannen har mye sex. Men jeg ligger ofte da etter vi er ferdig med sexen og onanere selv (har behov for å gjøre meg ferdig og la tankene flyte… noe mannen er blitt vane med etterhvert).

Hvorfor tror du at du føler deg trist og tom etter orgasme, ts?

Anonymkode: 19d14...e2c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Føler ofte på en tomhet og tristhet og ett savn. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Akkurat som før

Anonymkode: 4dc6e...35a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer aldri å sove etter orgasme for mye adrenalin. Ikke noe annet jeg føler bare søvnløs, anspent. 

Anonymkode: bac74...570

AnonymBruker
Skrevet

Etter orgasme sovner jeg tvert, rekker ikke føle eller tenke noe som helst. Verdens beste sovemedisin 💗

K38

Anonymkode: 58b30...e61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Frem til i år kunne jeg faktisk føle på en form for skam da jeg onanerte. I år har jeg kommet over den følelsen. Nå nyter jeg hele opplevelsen. Jeg lar meg slippe helt løs i eget selskap og det er helt fantastisk! Jeg vet hva som føles godt og puster helt ned i magen. Nå onanerer jeg 1-3 ganger daglig.

Singel kvinne 28.

Anonymkode: 87ecc...e64

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Norske kvinner og menn blusser ikke over av hormoner. Mulig dette overskygger gleden ved sex, og erstattes med alternative negative emosjoner, eller totalt fravær av gode emosjoner rundt seksualiteten. 

Man er jo nesten atypisk seksuelt hvis en ser på svarene over her. Takk og lov for det. Sex med andre og onani, er livets krydder. En energikilde til god fysisk og mental helse. En reise i nærhet til andre og en selv. Hvorfor leve annerledes, man er da en sprek person i de gode 50 årene. 

.

Anonymkode: 8f1dd...4ab

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

At livet er deilig akkurat da 😊

Anonymkode: 5398b...e3f

AnonymBruker
Skrevet

Flauhet og skam desverre.

Anonymkode: d4f26...90b

Skrevet
KrXs skrev (På 25.6.2022 den 15.51):

før når jeg ville ha kjæreste, så følte jeg på ensomhet etterpå.

nå når jeg ikke er interessert i mannfolk tenker jeg: håper det er lenge til neste gang.

jeg onanerer bare når kjønnsdelen vil dette, da hodet mitt ikke finnes interessert. og dette skjer typ 2 g pr år.

Hva gikk galt?

Skrevet
Thanos skrev (9 minutter siden):

Hva gikk galt?

nei ble lei av useriøse menn. og jeg har aldri vært spesielt interessert i onani så jeg kuttet ut begge.

så ble jeg syk og begynte på noen medisiner som gjør at lysta er ikke eksisterende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler at jeg må tisse og en kort stund etterpå blir jeg hoven/øm i livmora. Da tenker jeg at det kanskje er noe feil med meg.

Anonymkode: e6947...e5a

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg bare behagelig avslappet og har fått "lettet på trykket". Føler aldri skam og dårlig samvittighet. Hvorfor skulle jeg det? Men kan føle noen ganger på tomhet og savn hvis jeg er singel. Nå har jeg en elsker så da føler jeg ikke det sånn. Ellers enig med den over her at onani er mest en fysisk reaksjon med lettelse etterpå, mens god sex med en mann gjør at jeg blir glad, oppstemt og får masse energi i flere timer etterpå. Så sex og onani er to veldig forskjellige ting.

Anonymkode: c6913...ac9

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2022 den 18.40):

Hvorfor tror du at du føler deg trist og tom etter orgasme, ts?

Jeg tror det er fordi jeg føler meg verdiløs. Hva er vitsen med kvinner nå liksom, jeg er ikke noe for dem nå. Det varer maks et døgn. Så er jeg meg selv igjen. Før, da jeg var singel og onanerte atskillig oftere, da var skamfølelsen tydelig, da tenkte jeg at den kåte fyren det er ikke meg. Jeg spekulerte på hvem jeg var, er jeg den kåte utgaven, eller er jeg den aseksuelle utgaven rett etter orgasme? Jeg følte at de fleste tankene mine som kåt utgave av meg selv var feil og til å skjemmes over, og at den tilfredsstilte utgaven av meg selv var den riktige meg.
Orgasme etter sex er noe helt annet, da er jeg glad og lettet. Avspent og lykkelig. Orgasme etter onani gir meg altså andre følelser. Det jeg synes er merkelig er at mange kvinner føler også på dette med å onanere for å lette på trykket, noen føler på den samme skammen. Jeg trodde kvinner onanerte i større grad fordi det var deilig, fordi de hadde lyst. Og at det var derfor det er vanlig at kvinner onanerer oftere når de er eldre, enn når de er helt unge, motsatt av de fleste menn.

Dette var slik jeg forestilte meg utviklingen til de fleste selvstendige og lykkelige kvinner, i min drømmeverden:

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Frem til i år kunne jeg faktisk føle på en form for skam da jeg onanerte. I år har jeg kommet over den følelsen. Nå nyter jeg hele opplevelsen. Jeg lar meg slippe helt løs i eget selskap og det er helt fantastisk! Jeg vet hva som føles godt og puster helt ned i magen. Nå onanerer jeg 1-3 ganger daglig.

Singel kvinne 28.

Anonymkode: 87ecc...e64

Anonymkode: 775d4...88d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...