AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Altså!!! jeg blir gal! Han føler nesten ingenting med kondom, vi har kjøpt mange forskjellige for å prøve, og han sliter med å bli slapp midt i når han har på kondom. MEN jeg vil ikke at han skal komme inni meg fordi jeg har hatt bakteriell vaginose tusen ganger og ellers bare synes det lukter dritt selv når jeg ikke har BV også. Fikk antibiotika av gyn og det hjalp selvfølgelig, men det ender med at vi har veldig lite sex fordi det ikke fungerer med kondom noen tips? v han er normalt stor, men mister følelsen både rundt og på tuppen med kondom. Vi har kjøpt store og supertynne, og det hjalp mye men står litt fast nå 😛 what to do! vil jo gjerne ligge sammen. Anonymkode: 3a337...c11
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Er han ren hver gang dere har sex? Hjelper ikke å behandle deg om han ikke er ren og du reagerer på bakteriene. Anonymkode: 7a749...ff6 1 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er han ren hver gang dere har sex? Hjelper ikke å behandle deg om han ikke er ren og du reagerer på bakteriene. Anonymkode: 7a749...ff6 Ja Anonymkode: 3a337...c11
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 Han får lære seg å trekke seg ut i tide. Om han ikke klarer det får dere heller benytte dere av andre måter å ha sex på enn vaginalt samleie. F.eks. kan dere bruke dildo på hverandre (men ikke bruk den samme rektalt og vaginalt). Menn opplever sterkere orgasmer når de blir penetrert rektalt enn når penis penetrer, så for ham er nok det å foretrekke fremfor vaginalt samleie. Anonymkode: 75928...5d1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 Han kan ikke komme inni deg så ofte, sæden gjør det verre Anonymkode: fc767...ef9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #6 Skrevet 25. juni 2022 Er han behandlet da? Eller smitter han deg gang på gang? Anonymkode: 11eaf...367
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #7 Skrevet 25. juni 2022 https://forskning.no/bakterier-sex/bakterier-fra-penis-kan-bidra-til-a-gi-kvinner-skjedekatarr/1727303 Anonymkode: ee34f...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #8 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 25.6.2022 den 14.43): Altså!!! jeg blir gal! Han føler nesten ingenting med kondom, vi har kjøpt mange forskjellige for å prøve, og han sliter med å bli slapp midt i når han har på kondom. MEN jeg vil ikke at han skal komme inni meg fordi jeg har hatt bakteriell vaginose tusen ganger og ellers bare synes det lukter dritt selv når jeg ikke har BV også. Fikk antibiotika av gyn og det hjalp selvfølgelig, men det ender med at vi har veldig lite sex fordi det ikke fungerer med kondom noen tips? v han er normalt stor, men mister følelsen både rundt og på tuppen med kondom. Vi har kjøpt store og supertynne, og det hjalp mye men står litt fast nå 😛 what to do! vil jo gjerne ligge sammen. Anonymkode: 3a337...c11 Har hatt det slik i alle år med mannen min. Våre «safter» gir mismatch når han kommer inni meg. Bv eller ikke. Løser det bare med at han enten trekker seg ut rett før han kommer eller så vasker jeg meg med vann og intimsåpe og setter inn en tampong dyppet med naturell youghurt noen timer. En ny vask etter noen timer/over natta og ingen lukt nedentil. Det blir en del styr med tamponger og youghurt om vi er borte så om vi er borte og ikke har tilgang til yoghurt eller rømme så trekker han seg jo bare ut i siste øyeblikk, lar det komme på mage, lår eller rygg, tørker av med papir i full fart og vasker over med en våtserviett. Trenger ikke gjøre det til noe stort problem. Vi er alltid nydusjet før sex så har ikke noe med hygiene å gjøre. Vi mismatcher bare når det gjelder ekstrementer nedentil. Lar det aldri gå ut over sexlivet fordet om. Kondomer har vi aldri brukt. Er det noe som virkelig lukter død og ødelegger både stemning og lyst så er det nettop kondomer. Anonymkode: 6839d...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #9 Skrevet 26. juni 2022 Jeg hadde det sånn med eksen. Så lenge han ikke kom inni meg, så gikk det bra. Heldigvis ikke sånn med nåværende samboer, hadde vært krise i de 2,5 årene vi prøvde før vi ble gravide, da må han nødvendigvis komme inni meg. Anonymkode: 8dbcc...77b 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #10 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har hatt det slik i alle år med mannen min. Våre «safter» gir mismatch når han kommer inni meg. Bv eller ikke. Løser det bare med at han enten trekker seg ut rett før han kommer eller så vasker jeg meg med vann og intimsåpe og setter inn en tampong dyppet med naturell youghurt noen timer. En ny vask etter noen timer/over natta og ingen lukt nedentil. Det blir en del styr med tamponger og youghurt om vi er borte så om vi er borte og ikke har tilgang til yoghurt eller rømme så trekker han seg jo bare ut i siste øyeblikk, lar det komme på mage, lår eller rygg, tørker av med papir i full fart og vasker over med en våtserviett. Trenger ikke gjøre det til noe stort problem. Vi er alltid nydusjet før sex så har ikke noe med hygiene å gjøre. Vi mismatcher bare når det gjelder ekstrementer nedentil. Lar det aldri gå ut over sexlivet fordet om. Kondomer har vi aldri brukt. Er det noe som virkelig lukter død og ødelegger både stemning og lyst så er det nettop kondomer. Anonymkode: 6839d...cd9 Istedenfor å styre med yoghurt, prøv heller denne. Den kan brukes forebyggende. https://www.apotek1.no/produkter/multi-gyn-actigel-vaginalgel-50ml-953352p Anonymkode: 75928...5d1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #11 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Istedenfor å styre med yoghurt, prøv heller denne. Den kan brukes forebyggende. https://www.apotek1.no/produkter/multi-gyn-actigel-vaginalgel-50ml-953352p Anonymkode: 75928...5d1 Den der koster nesten 3800kr pr liter, hvis en har sex mer enn noen ganger i uka så blir det fort jævlig dyrt, pluss at i yoghurt er det jo bare naturlige bakterier Anonymkode: fc767...ef9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #12 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Den der koster nesten 3800kr pr liter, hvis en har sex mer enn noen ganger i uka så blir det fort jævlig dyrt, pluss at i yoghurt er det jo bare naturlige bakterier Anonymkode: fc767...ef9 Jævlig dyrt? En tube varer ihvertfall én måned, det er under 200,- i måneden. Å styre med yoghurt på en tampong er både ekkelt og upraktisk. Anonymkode: 113c0...e11 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #13 Skrevet 26. juni 2022 Hadde problemet med forrige kjæreste, han måtte også behandles til slutt. Anonymkode: c8255...b2e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #14 Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jævlig dyrt? En tube varer ihvertfall én måned, det er under 200,- i måneden. Å styre med yoghurt på en tampong er både ekkelt og upraktisk. Anonymkode: 113c0...e11 Enig. Multigyn actigel reddet meg og det burde egentlig være festet i toppen av kropp og helseforumet at alle kvinner som har problemer med BVI eller sopp bør prøve denne fantastiske oppfinnelsen. Anonymkode: 08ee9...051 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå