AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Skal søke på en jobb, med elektronisk søknad via kommunen. «Står last opp vitnemål» . Et det en plass jeg man laste ned vitnemålet mitt som pdf? Har prøvd vitnemålsportalen men der får jeg tilsendt en link som jeg ikke kan laste opp i søknaden. Håpte å unngå å scanne inn osv😅 Det er snakk om en bachelor grad, så vitnemål fra en høyskole . Anonymkode: 12a2d...c32
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Du må vel helst scanne det inn ja, den kopien som du har er vel signert, og er sannsynligvis det eneste eksemplaret. Anonymkode: 4d610...e86
nordlending Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Vitnemålsportalen - du får en link til dokumentet? Da laster du det ned, og laster det opp i søknaden.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har prøvd vitnemålsportalen men der får jeg tilsendt en link som jeg ikke kan laste opp i søknaden. Anonymkode: 12a2d...c32 Nederst i lenken skal det være en knapp hvor man kan laste ned vitnemålet som PDF Anonymkode: 04276...e2e
Matas Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 Tråden er ryddet for identifiserende innlegg og svar til dette. Matas, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå