Gå til innhold

navn på katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Balder, er ikke det et flott navn på en hannkatt? Andre gode ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, vi hadde verdens hyggeligste katt som het det! Men han døde dessverre... :grine:

Veldig fint navn! Ellers er Loke et bra navn også.

Hvis jeg får en katt igjen, skal den hete Sola fide eller Apokatastasis!

Skrevet

Balder er kjempefint, og hvis du er keen på å gi den et navn fra norrøn mytologi, passer det jo kjempemessig. Loke, derimot, var en slu jævel som en ikke vet sikkert om var ond eller god. Haha, jeg ville ikke kalt katten min Loke, i frykt for å få en kalkulerende, utspekulert rabagastkatt. På den annen siden har jeg en katt med det originale navnet Gråpus.

Skrevet (endret)

Mjauritz!

Men hvis jeg noen gang får meg katt (og det er en hannkatt) skal den hete Eldar.

Endret av The Pink
Skrevet
Loke, derimot, var en slu jævel som en ikke vet sikkert om var ond eller god. Haha, jeg ville ikke kalt katten min Loke, i frykt for å få en kalkulerende, utspekulert rabagastkatt.

Er ikke alle katter slu og både snille og litt slemme i våre menneskeøyne? I det ene øyeblikket leker de med byttet de har fanget mens det enda lever, mens de i neste øyeblikk kommer opp i senga til eieren for å få kos. ;)

Men jeg elsker kattene mine uansett jeg, det er jo bare instinkter. Selv om det er litt ekkelt å se dem leke med halvdøde mus :forvirret:

:)

Skrevet

Hankatten min heter Sofus. :hjerte:

Mons er vel også ett klassisk kattenavn.

Skrevet

Balder er et fint navn det... vi har en hannkatt og barna i huset ga han navnet Figaro... :)

Skrevet
Mjauritz!

:ler: Råbra!! Min persergutt heter Darius Ross (etter sin mor Diana Ross :sexy: )

Skrevet

Balder er kjempefint.

Eg har forresten hørt at kattenamn bør innehalda ein "s", for det er den lyden kattar høyrer best...(?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...