Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg og samboer har prøvd i over 1 år, ca 14 mnd. De fant ingenting galt med noen av oss. Jeg følte jeg aldri kom til å bli gravid, og dagen før positiv test var jeg skikkelig irritert og ringte fertilitetsklinikk for time da testen var negativ. Da var jeg ca 11 dpo. Dagen etter vi ringte fikk jeg positiv strimmel og digital. Har ikke gjort noe annerledes, og hadde mensensmerter fra eggløsning til nå - slik jeg alltid har før mensen. 

På testene jeg tok stod det at 97 prosent testet positivt dagen jeg testet negativt. Så vil bare skrive denne tråden for å få opp håpet til dere som har prøvd en stund for det kan gå tilslutt selv om man nesten har gitt opp ❤️

Anonymkode: 9e951...709

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye ❤

Anonymkode: 1ff63...495

Skrevet

Vi har prøvd i ni år og har seks SP bak oss. Nå gravid med eggdonasjon i uke 26+6! Har dessverre livmorhalssvikt, men tross alt har det aldri sett så bra ut som dette ❤ 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi tok IVF med beskjed om at det mest sannsynlig var bortkastet pga veldig lave verdier, men vi kunne prøve det som siste utvei. De anbefalte oss ikke engang en pakke for de mente det var svært usikkert hvordan jeg responderte. Aldri blitt gravid noensinne i livet mitt heller, så tenkte vi prøver en gang og lar det gå. Ble gravid på første forsøk og er uke 25 nå :) 

Anonymkode: 401cf...596

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...