Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha slitt i et vanskelig samboerskap uten samtaler og raushet i flere år, så har jeg satt ned foten overfor samboer og sagt at nok er nok, og at vi ikke kan bo sammen lengre. Han stikker hodet i sanden nå også, sånn som før. Jeg er ingen masekråke som krever masse oppmerksomhet, men siden han ikke kan stå sammen med meg i livets små og store utfordringer, men stenger alt og alle ute og holder på med sine egne sære interesser så blir det vanskelig å leve sammen. Jeg kvinnet meg opp og sa ifra om at det var over før jul, har bodd sammen med ham siden, for å gi ham sjanse til å fordøye denne beskjeden og fordi det er jo mange praktiske ting å ordne etter ett langt samliv med barn osv. Mitt nye bosted er ikke klart for overtagelse før i desember. Han har ikke skaffet seg noe nytt bosted, skyver alt foran seg. Han tar som vanlig ikke ansvar for noe praktisk. Huset vi bor i er solgt. Jeg har så klart dårlig samvittighet for å bryte opp familien, og har bestemt at jeg skal ikke snakke negativt om samboeren til noen. Mest av hensyn til barna, det er jo deres far  og jeg var jo sjøl så dum at jeg flyttet sammen med ham. Men fy fader, jeg kjenner at det er så vanskelig å ikke sprekke! Folk rundt skjønner jo ikke fullt og helt hva som er årsak, jeg vil ikke utlevere ham og familielivet vårt  men jeg føler at jeg må skrike noen ganger! Gi meg styrke til å holde ut og tro på at det går an å komme hel ut i andre enden! ❤️

Anonymkode: 85d13...e34

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fokuser på deg selv, drit i hele særingen og gled deg til å starte prosjekt deg🤍

Anonymkode: 3ecc5...cbc

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Fokuser på deg selv, drit i hele særingen og gled deg til å starte prosjekt deg🤍

Anonymkode: 3ecc5...cbc

Tusen takk ❤️ Jeg må prøve det❤️❤️

Skrevet

Finn en eller to venninner du stoler skikkelig på og fortell sannheten til dem. Det bevarte vett og forstand hos meg da jeg brøt ut av et langt samboerskap med felles barn. På den måten klarte jeg å ikke si noe foran barna eller andre. Og vi bevarte et godt samarbeid om barna. Men forbered deg på at du må svelge noen kameler etter hvert når det gjelder oppdragelsen.😮💨

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde nok sikkert vært lurt å ha et leid bosted på hånda allerede før jul i fjor. Det er lenge å gå et helt år, etter at man har slått opp. Det hadde nok skapt en klarere situasjon for ham, og hva som skjer.  

Anonymkode: 14884...cdf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det hadde nok sikkert vært lurt å ha et leid bosted på hånda allerede før jul i fjor. Det er lenge å gå et helt år, etter at man har slått opp. Det hadde nok skapt en klarere situasjon for ham, og hva som skjer.  

Anonymkode: 14884...cdf

Ja, det hadde kanskje det. Tenkte det var lurt for å skjerme barna mest mulig fra flyttinger osv..

AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (28 minutter siden):

Finn en eller to venninner du stoler skikkelig på og fortell sannheten til dem. Det bevarte vett og forstand hos meg da jeg brøt ut av et langt samboerskap med felles barn. På den måten klarte jeg å ikke si noe foran barna eller andre. Og vi bevarte et godt samarbeid om barna. Men forbered deg på at du må svelge noen kameler etter hvert når det gjelder oppdragelsen.😮💨

Ja, men sitter langt inne å legge bekymringer og frustrasjoner over på andre😪 Får fokusere på veien framover, jeg skjønner at den sikkert ikke blir uten humper den heller! Men jeg tror det blir bedre enn det er nå! ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, men sitter langt inne å legge bekymringer og frustrasjoner over på andre😪 Får fokusere på veien framover, jeg skjønner at den sikkert ikke blir uten humper den heller! Men jeg tror det blir bedre enn det er nå! ❤️

Jeg holdt også mye inne til å begynne med. Men så viste det seg at ene venninna mi hadde lagt merke til hvordan han oppførte seg, og at det var noe jeg slet med. Så da hun spurte om alt var ok gikk det hull på byllen. 

Ønsker deg masse lykke til❤️ Du vil garantert få det bedre💕

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...