AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Hei! Jeg begynner å få følelser for en gutt. Har alltid hatt et godt øye for han og vi forrige uke klina vi på en fest. Etter denne hendelsen har vi snappa en del (ja jeg er ganske ung). Han skriver til meg og virker interessert. Jeg er også interessert i han, problemet er at han har en historie med utroskap fra et tidligere forhold. Han er nok ikke bra for meg og å gå inn i et forhold med han høres sikkert dumt ut, men jeg liker han så godt. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Vil så gjerne være kjæresten hans, men er redd for å bli knust. Anonymkode: fb697...176
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Umulig å si. De som ikke har vært utro før, kan plutselig bli det. En som har vært utro i et forhold eller flere, kan fortsette med det i fremtidige forhold. Eller aldri gjøre det igjen. Det er en sjanse du må ta. Jeg hadde nok vært veldig skeptisk. Utroskap må være noe av det verste å utsette kjæresten for. Hvorfor ikke gjøre det slutt istedet? Hvordan vet du at han har vært utro, hvor detaljert info har du? Ville nok sjekka holdningene hans litt.. Anonymkode: 8adf5...dbd
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Jeg var utro, ble betatt/forelsket i en annen fyr og holdt det gående i seks med. Vanvittig egoistisk, utroskap på verste måte. Jeg unnskyldte det med at jeg aldri løy direkte, fordi samboeren min stolte så blindt på meg at han aldri stilte særlig spørsmål. Sa feks "Jeg tenker å fly til Oslo på fredag siden du leser til eksamen. Jeg må huske å ta med den boka til Ingvild!" som skapte inntrykk av at jeg skulle overnatte hos Ingvild... Helt jævlig å se tilbake på. Jeg planla å avslutte for å bli sammen med han andre, men i prosessen av skyldfølelse og frykt for å bli oppdaget, merket jeg hvor mye kjærlighet jeg hadde for samboeren min. Jeg var feig, for jeg turte ikke å innrømme utroskapen, men jeg gjorde det slutt med begge to og sa at de fortjener bedre og at jeg for alltid kommer til å angre på at jeg ikke kunne gi dem den kjærligheten de ga meg og forklarte at det var fullstendig en mangel i MEG. Ingen mangler overhodet i dem og deres kjærlighet. Ca ett år senere møtte de begge to hver sin kommende kone og de virker veldig lykkelige. Jeg slet i fire år omtrent, med mye skyldfølelse og self sabotaging, begynte med rus for å døyve alt jeg ikke hadde verktøy til å håndtere, men jeg visste veldig tydelig med meg selv at jeg aldri ønsker å være utro igjen. Jeg har vokst noe enormt på de feilene jeg gjorde, men jeg begynte også i terapi og har jobbet meg gjennom en haug av underliggende problemer som første til utroskap in the first place. Hvis han du snakker med er på noenlunde samme reise som jeg var, så ville jeg sagt at du kan forsøke. Hvis han var utro flere ganger mot forskjellige partnere, eller hvis han ikke viser mye selvinnsikt på andre måter, så ville jeg vært skeptisk. Jeg tror at alle kan endre seg, men jeg tror det må skje en drastisk forandring for å endre noe så grunnleggende som ens verdier mtp utroskap. Anonymkode: 17c50...a4e 2
muffinsss Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Umulig å si. De som ikke har vært utro før, kan plutselig bli det. En som har vært utro i et forhold eller flere, kan fortsette med det i fremtidige forhold. Eller aldri gjøre det igjen. Det er en sjanse du må ta. Jeg hadde nok vært veldig skeptisk. Utroskap må være noe av det verste å utsette kjæresten for. Hvorfor ikke gjøre det slutt istedet? Hvordan vet du at han har vært utro, hvor detaljert info har du? Ville nok sjekka holdningene hans litt.. Anonymkode: 8adf5...dbd Etter festen var det noen av vennene hans som lurte på om jeg var blitt betatt av ham og de fortalte meg at han tidligere hadde vært utro.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 muffinsss skrev (40 minutter siden): Etter festen var det noen av vennene hans som lurte på om jeg var blitt betatt av ham og de fortalte meg at han tidligere hadde vært utro. Hmm.. Litt merkelig av hans venner å si det. Mulig de er sjalu/vil ødelegge for han? Anonymkode: 8adf5...dbd
muffinsss Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hmm.. Litt merkelig av hans venner å si det. Mulig de er sjalu/vil ødelegge for han? Anonymkode: 8adf5...dbd Jaa det har jeg også tenkt på. Og det som gjør det enda litt mer "rart" er at han ene hadde følelser for meg for en liten stund siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå