Gå til innhold

Har dame, men får fortsatt (nesten) aldri ha sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel gjennom mesteparten av 20 åra, nå har jeg endelig fått kjæreste denne våren, men får fortsatt ikke ha sex. Vi har sex kanskje 1-2 x i måneden. Jeg tror venner i forhold har sex minst 5x i uka. Det er.bittert å tenke på

Anonymkode: 31932...29e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker hun deg er hun vel opptatt av at du skal ha det bra. Hun kan alltids la deg ha sex med andre.

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til voksen livet. Der du som mann må renovere huset for å kunne få litt sex. Har du nok energi klarer du dette engang i uka😅

Anonymkode: 6ebd9...f0c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

1-2 ganger i uke er fortsatt mer enn du hadde i 20-årene. Du bør heller tenke på hvor heldig du er som ikke fortsatt er på 0 ganger i uka. 

Anonymkode: 153b0...229

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med henne om hva behovene og ønskene deres er, eller tår du bare med de tankene alene? 
Er du opptatt av at hun har det skikkelig godt, eller er det bare du som skal få 5 jukk før det er over?

Anonymkode: eb1e8...65d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om du er i 20-årene er det helt bortkasta å ha dame. Spesielt om man liker å ha det morro og å ha sex mye og bra sex. 

Merk at dette kun er tilfelle om man ser bra nok ut og er oppegående nok til å ha et sosialliv og er interessant blant damer. Om ikke, så er nok et døllt forhold enklere for deg. 

Anonymkode: 0131f...c31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

1-2 ganger i uke er fortsatt mer enn du hadde i 20-årene. Du bør heller tenke på hvor heldig du er som ikke fortsatt er på 0 ganger i uka. 

Anonymkode: 153b0...229

Klarer du ikke å lese? Han skrev 1-2 ganger i måneden! Det er ingenting nærmest.

Jeg skjønner at du er oppgitt, ts. Snakk med henne om det.

Anonymkode: 93fb2...dd5

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags holdning er det du har til sex og damer? "Får sex"? Det er ikke noe damer skal "gi".

Har du vurdert å prate med henne og høre om hvorfor? Det kan være det ligger en årsak bak, eller at det er så enkelt at dere har ulike behov for sex. 

Anonymkode: 04463...73a

• Liker 20
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Velkommen til voksen livet. Der du som mann må renovere huset for å kunne få litt sex. Har du nok energi klarer du dette engang i uka😅

Det gjelder dessverre ikke kun menn.

Mannen min matcher ikke mitt  nivå av sexlyst. Han mener 1-2 i uken er nok, jeg kunne tenke meg annen hver dag, men neeeei daaaaa. Han vil ikke bli "svakere" . 

Anonymkode: 3d2e2...cc2

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun bruker sikkert mye tid på mobilen. Fortell henne at sex er for deg det samme som å lades opp. Det er et språk hun forstår. Da ordner det seg. Alle må lades, hvis ikke gidder vi ingen ting.

Anonymkode: 4e314...0d7

• Liker 1
Skrevet

Finn noen du matcher med. Det er for tidlig å «slutte med» sex. Hvordan er kommunikasjonen dere i mellom? Viktig at du ikke bebreider henne, men at dere leker og koser og har det gøy i senga, slik at hun faktisk får lyst på sex.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har vært singel gjennom mesteparten av 20 åra, nå har jeg endelig fått kjæreste denne våren, men får fortsatt ikke ha sex. Vi har sex kanskje 1-2 x i måneden. Jeg tror venner i forhold har sex minst 5x i uka. Det er.bittert å tenke på

Hvorfor valgte du å definere deg som kjæreste med en aseksuell kvinne? 

Jeg gikk uten noe, til jeg ble sammen med en ganske middelmådig jente som 28åring. Hun ville i hvertfall pule, og vi lå i snitt sammen hver dag, de første tre årene.  

Anonymkode: 59d02...790

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At dere virkelig gidder? Hva med å importere ei fra et konservativt land isteden?? Da kan du forvente at hu gjør husarbeidet, passer på ungene og er med på noe morro sent på natta. Så lenge du er forsørgeren i forholdet da

Anonymkode: 0060d...9c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags holdning er det du har til sex og damer? "Får sex"? Det er ikke noe damer skal "gi".

Har du vurdert å prate med henne og høre om hvorfor? Det kan være det ligger en årsak bak, eller at det er så enkelt at dere har ulike behov for sex. 

Anonymkode: 04463...73a

Tenkte litt på det det samme da jeg leste dette «får sex». 
Først å fremst må du snu tankegangene og heller si vi har ikke så ofte sex lengre. Kanskje du har ett større sexbehov enn henne? Vet at enkelte kvinner mister sexlysten når dem går på p-piller. Samt kvinner ønsker og trygghet og ikke sexpress i fra sin partner. Så trygghet, god kommunikasjon, ta initiativ til god foreplay osv 

Men da jeg traff mannen min i tjueårene, så hadde vi sex hver dag.. av og til to ganger til dagen også. Nå er vi i midten av førti årene og sexlivet har gått opp og ned, men vi er inn i en god perioden og har sex sånn ca tre til fire ganger i uken 

Anonymkode: 93551...983

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

men får fortsatt ikke ha sex.

Vel jeg skjønner hvorfor.

Anonymkode: 3f8d1...b36

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det gjelder dessverre ikke kun menn.

Mannen min matcher ikke mitt  nivå av sexlyst. Han mener 1-2 i uken er nok, jeg kunne tenke meg annen hver dag, men neeeei daaaaa. Han vil ikke bli "svakere" . 

Anonymkode: 3d2e2...cc2

Annen hver dag😳. Herregud hadde jeg aldri orket.

Anonymkode: 3f8d1...b36

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Først å fremst må du snu tankegangene og heller si vi har ikke så ofte sex lengre. Kanskje du har ett større sexbehov enn henne? Vet at enkelte kvinner mister sexlysten når dem går på p-piller. Samt kvinner ønsker og trygghet og ikke sexpress i fra sin partner. Så trygghet, god kommunikasjon, ta initiativ til god foreplay osv 

Du skriver som om det skulle være et par i 3-årskrisen.  De er jo helt ferske kjærester jo!  Og hvorfor ble de det; trolig fordi ts er en desperat type. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du skriver som om det skulle være et par i 3-årskrisen.  De er jo helt ferske kjærester jo!  Og hvorfor ble de det; trolig fordi ts er en desperat type. 

Altså, jeg trodde det var helt normalt for en mann i 20-årene å ha lyst på sex. Trenger ikke å være «desperat» (som om det er noe negativt). Og uheldige formuleringer (f.eks. «får sex») synes jeg heller ikke vi skal dømme ham på. Det må være lov å være frustrert og forvirret når forventning og realitet ikke stemmer. Tenker jeg. 💜

Ts, har du prøvd å snakke hennes kjærlighetsspråk over tid? Det høres kanskje teit ut for noen, men fungerer gull her i huset. Min sexlyst starter ikke «fysisk» (som hans), men i hodet og hjertet. Så når min sexlyst er liten, så er det som regel, fordi vi ikke har tatt oss tid til å vise hverandre kjærlighet. Når jeg føler meg nær ham, er det mye lettere å være nær fysisk. Og det fungerer mye bedre for oss enn at han klager over at vi ikke har nok sex. Et forhold handler jo om så mye mer enn sex. Og en av nøklene til å virkelig ha det bra sammen tror jeg er å finne ut hvordan man formidler kjærlighet og omsorg til hverandre. Jeg skjønner at behovet for sex overskygger en del annet nå, men prøv å være litt nysgjerrig på henne og hva hun liker. 🤗

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (12 minutter siden):

Altså, jeg trodde det var helt normalt for en mann i 20-årene å ha lyst på sex. Trenger ikke å være «desperat» (som om det er noe negativt). Og uheldige formuleringer (f.eks. «får sex») synes jeg heller ikke vi skal dømme ham på. Det må være lov å være frustrert og forvirret når forventning og realitet ikke stemmer. Tenker jeg. 💜

Kanskje du misforsto meg?  Det som er desperat med dette, er at han har gått inn i et forhold med en kvinne som fra første stund ikke har lyst til å ha sex. Det burde vært avklart etter en periode med dating ; "er dette ditt libido?, sorry da er vi ikke kompatible". 

Det er en vanlig feil, når man mangler forholdserfaring, og tror at det kommer til å gå 25år før neste dame dukker opp. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje du misforsto meg?  Det som er desperat med dette, er at han har gått inn i et forhold med en kvinne som fra første stund ikke har lyst til å ha sex. Det burde vært avklart etter en periode med dating ; "er dette ditt libido?, sorry da er vi ikke kompatible". 

Det er en vanlig feil, når man mangler forholdserfaring, og tror at det kommer til å gå 25år før neste dame dukker opp. 

Takk for oppklaringen. 💜

Dette er jo ikke en enkel greie! Og forskjellig (gjennomsnitts-)libido har laget mye trøbbel for mange. 🥲

Jeg er ingen ekspert, men jeg vet at hvor mye sexlyst jeg har, avhenger VELDIG av hvor nær jeg føler meg ham. Jeg sliter derfor med å se på libido som noe statisk. Jeg tror den kan påvirkes. Det kan jo være verd et forsøk, tenker jeg. 🤗

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...