AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Ønsker å sette inn p-stav, og skal på kontroll hos hs neste uke. Vet de kan sette inn, men må jeg ha egen time til det? Kan jeg ringe på forhånd sånn jeg får hentet ut resept før timen? Anonymkode: 78b86...ebe
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ønsker å sette inn p-stav, og skal på kontroll hos hs neste uke. Vet de kan sette inn, men må jeg ha egen time til det? Kan jeg ringe på forhånd sånn jeg får hentet ut resept før timen? Anonymkode: 78b86...ebe Tror du må ha egen time hos lege for å hente ut resepten, og så tar du den evt med for innsett Mulig du kan ringe legen også, ikke helt sikker på dette, jeg dro til legen på time for å ordne resepten Anbefaler deg forøvrig å sette deg inn i bivirkningene folk har fått av Nexplanon staven, bare et vennlig tips som dessverre ingen ga meg før jeg tok den Anonymkode: 54507...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tror du må ha egen time hos lege for å hente ut resepten, og så tar du den evt med for innsett Mulig du kan ringe legen også, ikke helt sikker på dette, jeg dro til legen på time for å ordne resepten Anbefaler deg forøvrig å sette deg inn i bivirkningene folk har fått av Nexplanon staven, bare et vennlig tips som dessverre ingen ga meg før jeg tok den Anonymkode: 54507...0c2 Hvilke bivirkninger opplevde du? Jeg mistet mensen fullstendig i fem år, det var min eneste bivirkning... Men det finnes selvsagt mange som ikke er så heldige tror jeg! Anonymkode: 9d29c...6c6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du må ha egen time hos lege for å hente ut resepten, og så tar du den evt med for innsett Mulig du kan ringe legen også, ikke helt sikker på dette, jeg dro til legen på time for å ordne resepten Anbefaler deg forøvrig å sette deg inn i bivirkningene folk har fått av Nexplanon staven, bare et vennlig tips som dessverre ingen ga meg før jeg tok den Anonymkode: 54507...0c2 Men jeg kan ta med til helsestasjonen når baby skal ha kontroll? Jeg vet ikke hvor lang tid det tar, så vet ikke om det er urealistisk Anonymkode: 78b86...ebe
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilke bivirkninger opplevde du? Jeg mistet mensen fullstendig i fem år, det var min eneste bivirkning... Men det finnes selvsagt mange som ikke er så heldige tror jeg! Anonymkode: 9d29c...6c6 Absolutt! For noen fungerer p-staven veldig fint og for andre ikke, det må man nesten se an helt selv For min del mistet jeg også menstruasjonen, var kvalm hele tiden i flere måneder, klarte ikke være på arbeid engang og ble sykemeldt lenge pga det, men ble også veldig nedstemt, fikk migrene ofte og gikk veldig fort opp i vekt, til tross for at jeg spiste veldig rent pga kvalmen. Husker bare at jeg ofte lå på badet over toalettet i mørket, og var helt forferdelig dårlig! TS, du kan evt ringe de for å spørre de, men det tar ikke lang tid å sette inn p-staven. Mener det tok under et minutt for meg, veldig fort gjort Anonymkode: 54507...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå