AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Jeg har en svært varm leilighet på sommeren, og det er ikke langt unna ulidelig å være her. Tidligere har jeg hatt alle vinduer og dører på vidt gap, men etter jeg har fått en innekatt er ikke det lenger en mulighet. Hva slags nedkjølingsmulighet anbefaler det? Det trenger ikke bli iskaldt, men gjerne få det ned noen grader. Har alle vinduer på gløtt med barnesikring, samt to vifter gående kontinuerlig, og det er fortsatt for varmt her. Anonymkode: 403de...d2d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Tja bor selv i gammelt hus. Der inner vinduer var tatt vekk. Det ble kokvarmt. Året etter lot vi inner vinduer være igjen og dro for gardiner. Det hjalp endel. Nå har vi utenpåliggende persienner vi lukker på varme dager. Og da kommer ekstremt lite varme inn. Alle får streng beskjed om å lukke dører. På dagtid. Lufter på kveld og morgen. Har det ganske kjølig inne nå, uten bruk av strøm. Men kan bli varmt da. Om vi har besøk, som ikke evner å lukke døra når de skal inn på do ol. Det er ikke lenge det skal stå oppe før det blir kokvarmt. Anonymkode: 054e7...9e7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Portabel aircondition. Masse modeller på Elkjøp, etc. Anonymkode: 1ca9a...b34
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 https://www.tek.no/samletest/i/Aleyqx/beste-billige-aircondition-2022 🤗 Anonymkode: be462...609
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 Sett ei bøtte med isbiter forran vifta. Ha vinduer lukket og persienner nede på dagen, luft kun på natta. Anonymkode: e2be4...981
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 Jeg har en fra merket «anslut», husker ikke hvor jeg kjøpte (tror jula) den men er et «vifte tårn» for 500 kr… Funker veldig bra, men den er litt vinglete. Ang innekatt. Det finnes både katte sikkerhets nett og sånne harde sikrings greier til vinduet. Du kan og kjøpe netting på byggvare og feste på rammer. Det er mye du kan gjøre for å kunne lufte som vanlig. Vi har innekatter men lufter for fullt med nett stiftet på vinduer, og så har vi ramme med nett på ett vindu. Finnes på de fleste dyrebutikker. Anonymkode: 82c60...aba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå