Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Idag fikk jeg vite at personen jeg elsker mest på denne jord  og som jeg har gitt hele meg til har holdt meg for narr og ikke elsker meg...

Har så vondt at jeg bare vil dø....

Anonymkode: 3c95d...14e

• Hjerte 17
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Idag fikk jeg vite at personen jeg elsker mest på denne jord  og som jeg har gitt hele meg til har holdt meg for narr og ikke elsker meg...

Uff, kjære deg. :(  

Sender deg en god klem!❤️❤️❤️:hug:

Anonymkode: d106d...6ec

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Personen er ikke verdt din smerte. Løft hodet og gå videre.

Anonymkode: ee31f...0a1

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Åh, jeg er i samme situasjon TS. Det gjør utrolig vondt, men vit at du ikke er alene. Klem❤️

Anonymkode: 12c58...2dc

• Hjerte 4
Skrevet

Jeg ville bare gi det en god klem TS ❤️

• Hjerte 1
Skrevet

❤❤❤

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært i samme situasjon. Elsket en mann, som kun utnyttet følelsene mine. Masse klemmer og tanker ❤️❤️❤️

Anonymkode: f3d6e...767

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også i samme situasjon, bare omvendt, og det er faktisk også vondt å ikke elske personen lengere selv om man vil.

Anonymkode: 6f1c5...055

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

❤️

Anonymkode: 52fdf...cd8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er også i samme situasjon, bare omvendt, og det er faktisk også vondt å ikke elske personen lengere selv om man vil.

Hvilket forhold var det snakk om? Familie? Barn? Hvor langt forhold?

Anonymkode: 6d9d7...191

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synd

Anonymkode: 572c7...b1b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighetssorg er som døden, det er utrolig vondt❤️

Så leit å høre at det ikke ble som du hadde sett for deg. Det blir bedre❤️

Anonymkode: 5bd02...724

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så veldig lei for det❤️ Du fortjener så mye bedre❤️

Anonymkode: ac077...3c6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvilket forhold var det snakk om? Familie? Barn? Hvor langt forhold?

Anonymkode: 6d9d7...191

Lang ekteskap med barn.

AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighetssorg er veldig vondt ❤ Ta vare på deg selv. 

Anonymkode: 45245...079

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var i den situasjonen fikk jeg et råd som jeg første tenkte var skikkelig dust, men en kveld jeg hadde det ekstra vondt så hjalp det rådet faktisk litt likevel. Rådet var at man skal tenke på en annen gang man har hatt skikkelig vondt, når man har hatt sterke smerter, f.eks. borre hos tannlegen, en gang man falt som barn, fødsel, et ille migreneanfall, blindtarmbetennelse eller noe annet smertefullt. Og så skal man prøve å huske hvor ekstremt vondt det gjorde den gangen, og så når man har tenkt så hardt på det at man nesten kan kjenne fantomsmertene så skal man minne seg selv på at tannverken, migrenen eller hva nå enn faktisk gikk over og at alt ble bra igjen til slutt. Jeg vet det høres teit ut, men for meg var det faktisk litt trøst i det. 
Sender deg uansett en god klem❤️

Anonymkode: c960e...31a

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Fy for en drittsekk, du fortjener nå SÅ mye bedre enn det der.

Fikk et tips på krisesenteret en gang. Ta på neglelakk på føttene. Neglene der vokser jo ganske sakte egentlig. Når neglen på stortåen har vokst ut sånn at det ikke er lakk igjen, så er det verste over. Tror det tok to omganger med neglelakk for min del, men i de verste stundene, der alt var tomt, kunne jeg se ned på tærne at jeg i alle fall var kommet et stykke.

Ellers; bruk energien din! Du er sikkert både tom, lei deg og full av adrenalin. Bruk adrenalinet! Om det er til trening (en time trening = en time fullstendig utkobling av hjernen for du er for sliten til å tenke). Plant blomster ute eller finn noen å potte om. Gjør hva som helst som før ga deg et avbrekk.

Tenk, eller helst skriv ned, alle hans negative sider og det positive ved å være singel en stund. Om det er så banalt som at du selv kan bestemme over fjernkontrollen, plassere barna hos besteforeldre og reise på tur akkurat der du vil selv, slippe å plukke opp skitne sokker, slippe snorking - hva som helst. Ikke minst det at han er uærlig og har holdt deg for narr. Skriv det og se over listen hver dag. Det hjelper hjernen din til å erstatte positive assosiasjoner med negative. Skriv alt det verste og ekleste du kan komme på.

Og du? Ikke alle menn er sånn. Utrolig trist at du måtte oppleve dette, men når en dør lukkes, så åpnes et vindu. Konsentrer deg om barna og deg selv og ditt velvære nå. Skift stil eller hårsveis hvis du trenger det. Lær deg om sminke hvis du ikke har peiling. Alt det vil gjøre hjernen din opptatt med andre ting enn smerten.

Og for guds skyld - ikke ta ham tilbake «for barnas skyld» når han kommer om en mnd eller to og har alltid elsket det og vil prøve igjen. Før opp «vinglete, illojal, egoistisk, manipulerende løgner» på listen din etter at du har smelt døren i ansiktet hans.

Stor klem og lykke til

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Da har du lært til neste gang at man ikke kan basere sin lykke og tilværelse på en annen person. 
Det går over, tar bare litt tid for enkelte. 

Anonymkode: ccc78...f60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2022 den 0.24):

Falske personer finnes overalt, og det  ser uttil at det blir stadig flere av dem desv. Det er vondt når ein person som har stått deg nær, og ein har festet tilliten sin til vender det andre kinnet til. 

Anonymkode: 9c6ac...f96

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2022 den 1.24):

Jøss.. er du meg. 

Stor klem. Det gjør så vondt. ❤

Anonymkode: e10c1...9ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...