Gå til innhold

Noen flere med personlighetstype INFJ?

Anbefalte innlegg

Gjest Wrightandrong
Skrevet

Har tatt en slik personlighetstest noen ganger for moro skyld, og jevnt over har den indikert at jeg er en INFJ. Tar det selvfølgelig med en liten klype salt, men det er faktisk ganske mye som stemmer i oppsummeringen. Noen flere som har den typen personlighet? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk INFJ første gangen jeg tok testen, men den gangen var jeg deprimert. Fikk ESTJ neste gang da jeg var frisk. 

Anonymkode: 7688f...0f0

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Jeg har tatt den testen flere ganger og får alltid INFJ, og det er mye som stemmer. 

AnonymBruker
Skrevet

INTJ her 😊

Mye som stemmer, ja.

Men må tas med en klype salt, selvfølgelig. 

Anonymkode: 1b402...1e0

Skrevet

Ja, jeg er INFJ-A. Det meste stemmer, synes jeg. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er INFP☺️ Måtte bare svare uansett, for jeg synes det er litt gøy med de personlighetstestene, da det er så mye som stemmer.

Anonymkode: 9edba...8a3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er infj på godt og vondt😶

Anonymkode: feba5...f37

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Infj skal være den sjeldneste men tror det fins flere på internett med den typen (og lignende typer) enn ellers. 

Er selv infp.

Anonymkode: 97012...624

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg fikk INFJ første gangen jeg tok testen, men den gangen var jeg deprimert. Fikk ESTJ neste gang da jeg var frisk. 

Anonymkode: 7688f...0f0

Tok du den samme testen, og var du distinkt infj første gang du tok den eller var prosentene nærmere midten? Man kan forandre litt personlighet men tror ikke det er så vanlig at man skifter helt. Eller kan det også ha å gjøre med hvordan du forstod spørsmålene hver gang tror du? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tok du den samme testen, og var du distinkt infj første gang du tok den eller var prosentene nærmere midten? Man kan forandre litt personlighet men tror ikke det er så vanlig at man skifter helt. Eller kan det også ha å gjøre med hvordan du forstod spørsmålene hver gang tror du? 

Det var sikkert skyggefunksjonene. 

Anonymkode: 9ce7c...a43

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får også alltid INFJ, og det passer jo av og til. Allikevel tror jeg at jeg er mer ambivert enn introvert og at personligheten min forandrer seg litt etter humør og energinivå. 

Anonymkode: 12d21...05b

AnonymBruker
Skrevet

Nei, INTJ master-race her.

Anonymkode: ddcf8...097

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg får også alltid INFJ, og det passer jo av og til. Allikevel tror jeg at jeg er mer ambivert enn introvert og at personligheten min forandrer seg litt etter humør og energinivå. 

Anonymkode: 12d21...05b

Tror jeg har lest at INFJ er den mest sosiale introverten😄 Kanskje sammen med ISFJ

Anonymkode: 9edba...8a3

Gjest Wrightandrong
Skrevet

Hyggelig å høre at vi er flere i samme båt! Tror INFJ utgjør en mindre prosentandel av det totale spekteret. Setter også stor pris på at andre har tatt seg ti til å svare, og synes også at slike temaer er veldig interessant. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil også prøve, hvor finner man testen? 

Anonymkode: 804c8...a04

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er INFJ💛

Anonymkode: 16b5a...ddf

Skrevet

Jeg er også INFJ 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også INFJ (-A). 😀 Jeg har tatt testen flere ganger med år mellom og blir alltid dette. Synest beskrivelsen passer ganske godt.

Var mange på jobb som tok testen og jeg var eneste som ble dette.

Anonymkode: 74930...1a1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...