AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 Har vært sammen i snart 7 måneder. Han sa ganske tidlig at han har hatt problem i forhold pga moren hans, som mishandlet han når han var yngre, og han har ikke ville snakket om detaljer... før nå. Hva var denne mishandlingen? Jo , hun spurte om han kunne rydde rommet sitt når han var veldig ung. Vaske klær når han ble 14. Det var til og med en dag han ble spurt om å klippe plenen! Hun hadde også sagt nei til mobiltelefon før han ble 13. Jeg spurte om hvordan hun spurte om disse tingene, og hun hadde aldri slått han eller noe. Hun er vist en veldig stille person og ikke en som roper og banner heller. Altså... jeg vet ikke om jeg klarer å ta denne fyren seriøst lenger. Der satt han med tårer i øynene å fortalte om moren som var så ond at han måtte vaske gulvet innimellom. Så problemet han har hatt i forhold er at de har flyttet inn sammen og de har forlanget at han gjør sin del av husarbeidet. Og dette minner han om moren og barnemishandlingen hennes............... Anonymkode: 53f71...7a9 1
Mariak10 Skrevet 24. juni 2022 #2 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har vært sammen i snart 7 måneder. Han sa ganske tidlig at han har hatt problem i forhold pga moren hans, som mishandlet han når han var yngre, og han har ikke ville snakket om detaljer... før nå. Hva var denne mishandlingen? Jo , hun spurte om han kunne rydde rommet sitt når han var veldig ung. Vaske klær når han ble 14. Det var til og med en dag han ble spurt om å klippe plenen! Hun hadde også sagt nei til mobiltelefon før han ble 13. Jeg spurte om hvordan hun spurte om disse tingene, og hun hadde aldri slått han eller noe. Hun er vist en veldig stille person og ikke en som roper og banner heller. Altså... jeg vet ikke om jeg klarer å ta denne fyren seriøst lenger. Der satt han med tårer i øynene å fortalte om moren som var så ond at han måtte vaske gulvet innimellom. Så problemet han har hatt i forhold er at de har flyttet inn sammen og de har forlanget at han gjør sin del av husarbeidet. Og dette minner han om moren og barnemishandlingen hennes............... Anonymkode: 53f71...7a9 Hahahahaha unnskyld, men hahaaha 37 5
Rosagodis Skrevet 24. juni 2022 #3 Skrevet 24. juni 2022 Seriøst??? Så dvs at nesten alle menn har blitt "Mishandlet" nå de har hvert små😅😅😅 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #4 Skrevet 24. juni 2022 Særlig.. ingen oppegående mann ville tenkt at dette er mishandling. Anonymkode: dc1d6...a9e 3
Bacteria Skrevet 24. juni 2022 #5 Skrevet 24. juni 2022 😅 Unnskyld, må le litt her. Minner meg om ene figuren til han Kevin i parterapi, som kommer med en tårevåt historie om mishandling i barndommen. Når typen ber om utdyping; »Pappa tvang meg til å rydde rommet mitt, og sånn der ting» 13 1 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #6 Skrevet 24. juni 2022 Løp og se deg aldri tilbake! Men vi har virkelig en verdig vinner av prisen * Årets Løk*....🙄...Husarbeid er mishandling...jeg døde litt nå ass... Anonymkode: abf2c...090 8
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #7 Skrevet 24. juni 2022 🤣🤣🤣🤣 fortsettelsen følger nå er det dama som mishandler. Anonymkode: 01a65...df2 4
Blåjojo Skrevet 24. juni 2022 #8 Skrevet 24. juni 2022 Håper egentlig du kødder😅😅 Hvor gammel er han? Virker mer som hun har sydd puter under armene på han om han ikke har innsett at husarbeid må gjøres av alle. Her har mine sønner vaska og rydda egne rom siden de begynte på skolen. Selvfølgelig med hjelp fra oss foreldre til å begynne med. 2 2
Mariak10 Skrevet 24. juni 2022 #9 Skrevet 24. juni 2022 Kan jeg spørre hvordan du reagerte når han sa dette? Jeg tror jeg hadde tissa på meg av latter…. 10
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #10 Skrevet 24. juni 2022 Er vel heller på grensa til neglect å ikke gi barna oppgaver, sånn at de mangler nyttige skills når de er voksne. Er også gjort forskning på at barn som stilles krav til, i snitt gjør det bedre som voksne. Anonymkode: ba107...911 8
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #11 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har vært sammen i snart 7 måneder. Han sa ganske tidlig at han har hatt problem i forhold pga moren hans, som mishandlet han når han var yngre, og han har ikke ville snakket om detaljer... før nå. Hva var denne mishandlingen? Jo , hun spurte om han kunne rydde rommet sitt når han var veldig ung. Vaske klær når han ble 14. Det var til og med en dag han ble spurt om å klippe plenen! Hun hadde også sagt nei til mobiltelefon før han ble 13. Jeg spurte om hvordan hun spurte om disse tingene, og hun hadde aldri slått han eller noe. Hun er vist en veldig stille person og ikke en som roper og banner heller. Altså... jeg vet ikke om jeg klarer å ta denne fyren seriøst lenger. Der satt han med tårer i øynene å fortalte om moren som var så ond at han måtte vaske gulvet innimellom. Så problemet han har hatt i forhold er at de har flyttet inn sammen og de har forlanget at han gjør sin del av husarbeidet. Og dette minner han om moren og barnemishandlingen hennes............... Anonymkode: 53f71...7a9 😳🚩 Anonymkode: 7b097...eb5 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #12 Skrevet 24. juni 2022 17 minutter siden, Mariak10 said: Kan jeg spørre hvordan du reagerte når han sa dette? Jeg tror jeg hadde tissa på meg av latter…. Haha! Jeg prøvde å grave mer, trodde at det måtte da være noe FAKTISK mishandling her. Men jeg tror nok jeg satt der bare med ett tomt uttrykk i trynet. Det var ikke dette jeg forventet i det hele tatt! Jeg ler nå, fordi jeg kan ikke tro at noen tenker slik?? At dette var en traumatisk barndom??? Husarbeid!! Jeg hadde nok blitt beskyldt for det jeg også om vi hadde flyttet sammen! Tror nok ikke det skjer nå for å si det slik!😅 29 minutter siden, Blåjojo said: Hvor gammel er han? Han er 25! Det har alltid vært ryddig hos han når jeg har vært på besøk, tror nok han har betalt en hushjelp før jeg har kommet på besøk. Han har sagt han liker min leilighet bedre enn sin egen så vi er oftere her, men nå ser jeg at det sikkert er fordi jeg rydder selv og han ikke gidder! Anonymkode: 53f71...7a9 1
Rosagodis Skrevet 24. juni 2022 #13 Skrevet 24. juni 2022 Blåjojo skrev (44 minutter siden): Håper egentlig du kødder😅😅 Hvor gammel er han? Virker mer som hun har sydd puter under armene på han om han ikke har innsett at husarbeid må gjøres av alle. Her har mine sønner vaska og rydda egne rom siden de begynte på skolen. Selvfølgelig med hjelp fra oss foreldre til å begynne med. Sånn det skal være.... Bortskjemte drittunger blir sånn i voksenlivet i dems forhold... Dama skal alltid varte den opp... (skal ikke ta alle under en kam) men de fleste menn er sånn.... Også får det uttover humøret til dama, så blir han sur fordi dama er sur... Også blir det en evig rundgang.... Uke etter uke... Til dama går dritt lei og stikker til slutt... 3
Blåjojo Skrevet 24. juni 2022 #14 Skrevet 24. juni 2022 Rosaullteppe skrev (1 minutt siden): Sånn det skal være.... Bortskjemte drittunger blir sånn i voksenlivet i dems forhold... Dama skal alltid varte den opp... (skal ikke ta alle under en kam) men de fleste menn er sånn.... Også får det uttover humøret til dama, så blir han sur fordi dama er sur... Også blir det en evig rundgang.... Uke etter uke... Til dama går dritt lei og stikker til slutt... Jeg har i allefall to svigerdøtre som er fornøyd med måten vi har oppdratt de på. Men skal også sies at de har en pappa som har tatt sin andel av middagslagingen, lekser, husvask osv. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #15 Skrevet 25. juni 2022 Hvis dette IKKE er troll.... Hvordan klarte du å sitte og høre på dette uten å få latterkrampe? Jeg hadde ledd i en uke... Hele denne guttungen er jo et rødt flagg. LØP! Anonymkode: fb639...7fb 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #16 Skrevet 25. juni 2022 Han må være veldig umoden.. merkelig oppførsel.. Anonymkode: 1926b...df1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #17 Skrevet 25. juni 2022 Minner om min eks... Han hadde fått kjeft i tillegg da, men jeg tror også jeg hadde kjeftet om jeg var moren hans. Anonymkode: 3437f...899 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #18 Skrevet 25. juni 2022 Har det blitt sånn.? Kvinner roper voldtekt når de ikke vil ha sex, det er greit, men menn roper mishandling når.... De ikke vil gjøre husarbeid??? Anonymkode: 8f913...424
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #19 Skrevet 25. juni 2022 Hva om han betaler for vaskehjelp når dere flytter sammen?😂 Anonymkode: 4d848...db5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå