Gå til innhold

Tre for to tilbudet (glemte tilbudet, gå tilbake?)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er tre for to på nydelige blomster jeg kjøpte i dag, men jeg glemte tilbudet og kassadamen nevnte heller ikke noe, da jeg kjøpte to av disse blomstene, der jeg kunne få den tredje gratis. Vurderer nå å gå tilbake i morgen med kvittering å få den tredje. Men det blir kanskje for teit eller frekt eller? 

Anonymkode: cc019...e0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg gjort ja 👍

• Liker 2
Gjest Hottentått
Skrevet (endret)

Det ville jeg gjort. Ta med kvittering og og si at : jeg ser det er 3 for 2 på disse blomstene. Ingen sa noe om det i går. Kan jeg hente meg en til da?" ☺️

Endret av Hottentått
Skrevet

Du kan ikke gå tilbake og kreve å få en tredje bukett gratis siden du kjøpte to i går. Det er da ditt eget ansvar å følge med på tilbud

• Liker 2
Skrevet
MarianneE skrev (4 minutter siden):

Du kan ikke gå tilbake og kreve å få en tredje bukett gratis siden du kjøpte to i går. Det er da ditt eget ansvar å følge med på tilbud

Vanligvis sier de noe i kassen. Og det skader ikke å spørre. 

• Liker 1
Skrevet
Tvist skrev (9 minutter siden):

Vanligvis sier de noe i kassen. Og det skader ikke å spørre. 

Jeg vet bare at jeg hadde skammet meg over å spurt og følt meg smålig

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da kommer du snart i tråden om hva dumme ting kundene sier, TS. 

Anonymkode: 5d758...d6b

• Liker 3
Skrevet

Det skader ikke å spørre, selv om avtalen deres i utgangspunktet var endelig i det du kjøpte to og butikken tok seg betalt for to. Om man spør høflig og ikke krever vil nok mange synes det er helt grei service. 

AnonymBruker
Skrevet

Som oftest løser det seg, det skader ikke og spørre! De fleste er service-innstilt om man er hyggelig og spør pent :) Verste som kan skje er at de sier nei, i beste fall får du en ekstra blomst! 

Anonymkode: a21e0...d1a

AnonymBruker
Skrevet

Det skal de si fra om når du betaler

Anonymkode: d20b1...e34

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det finnes ingen forskrifter som sier dette, det er i såfall kjedens eller butikkens interne regler som sier sette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Javel? Skal vi de? Er du interessert i tilbudene får du lese skiltene for å få de med deg. 

Anonymkode: a26b3...9a2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skader ikke å spørre. Dårlig service å ikke opplyse om dette.

Anonymkode: 17096...be3

AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (5 timer siden):

Jeg kjøpte noe som var 3 for 2 på apoteket, jeg misset tilbudet og dagen etter dro jeg tilbake for å spørre pent, da spurte de om jeg ble fortalt at det var 3 for 2, for det er vanlig praksis når noe er på sånt tilbud. Det ble jeg ikke, fikk en ting gratis . 

Anonymkode: 3e5c4...e59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...