AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 Har aldri opplevd et så intenst blikk fra noen som passerer meg. Hver eneste gang han går forbi meg, sørger han for å se meg skikkelig i øynene. Ikke bare sånn et lett og ledig blikk i forbifarten, det er som om han prøver holde blikket mitt mens han passerer. I tillegg er han nærere når han passerer enn det som er vanlig ift intimsoner. De fleste holder seg gjerne 1-2 m unna, men han er ganske mye tettere på. Og liksom vrir hodet mot meg i det han går forbi. Kan dette være tegn på interesse? Eller er det forsøk på noe annet? Anonymkode: bbbc2...e93
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har aldri opplevd et så intenst blikk fra noen som passerer meg. Hver eneste gang han går forbi meg, sørger han for å se meg skikkelig i øynene. Ikke bare sånn et lett og ledig blikk i forbifarten, det er som om han prøver holde blikket mitt mens han passerer. I tillegg er han nærere når han passerer enn det som er vanlig ift intimsoner. De fleste holder seg gjerne 1-2 m unna, men han er ganske mye tettere på. Og liksom vrir hodet mot meg i det han går forbi. Kan dette være tegn på interesse? Eller er det forsøk på noe annet? Anonymkode: bbbc2...e93 Høres ut som om han flørter med deg syns jeg. Han vil vise deg at han ser deg. Anonymkode: c8a68...ae2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Dytter. Flere innspill? Anonymkode: bbbc2...e93
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 Høres ut som han ikke er helt i vater 😅 Anonymkode: d07d4...e2f 5 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Høres ut som han ikke er helt i vater 😅 Anonymkode: d07d4...e2f Hvorfor? Anonymkode: bbbc2...e93
nordlending Skrevet 25. juni 2022 #6 Skrevet 25. juni 2022 Hvor møter du han (høres ut som det skjer ofte)? Jeg tror jeg hadde følt det ubehagelig, med mindre det var en jeg flørtet med fra før. Med mindre blikket var veldig lett å tolke. Synes det høres rart ut å stirre folk intenst inn i øynene, uten å si noe, gjentatte ganger. 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #7 Skrevet 25. juni 2022 Han er enten besatt av deg eller har en vendetta mot deg 😆 Hørtes creepy ut Anonymkode: f4723...127 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #8 Skrevet 25. juni 2022 nordlending skrev (12 minutter siden): Hvor møter du han (høres ut som det skjer ofte)? Jeg tror jeg hadde følt det ubehagelig, med mindre det var en jeg flørtet med fra før. Med mindre blikket var veldig lett å tolke. Synes det høres rart ut å stirre folk intenst inn i øynene, uten å si noe, gjentatte ganger. Han passerer og sier hei og smiler. Har snakket med han mange ganger og da er tonen fin. Hyggelig fyr, bare uvant at han er så tett på og veldig opptatt av å se meg i øynene. For noen dager siden sto han og snakket med en dame, ei pen ei, så går jeg forbi to ganger og hver gang stopper han samtalen med henne og følger meg med blikket. Jeg så faktisk på henne at hun ble sur.... Anonymkode: bbbc2...e93
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #9 Skrevet 25. juni 2022 nordlending skrev (15 minutter siden): Hvor møter du han (høres ut som det skjer ofte)? Møter han i nabolaget her vi bor. Anonymkode: bbbc2...e93
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #10 Skrevet 25. juni 2022 Tror jeg hadde spurt han om det var noe jeg kunne hjelpe han med, eller om det var noe spesielt han lurte på. Greit å være kontaktsøkende, men å stirre intenst uten å gå videre med det eller ta inititativ til noe mer blir bare merkelig. Anonymkode: 34b02...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #11 Skrevet 25. juni 2022 Enkelte mennesker er bare sånn. Ligger ikke noe annet i det enn at de kommer litt langt inn i komfortsonen for de fleste medmennesker. Har en sånn venn, han står nesten på tærne mine når han møter meg eller andre han kjenner. Anonymkode: cbee0...108
nordlending Skrevet 25. juni 2022 #12 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For noen dager siden sto han og snakket med en dame, ei pen ei, så går jeg forbi to ganger og hver gang stopper han samtalen med henne og følger meg med blikket. Jeg så faktisk på henne at hun ble sur.... Høres jo ut som det er en interesse der, fra hans side.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #13 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har aldri opplevd et så intenst blikk fra noen som passerer meg. Hver eneste gang han går forbi meg, sørger han for å se meg skikkelig i øynene. Ikke bare sånn et lett og ledig blikk i forbifarten, det er som om han prøver holde blikket mitt mens han passerer. I tillegg er han nærere når han passerer enn det som er vanlig ift intimsoner. De fleste holder seg gjerne 1-2 m unna, men han er ganske mye tettere på. Og liksom vrir hodet mot meg i det han går forbi. Kan dette være tegn på interesse? Eller er det forsøk på noe annet? Anonymkode: bbbc2...e93 Høres ut som at han er litt tilbakestående. Anonymkode: 5ba87...7b6 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #14 Skrevet 25. juni 2022 Høres psyko ut. Hadde holdt avstand. Anonymkode: fee7c...d5a 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #15 Skrevet 25. juni 2022 Klarer han ikke snakke? En mann som hadde stirret slik gang på gang uten å si noe, hadde jeg trodd var noe galt med. Jeg hadde blitt smigret de to første gangene, men ikke i det uendelige. Anonymkode: 0e12c...277 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #16 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han passerer og sier hei og smiler. Har snakket med han mange ganger og da er tonen fin. Hyggelig fyr, bare uvant at han er så tett på og veldig opptatt av å se meg i øynene. For noen dager siden sto han og snakket med en dame, ei pen ei, så går jeg forbi to ganger og hver gang stopper han samtalen med henne og følger meg med blikket. Jeg så faktisk på henne at hun ble sur.... Anonymkode: bbbc2...e93 Hvis det var kona, så skjønner jeg at hun ble sur. Anonymkode: 88402...19b
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #17 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvis det var kona, så skjønner jeg at hun ble sur. Anonymkode: 88402...19b Det var ikke kona. Han er ikke gift. Det var en venn. Anonymkode: bbbc2...e93
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #18 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har aldri opplevd et så intenst blikk fra noen som passerer meg. Hver eneste gang han går forbi meg, sørger han for å se meg skikkelig i øynene. Ikke bare sånn et lett og ledig blikk i forbifarten, det er som om han prøver holde blikket mitt mens han passerer. I tillegg er han nærere når han passerer enn det som er vanlig ift intimsoner. De fleste holder seg gjerne 1-2 m unna, men han er ganske mye tettere på. Og liksom vrir hodet mot meg i det han går forbi. Kan dette være tegn på interesse? Eller er det forsøk på noe annet? Anonymkode: bbbc2...e93 Hjelp. Syntes det hørtes creepy ut🙅♀️ Anonymkode: 702f3...36c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå