Gå til innhold

Burde hun ikke ha surret rundt meg hvis hun var interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistenkt en viss interesse fra ei dame når vi prater sammen. Det er glimt i øyet, god stemning, latter og god kjemi. 

Men... Hun surrer liksom ikke rundt meg sånn ellers. Vi jobber i samme bedrift (svært stor) og hun hadde hatt mulighet til å dukke opp i kantinen det jeg alltid sitter eller hengt litt på steder hun vet jeg henger. Det er så rart, for jeg kan se henne kanskje max to ganger i løpet av en uke.... 

Er det at vi ikke dra, at hun ikke henger rundt meg, tegn på at hun ikke er interessert? Selv ville jeg jo prøvd å dukke opp det hun er, hvis jeg kunne. Ikke for ofte men sånn av og til hvertfall...? Håper hun er interessert... Blir litt lei meg hvis hun ikke er det. 

Anonymkode: 5101c...8f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mener du at hun skulle ha skulka oppgaver på jobb for å være i samme rom som deg? Dette ville i så fall vært heldig uprofesjonelt 

Anonymkode: 0eacc...f0f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så innbilsk du er.

Anonymkode: 18f92...e19

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis du er interessert, må du nok surre litt rundt der hun er for å finne ut om det er gjensidig …

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Mener du at hun skulle ha skulka oppgaver på jobb for å være i samme rom som deg? Dette ville i så fall vært heldig uprofesjonelt 

Jeg får krampe av sånne profesjonelle.  Er det en stor arbeidsplass, så kan man bare ta et gåpapir under armen, og surre rundt halve dagen.  Helt perfekt. 

Anonymkode: 9edb0...e7d

AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Jeg oppfører meg faktisk stikk motsatt av å "surre rundt". Er i omtrent samme situasjon som deg, men jeg "surrer ikke rundt" mannen det gjelder, fordi jeg plutselig ikke vet hva jeg skal si eller hvordan jeg skal oppføre meg. Og fram til nå har jeg aldri vært sjenert en dag i mitt liv. Forstå det den som kan..... 

Jeg tror du bare må hoppe i det her, vi reagerer alle forskjellig.

Anonymkode: df342...264

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (6 timer siden):

Hvis du er interessert, må du nok surre litt rundt der hun er for å finne ut om det er gjensidig …

Dette!

Anonymkode: a87e6...e38

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er interessert i henne kan du jo surre litt rundt henne.

Anonymkode: 46326...3b9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er i omtrent samme situasjon som deg, men jeg "surrer ikke rundt" mannen det gjelder, fordi jeg plutselig ikke vet hva jeg skal si eller hvordan jeg skal oppføre meg. Og fram til nå har jeg aldri vært sjenert en dag i mitt liv. Forstå det den som kan..... 

Kjenner meg igjen. Har du fått positive vibes fra han, eller er du usikker på hva han føler? Noen mener at det er hvis man ikke får veldig tydelig får positiv respons at man kan bli usikker. Men jeg vet ikke om jeg er enig.

Vet ikke om han jeg liker, liker meg. Men han tar endel kontakt, smiler og prater endel. Noen blikk er flørtende i mine øyne, men mulig jeg legger for mye i det. Det var han som tok initiativ. Og så plutselig fikk jeg øynene opp for han

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er mulig at hun ikke vet om du er interessert? Har du gitt signaler som kan oppfattes avvisende?  Kanskje hun er i en mer kinkig komplisert situasjon enn du kan tenke deg? Kanskje hun ikke vil at hverken du eller hun får problemer mht. Jobb?  At man jobber i samme bedrift kan også gjøre ting så mye mer komplisert fra begge sider. 

Anonymkode: f26fb...35e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det en stor arbeidsplass, så kan man bare ta et gåpapir under armen, og surre rundt halve dagen.  Helt perfekt. 

Hvis du vil senke din egen karriere, feel feee.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du vil senke din egen karriere, feel feee.

Noen driter i karriere, de vil bare ha en jobb å leve av, med rom for å drikke kaffe med kollegene, og litt generell surring. Pust med magen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen driter i karriere, de vil bare ha en jobb å leve av, med rom for å drikke kaffe med kollegene, og litt generell surring. Pust med magen. 

Blir fort slutt på den helt ok jobben hvis man bare rusler rundt på andre avdelinger istedenfor å jobbe der man er ansatt. Får håpe det er lett å få seg ny jobb da. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor surrer ikke du rundt henne da??

Anonymkode: d6b3f...b4b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er vel fare for å miste jobben man lever av også, for noen er jobben å leve av deres karriere. Synd å miste jobben, de fleste trenger det...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du fått vite om hun er opptatt på annet hold da? Altså, har hun fortalt om hun er ledig eller har en partner? Kanskje samboer eller gift? Evt kjæreste?

Hvor mye kjenner du til av privatlivet hennes? Grunnen til at hun ikke "surrer rundt deg" kan jo være at hun er opptatt i et forhold.

Anonymkode: 41795...a94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kjenner meg igjen. Har du fått positive vibes fra han, eller er du usikker på hva han føler? Noen mener at det er hvis man ikke får veldig tydelig får positiv respons at man kan bli usikker. Men jeg vet ikke om jeg er enig.

Vet ikke om han jeg liker, liker meg. Men han tar endel kontakt, smiler og prater endel. Noen blikk er flørtende i mine øyne, men mulig jeg legger for mye i det. Det var han som tok initiativ. Og så plutselig fikk jeg øynene opp for han

Jeg har ikke den fjerneste ide om hva han føler og tenker. Han snakker noen ganger åpent, andre ganger ikke. Ser alle i øya, men viker unna ofte når han snakker med meg. Men han oppsøker meg jo, så jeg skjønner ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig betatt av en fyr på jobben (også en stor arbeidsplass), men det er vanskelig jeg kan ikke bare kjøre på som om jeg var ung og fri. Jeg får ikke konsentrert meg om jobben, noe som er svært viktig i min stilling. Det har vært en vanskelig tid med sterk kjemi som sliter meg ut, når jeg faktisk må fungere i en jobb. Det føles også rimelig skummelt å føle på slik kjemi, fordi jeg ikke er i en situasjon der det nødvendigvis er hverken praktisk eller etisk korrekt å handle etter følelsene. Må se ann om det vil gå over om noen måneder (har lest at slikt kan gå over på ca.4 mnd)  hvis ikke blir det vanskelig. Jeg er ikke den som føler slikt ofte, så i det minste bør vedkommende ta det som et komplement. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er veldig betatt av en fyr på jobben (også en stor arbeidsplass), men det er vanskelig jeg kan ikke bare kjøre på som om jeg var ung og fri. Jeg får ikke konsentrert meg om jobben, noe som er svært viktig i min stilling. Det har vært en vanskelig tid med sterk kjemi som sliter meg ut, når jeg faktisk må fungere i en jobb. Det føles også rimelig skummelt å føle på slik kjemi, fordi jeg ikke er i en situasjon der det nødvendigvis er hverken praktisk eller etisk korrekt å handle etter følelsene. Må se ann om det vil gå over om noen måneder (har lest at slikt kan gå over på ca.4 mnd)  hvis ikke blir det vanskelig. Jeg er ikke den som føler slikt ofte, så i det minste bør vedkommende ta det som et komplement. 

4 måneder? I wish.... Holdt på i over ett år jeg da... Og jeg (og han) er godt voksne. Trodde jeg var ferdig med sånt for leeenge siden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

4 måneder? I wish.... Holdt på i over ett år jeg da... Og jeg (og han) er godt voksne. Trodde jeg var ferdig med sånt for leeenge siden.

Jeg er redd det kan bli slik 😕 må bare leve og se hva som skjer, kan ikke spå, jeg vet jeg har tendens til å falle hardt slik at det tar lang tid og jeg blir helt satt ut, men har håp om fire mnd😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...