Gå til innhold

Kvinner er underlegne...... en manns ord

Anbefalte innlegg

Gjest JegogVi2
Skrevet

I går var jeg hos noen venner av oss og vi spiste og hadde det veldig hyggelig. Sønnen hans var til stede og vi har ikke snakket så mye sammen egentlig da han ikke bor der til vanlig. Da han har flyttet ut derfra for noen år siden. Men nok om det. Vi skravlet i vei, plutselig kommer det fra sønnen " Kan du hente litt krydder****** , han satt ytterst. Jeg valgte å svare at du sitter nærmest. Hvor han smeller tilbake med høy stemme som og var sint " Du har å gjøre som en mann ber deg om da du er under en manns rang" Jeg så bare dumt på han g sa at jeg er ikke i familie med deg, jeg er gift med mannen min og nei jeg er ikke under en mann, fordi jeg er kvinne  og ikke en gag mine muslimske venner har den holdningen til meg så kutt bare ut."

Etter kort tid valgte jeg å takke for meg og jeg ble hentet av mannen min, som hadde vært på jobb, og han var rimelig pisst når han hørte  dette. I dag var vi der borte for å snakke med foreldrene da de ikke reagerte noe særlig på oppførselen, selv da jeg sa hva de hadde sagt, foreldrene er døve , under middagen ble jo samtalen ført med tegn men sønnen snakket med stemmen sin, så foreldrene hadde ikke oppfattet dette, men det faren klarte å si var at han er jo så ung..... 35 år er ikke så ungt og han sliter også med psyken og han nekter medisin fordi han mener at han er helbredet av gud.  Så jeg kjente at jeg ikke kom frem der, en som jeg sa da jeg var der, dette er ikke den første gangen han holder på med tullball så jeg vil ikke være med på middager lengre vis ikke mannen min er der .

Overreageerte jeg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
JegogVi2 skrev (26 minutter siden):

I går var jeg hos noen venner av oss og vi spiste og hadde det veldig hyggelig. Sønnen hans var til stede og vi har ikke snakket så mye sammen egentlig da han ikke bor der til vanlig. Da han har flyttet ut derfra for noen år siden. Men nok om det. Vi skravlet i vei, plutselig kommer det fra sønnen " Kan du hente litt krydder****** , han satt ytterst. Jeg valgte å svare at du sitter nærmest. Hvor han smeller tilbake med høy stemme som og var sint " Du har å gjøre som en mann ber deg om da du er under en manns rang" Jeg så bare dumt på han g sa at jeg er ikke i familie med deg, jeg er gift med mannen min og nei jeg er ikke under en mann, fordi jeg er kvinne  og ikke en gag mine muslimske venner har den holdningen til meg så kutt bare ut."

Etter kort tid valgte jeg å takke for meg og jeg ble hentet av mannen min, som hadde vært på jobb, og han var rimelig pisst når han hørte  dette. I dag var vi der borte for å snakke med foreldrene da de ikke reagerte noe særlig på oppførselen, selv da jeg sa hva de hadde sagt, foreldrene er døve , under middagen ble jo samtalen ført med tegn men sønnen snakket med stemmen sin, så foreldrene hadde ikke oppfattet dette, men det faren klarte å si var at han er jo så ung..... 35 år er ikke så ungt og han sliter også med psyken og han nekter medisin fordi han mener at han er helbredet av gud.  Så jeg kjente at jeg ikke kom frem der, en som jeg sa da jeg var der, dette er ikke den første gangen han holder på med tullball så jeg vil ikke være med på middager lengre vis ikke mannen min er der .

Overreageerte jeg?

Nei

Anonymkode: 76372...ace

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Er du sikker på at det ikke bare var en dårlig spøk?

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, JegogVi2 said:

Overreageerte jeg?

nei ... ?

Anonymkode: 83959...4ae

• Hjerte 1
Gjest JegogVi2
Skrevet
snillOnkel skrev (4 timer siden):

Er du sikker på at det ikke bare var en dårlig spøk?

Skulle ønske det men dessverre er det ikke det. Han er den typen som mener at han ikke trenger å gjøre en dritt fordi han er mann, mens kvinnen skal gjøre alt

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som et psykiatri tilfellet. 

Anonymkode: 77186...b45

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor vil du vurdere å dra dit igjen om mannen din er med..

Utenom det: har virker seriøst på tur den der ungen på 35. Men ikke så mye foreldrene kan drive å oppdra ham nå lenger.

Anonymkode: 8684d...7ff

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som mye psykiatri, blandet med noe gammeldags, religiøs moral som han tar litt for seriøst. Han er ikke eneste psykiatriske tilfellet med teligiøse vrangforestillinger som utagerer. Ville holdt meg langt unna til han enten fikk skikkelig hjelp (medisiner), eller endte opp innesperra fordi han dro det for langt. 

Potensielt farlig mann. 

Anonymkode: 63ce6...849

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Heretter spør du om sønnen er der før du takker ja til å komme. Eller bare dropper de folka. 

Anonymkode: 57641...4e2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Men hvorfor vil du vurdere å dra dit igjen om mannen din er med..

Utenom det: har virker seriøst på tur den der ungen på 35. Men ikke så mye foreldrene kan drive å oppdra ham nå lenger.

Anonymkode: 8684d...7ff

Nå er ikke jeg TS men kan jo være at hun  tenker at hvis mannen blir med og sønnen ( som sikkert ikke bor hjemme) skulle være der så er hun ifølge sønnen sitt syn underlegen mannen og ikke han har noen rett til å si noe

Gjest Blomsterbie
Skrevet

Ta også hell litt rottegift I vinen hans neste gang så ser du det tar slutt. Folk med sånne holdniner er ubrukelige levende uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...