AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 Føler det er annerledes denne gangen. Jeg er motivert og det går rette veien foreløpig. Endringene jeg har gjort kjennes ikke vanskelige å opprettholde. Akkurat nå, i alle fall. Men jeg har aldri fått det til før. Har ikke vært normalvektig siden jeg var 17 og nå er jeg 31. Så det kjennes uvirkelig å se for meg at jeg blir slank. At kroppen min skal ta opp mindre plass, at klærne jeg bruker nå skal bli mye for store. Noen som har kjent på det? Litt sånn vantro når det faktisk endelig fungerer. Anonymkode: ee326...6e2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Jepp, absolutt. Jeg hadde vært overvektig (siste årene fedme) siden sen barndom. Og jeg er enda noen år eldre enn deg.. Aldri prøvd helt helhjerta før faktisk, nettopp fordi jeg ikke klarte å tro at det kunne gå. Men, under to år senere sitter jeg her 🤷♀️ Gått ned over 40% av vekta jeg hadde. Anonymkode: 58504...9aa 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver! Jeg har vært overvektig mer eller mindre hele livet, særlig etter siste barn. Vanskelig å se for seg at jeg skal passe klær i str 38 en dag, eller at beina mine ikke ser ut som to stubber. Men jeg er da godt på vei ned, ca halvveis for å bli normalvektig. Har tro på at jeg kommer dit, men syns det er vanskelig å forestille seg hvordan det føles. Anonymkode: 80e49...33a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå