AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 Det passet alldri 🤷♀️ og jeg ser ikke vits i å gå i tog. Er det flere skeive som alldri har hvert med på det? Anonymkode: 42ba1...293 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #2 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det passet alldri 🤷♀️ og jeg ser ikke vits i å gå i tog. Er det flere skeive som alldri har hvert med på det? Anonymkode: 42ba1...293 Har ikke vært med jeg heller, men det er fordi jeg ikke har noen å gå med😅 Tør ikke å møte opp alene Anonymkode: 20978...946 1 1
MapleSirup Skrevet 24. juni 2022 #3 Skrevet 24. juni 2022 Jeg er streit og har vært med…. Det er jo helt individuelt om man liker å delta. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #4 Skrevet 24. juni 2022 Jeg liker ikke store folkemengder. Hadde det vært et lokalt tog i bygda jeg bodde i en stund så hadde jeg nok vært med der. 😛 Anonymkode: b2fb3...6e5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 Har heller aldri vært med. Har ikke noe behov for det. Anonymkode: fdc13...ba2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #6 Skrevet 25. juni 2022 Det er jo ikke oppmøteplikt for alle skeive… 😊 Anonymkode: 2ff25...89b
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #7 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det passet alldri 🤷♀️ og jeg ser ikke vits i å gå i tog. Er det flere skeive som alldri har hvert med på det? Anonymkode: 42ba1...293 *aldri *vært Anonymkode: b0b3d...fde 1
Laraa Skrevet 25. juni 2022 #8 Skrevet 25. juni 2022 Med tanke på gårsdagens skyting , er Pride viktigere enn noen gang. Det er hatkriminalitet. Det finnes folk der ute, i Norge som ønsker homofile døde, så ja jeg går i Pride som heterofil sammen med mine skeive venner. Det har jeg gjort i fem år og det kommer jeg til å fortsette så lenge KRF eksister , det finnes crazy kristne menigheter som mener homofili skal straffes med å kutte kontakten med egne familiemedlemmer og muslimer som sender vekk døtrene og sønnene sine til bortgifting når de finner ut legningen til egne barn 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #10 Skrevet 5. juli 2022 Jeg er skeiv og har aldri gått i pride tog. Jeg er også etnisk norsk og har aldri gått i 17. mai tog frivillig. Jeg er ikke bekvem med å gå i tog. Men skulle gjerne feiret begge deler om jeg hadde hatt noen jeg tør spørre om de vil ha en liten feiring uten så mange folk. Anonymkode: 8ae53...1ff
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #11 Skrevet 5. juli 2022 Jeg tenker at hvis du ikke ønsker å delta sånn offentlig, så er det helt og holdent opp til deg! Vet om flere homofile som ikke liker Pride og den oppmerksomheten. Det som er riktig for deg, skal du holde deg til - noe mer Pride enn det kan det ikke bli 😊❤️ Anonymkode: 0421f...fdb
Gidavmeg Skrevet 5. juli 2022 #12 Skrevet 5. juli 2022 Har ikke vært med på ca 15 år. Synes det er trist at folk ikke kjenner historien om hvorfor parade, alle tror vist det er fordi homoer liker å gå i tog.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #13 Skrevet 5. juli 2022 Laraa skrev (På 25.6.2022 den 9.14): Med tanke på gårsdagens skyting , er Pride viktigere enn noen gang. Det er hatkriminalitet. Det finnes folk der ute, i Norge som ønsker homofile døde, så ja jeg går i Pride som heterofil sammen med mine skeive venner. Det har jeg gjort i fem år og det kommer jeg til å fortsette så lenge KRF eksister , det finnes crazy kristne menigheter som mener homofili skal straffes med å kutte kontakten med egne familiemedlemmer og muslimer som sender vekk døtrene og sønnene sine til bortgifting når de finner ut legningen til egne barn Ja, også var det noen som skjøt i København i forgårs. Alt handler ikke om Pride - vi lever i en farlig verden alle som en! Anonymkode: 0421f...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #14 Skrevet 7. juli 2022 Og i Ukraina er det en ufattelig krig... Anonymkode: 4954b...2d9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #15 Skrevet 7. juli 2022 Er ikke pride frivillig? Alle skjeive er vel ikke samme typen. Anonymkode: 8ff2b...641
Pipaluk Skrevet 7. juli 2022 #16 Skrevet 7. juli 2022 MapleSirup skrev (På 24.6.2022 den 23.12): Jeg er streit og har vært med…. Det er jo helt individuelt om man liker å delta. Kan du som streit være med som deltaker? Regnes du ikke da som støttespiller/supporter 🤔
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #17 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 24.6.2022 den 22.51): Det passet alldri 🤷♀️ og jeg ser ikke vits i å gå i tog. Er det flere skeive som alldri har hvert med på det? Anonymkode: 42ba1...293 Jeg er feminist og har aldri gått i 8.mai tog. Jeg er sosialist men har aldri gått i 01.mai tog heller. Jeg har en viktig samfunnskritisk jobb, men engasjerer meg ikke i noen foreninger, medier, plattformer osv relatert til dette. Man kan jo være den man er uten å måtte engasjere deg offentlig for det. Jeg er en privat person, jeg liker ting rolig og fredelig. Jeg er jo meg uansett om jeg deltar på offentlige arenaer eller ikke. Jeg ser at eksemplene mine ikke er helt overførbare. Men jeg ser likevel ikke helt hvorfor det skal være annerledes for skjelve. Du er den du er, uansett om du deltar i det offentlige bildet eller ikke. Anonymkode: 7cba3...ccf
MapleSirup Skrevet 7. juli 2022 #18 Skrevet 7. juli 2022 Pipaluk skrev (7 timer siden): Kan du som streit være med som deltaker? Regnes du ikke da som støttespiller/supporter 🤔 Synes du dette er viktig?
Pipaluk Skrevet 8. juli 2022 #19 Skrevet 8. juli 2022 MapleSirup skrev (10 timer siden): Synes du dette er viktig? Jeg synes det er et viktig spørsmål å stille. Er pride bare for de skeive? Det tror jeg det er flere som lurer på.
Helene Skrevet 8. juli 2022 #20 Skrevet 8. juli 2022 Jeg er ikke skeiv. Tror pride handler om å stå opp for rettigheter. Jeg hadde glatt gått i tog for det. Støttet. Har flere nære som er homofil, bifil, mm. Jeg pakker dem ikke i bås, de er helt normale oppegående mennesker. Gode venner. Hvem de velger å være sammen med bryr meg midt i. Alle mennesker har dog krav på respekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå