Gå til innhold

Liker endelig en fyr, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg er på et arrangement som har vart i ca en uke. Her møtte jeg en fyr i forrige uke, som jeg nå liker veldig godt. Var egentlig lite interessert i begynnelsen, da jeg ikke fant ham umiddelbart veldig fysisk attraktiv. I tillegg er han litt eldre enn meg, jeg er i begynnelsen av 30-årene, han i 40-årene. Personligheten er derimot helt fantastisk, han vinner ekstremt på humor. Og sammen med det har han også blitt mye kjekkere. Vi ses hver dag på dette arrangementet, og jeg føler han har vært kontaktsøkende og at vi har god kjemi. Kjemien ble også påpekt av ei venninne av meg i dag, men vet ikke om hun mente det i romantisk retning. Prøver alt jeg kan for å ikke tolke signaler til min egen fordel, når han kanskje bare prøver å være hyggelig. Men jeg føler det har vært litt ekstra blikk sendt min vei, han erter meg mye (på en gøy måte, jeg erter tilbake), og for noen dager siden laget han middag til meg. Men ingen tydelige signal på flørting. Kan jo hende han tror jeg ikke er interessert, og toner det ned? Jeg vet ikke. Prøvde å sitte litt inntil ham på fest i går, men fikk liksom ikke noe særlig tilbake. Og nå som jeg liker ham ganske godt så blir jeg litt stressa og ikke helt meg selv. Så irriterende! Det er jo når jeg gir faen at jeg er på mitt beste, og derfor kjemien oss mellom har vært så god. Mens nå går mye av tankekapasiteten ut på hvordan jeg skal få til noe mer med ham. 

Jeg har ingen langvarige, seriøse forhold bak meg. Mitt mest seriøse varte i 5 mnd, men tok slutt pga stor avstand. Så ja, føler jeg gjør noe galt hver gang det ikke går med de jeg liker... Så har liksom ikke lyst til å kødde det til nå!

Noen tips til hva jeg skal gjøre? Høres det ut som en mann som er litt interessert? Vanskelig å få ham på tomannshånd her, da føler jeg at jeg må være veldig frampå selv hvis det skal skje noe. What to doooo? Lenge siden jeg har likt noen så godt etter han forrige jeg var forelska i, etter lang tid med kjærlighetssorg.

Jo, også fant jeg ham på Tinder. Har ikke swipa enda, redd for at det ikke skal bli match, haha.

TLDR; Liker fyr, vet ikke om han liker meg. Ikke lyst å kødde det til, hva gjør jeg?! 

Anonymkode: 7bfb7...af6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For det første - du må ta det første steget. Han kan risikere beskyldninger om han skulle gjøre fremstøt, det gjør ikke du.

Mitt tips: Opphold deg nærme han når du har muligheten, innenfor intimsonen. Legg hånda på skuldra hans litt når det faller naturlig. Smil og le med han. Spør personlige spørsmål, feks spør hvordan han har det

Anonymkode: c1410...823

AnonymBruker
Skrevet

«Risikere beskyldninger»? Herregud. Det er noen som ikke har forstått verden. … Men man gir råd på nettet!🙄🙄🙄

Anonymkode: ebb01...f22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

For det første - du må ta det første steget. Han kan risikere beskyldninger om han skulle gjøre fremstøt, det gjør ikke du.

Mitt tips: Opphold deg nærme han når du har muligheten, innenfor intimsonen. Legg hånda på skuldra hans litt når det faller naturlig. Smil og le med han. Spør personlige spørsmål, feks spør hvordan han har det

Anonymkode: c1410...823

Hva mener du med beskyldninger?

Anonymkode: 7bfb7...af6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...