AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 Vi har et litt trøblete forhold for tiden, og nå er jeg på reise uten han. På forhånd sa jeg at jeg ikke ønsket kontakt mens jeg er bortreist så vi kan kjenne litt på avstand. Tenkte det ville være fint for oss begge, men det har slått helt feil ut for min del. Jeg tenker på han HELE tiden, og jeg er mer tilstede i tankene rundt han enn å være tilstede/nyte ferien. Det er pinlig å innrømme at jeg sjekker snap map et par ganger om dagen bare for å se hvor han er. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut i 2 uker, men jeg vil ikke ta kontakt. Har nesten vurdert å deaktivere snap bare fordi jeg ikke klarer å la vær å sjekke kartet selv om jeg ikke vil. Null selvdisiplin. Hvordan vinne kampen mot meg selv? Vil jo bare nyte ferien. Istedet sitter jeg her og er lite engasjert i ferieoppholdet. Anonymkode: 7c230...31a
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 Hvis jeg var kjæresten din, ville jeg tenkt du slo opp hvis du dro på 2 ukers aleineferie uten kontakt. Anonymkode: c13be...0dc 1
MakeItHappen Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 (endret) Ta tiden til hjelp. Men tenker det ikke kan skade å sende en mld om at du tenker på han selv om dere ble enige om å ikke ha kontakt. Det er vel aldri feil å savne samboeren sin. Endret 26. juni 2022 av MakeItHappen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå