Gå til innhold

Sexdukke - selge den hvor? Eller kastes som hva?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det er dette dere menn tenner på? Svære bryst med bittesmå areola ? Ser jo helt unaturlig ut, skjønner godt dere må ha dukker til sånt.

Anonymkode: bbd2e...72a

Skjønner at du er sur, men det er ingen som trenger din tillatelse til å tenne på noe.

Anonymkode: 56df6...250

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.6.2022 den 21.47):

Jeg lurer på hvordan man kan kvitte seg med en sexdukke? Den er i helt fin stand, og den burde ha blitt solgt -- for den kan lett gjøres ren og overleveres til noen andre. Men det er sannelig usikkert hvor det finnes nettsteder hvor man kan gjøre dette. Jeg fant en, men det nettstedet legges ned nå i juni. Om noen har pekepinn til hvor det kan selges, så vennligst kom med det. 

Hvis det ikke er mulig å få den solgt, så er alternativet å stykke den opp. Men hvordan er det med TPE og gjennvinning? I grunnen så skal akkurat den typen plast være gjenvinnbar, men har litt tvil om anlegg i Norge tar i mot de. Litt trist og måtte kaste delene i restavfallet. 

Anonymkode: c2948...f2b

Sett den på gjenbruksstasjonen.

Bare for å være morsom.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

😂sikkert noen som tenner på å kjøpe brukt sexdukke.

Anonymkode: 7c1f4...a16

Dette!

Jeg synes det er alt for drøyt å kjøpe brukte sexleketøy men folk tenner på så mye rart så hvorfor ikke. De som synes det er ekkelt å kjøpe brukt får bare la vær å kjøpe.. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Skjønner at du er sur, men det er ingen som trenger din tillatelse til å tenne på noe.

Anonymkode: 56df6...250

Det er jo ganske sykt å tenne på en dukke da. Bare min mening og jeg er ikke sur. Hvorfor skal jeg det? 

Anonymkode: bbd2e...72a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/26/2022 at 5:40 PM, AnonymBruker said:

Den var ikke mye realistisk, ser jo ut som en anime karakter…

Anonymkode: 9be93...87d

Er ikke det noe av poenget? Det er en *sexdukke*. Den skal være litt overdrevet. 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil du ikke ha henne mer? 

Syk pris for sexleketøy da 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/24/2022 at 9:47 PM, AnonymBruker said:

Jeg lurer på hvordan man kan kvitte seg med en sexdukke? Den er i helt fin stand, og den burde ha blitt solgt -- for den kan lett gjøres ren og overleveres til noen andre. Men det er sannelig usikkert hvor det finnes nettsteder hvor man kan gjøre dette. Jeg fant en, men det nettstedet legges ned nå i juni. Om noen har pekepinn til hvor det kan selges, så vennligst kom med det. 

Hvis det ikke er mulig å få den solgt, så er alternativet å stykke den opp. Men hvordan er det med TPE og gjennvinning? I grunnen så skal akkurat den typen plast være gjenvinnbar, men har litt tvil om anlegg i Norge tar i mot de. Litt trist og måtte kaste delene i restavfallet. 

Anonymkode: c2948...f2b

Har ikke tenkt å legge inn bud men hvordan er renhold osv? Grunnen til at jeg spør er at jeg har en 'plastfitte' i skuffen, jeg bruker den ikke mye. Grunnen er at det er litt for mye jobb å gjøre den klar og rengjøre den etterpå. Selv om den gir bra orgasmer er de ikke bra nok i forhold til ekstraarbeidet til at jeg gidder bruke den særlig ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pakk den inn i svartsekker og dump den langs en øde vei.

Anonymkode: e9ee8...338

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan ikke tenke meg annet enn at det bør være et marked for denne. 🤷‍♀️

Personlig så syntes jeg at brukte sexleketøy virker litt guffent, men ut i fra et miljø-og økonomiperspektiv så burde jo ikke slike ting kastes i hytt og pine. Folk har jo sex med personer andre har hatt sex med, så hvorfor ikke en dukke? 🤷‍♀️ Dukken er jo enklere å rengjøre også. 😂

Anonymkode: 3be92...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...