AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 Etter et langt år med mye jobbing med oppgaven fikk jeg endelig resultatet...B... Jeg klarer ikke helt å være 100% fornøyd med den. Det har vært mye jobb med oppgaven i tillegg til at jeg har vært gravid med bekkenløsning og hatt problemer med søvn. Det har blitt lagt mye jobb ned i oppgaven og jeg tenkte først at jeg skulle være fornøyd dersom jeg besto, men nå er jeg litt motsatt der jeg er lei meg for at jeg ikke fikk A.. Noen andre som er misfornøyd med masteren/bacheloren? Anonymkode: 9b16d...152 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #2 Skrevet 24. juni 2022 B er virkelig et veldig godt resultat du skal være fornøyd med. Prøv å aksepter det og du vil få det lettere i arbeidslivet. Der blir det sjeldent tid til å levere mer enn 80% uansett. Anonymkode: 2a4cf...de5 9 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Generasjon prestasjon? Spesielt å gå fra å være glad for å bestå, til å være skuffet over en B. Anonymkode: f2d43...146 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 Selv om det egentlig er tull å bli skuffa så forstår jeg deg, jeg har samme tendenser. Må er jeg ikke gen. Prestasjon da.. Jeg er ganske voksen student. Men du vet selv hvilket nivå du ligger på og hva som ligger i den karakteren. En kan tenke at en kan se det som en mulighet til å lære mer. På den andre siden, så er A enn pluss flaks. I sensorveiledningen står jo Å og B innunder samme kriterier, det er jo bare en ekstra X faktor som gjør at sensor setter A. Men du har vel mulighet til å få tilbakemelding på hva som ikke var " perfekt" i oppgåva? Selv A oppgaver har jo ting som kan gjøres bedre eller annerledes. Anonymkode: def05...118
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 Husker jeg følte på det samme. Etter et halvt år med innsats, så ble det bare en B. Nå har jeg vært i arbeidslivet i 15 år. Og den karakteren betyr virkelig ingenting. Anonymkode: 436d4...322
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #6 Skrevet 25. juni 2022 Jeg skjønner deg, jeg er også sånn som blir skuffet om jeg ikke får A. Men B er kjempebra på master, særlig når du er gravid i tillegg! Følelsen går nok over om noen dager eller uker. Anonymkode: b6b4b...044
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #7 Skrevet 25. juni 2022 Eh? B er en god karakter. Hadde blitt glad for det, spesielt med tanke på omstendighetene. Selv var jeg sikker på at jeg skulle stryke for jeg syntes at masteroppgaven var hinsides dårlig, men fikk C 😁 Anonymkode: 6ec84...00b 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #8 Skrevet 25. juni 2022 Jeg skjønner deg. Fikk B på bacheloren og kjenner litt på skuffelsen. Men samtidig er jeg fornøyd fordi B er fortsatt en veldig god karakter. Så jeg har en litt blandet følelse. Skuffelsen hos meg knytter seg mest til hvor mye arbeid jeg har lagt ned i oppgaven. Jeg har aldri jobbet så hardt med et fag og vært så fornøyd med eget arbeid. Jeg håpte virkelig at det skulle bli en A. Anonymkode: dbc12...4dd
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #9 Skrevet 25. juni 2022 B er meget bra. Til tross for det, er skuffelse en helt naturlig følelse å ha. Men jeg må si, at det at man har lagt mye jobb i oppgaven, det betyr ikke at man fortjener A. Anonymkode: 9591b...346 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #10 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): B er meget bra. Til tross for det, er skuffelse en helt naturlig følelse å ha. Men jeg må si, at det at man har lagt mye jobb i oppgaven, det betyr ikke at man fortjener A. Anonymkode: 9591b...346 Ja, skal ikke en A-oppgave være eksepsjonelt god? Anonymkode: 6ec84...00b
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #11 Skrevet 25. juni 2022 Karakteren har ingenting med innsatsen eller arbeidsmengde å gjøre. Det har med hvordan du fremstår som forsker. At du ikke er fornøyd med en B er kanskje nettopp et tegn på at du mangler de analytiske egenskapene som de som får A har... Anonymkode: a5a7c...557 1
Anonymburker Skrevet 25. juni 2022 #12 Skrevet 25. juni 2022 Det er få forunt å få en så bra karakter på en master.
Jr.Garcon Skrevet 25. juni 2022 #13 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 24.6.2022 den 21.11): Etter et langt år med mye jobbing med oppgaven fikk jeg endelig resultatet...B... Jeg klarer ikke helt å være 100% fornøyd med den. Det har vært mye jobb med oppgaven i tillegg til at jeg har vært gravid med bekkenløsning og hatt problemer med søvn. Det har blitt lagt mye jobb ned i oppgaven og jeg tenkte først at jeg skulle være fornøyd dersom jeg besto, men nå er jeg litt motsatt der jeg er lei meg for at jeg ikke fikk A.. Noen andre som er misfornøyd med masteren/bacheloren? Anonymkode: 9b16d...152 B er jo veldig bra! Imponerende å lande en B kombinert med graviditetsplager osv.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #14 Skrevet 26. juni 2022 Jeg fikk A på masteren, men det har aldri blitt nevnt eller uttalt som noe positivt i noen intervju- eller jobbsammenheng. Arbeidsgiver bryr seg som oftest ikke om karakterer er min erfaring, særlig ikke etter første jobben. Anonymkode: 83f68...93a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå