Gå til innhold

Mange sier Nice guys ikke fortjener sex, men er det ikke smartest om det bare er de som oppnår sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nice guys unngår konflikter, prøver å please alle rundt seg og tenker mye på hva andre tenker. Det er gode egenskaper, men det gjør ikke at man fortjener sex. Samtidig ser vi at sex forsterker og endrer oppførsel. Istedenfor å tvinge folk til å ha sex med noen de ikke vil være med er det kanskje bedre å slutte all sex med folk som ikke er Nice guys og heller avstå fra sex eller finne de Nice guys man liker best 

Anonymkode: c3cb9...05b

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Incelalarm.... Konfliktskyhet er IKKE en god egenskap, om det er det du tror. Og det er ikke sånn at noen FORTJENER sex. Det er faktisk en mellomting mellom deg og fuckboys. Det er DE de fleste damer går etter. Normale, oppegående menn. 

Anonymkode: 4ce0a...508

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er alle disse "mange" som sier nice guys ikke fortjener sex? 

Anonymkode: cc118...b5c

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

"Fortjener sex"

Anonymkode: 938a6...f13

• Liker 16
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nice guys er ikke "nice". De er kvinnehatere, diskriminerende, sexist, manipulerende og veldig ofte overgripere. Alle jenter vet at når en gutt definerer seg som "nice guy" så løper hun i frykt. 

Anonymkode: 727e6...a98

• Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Å være "nice guy" er stort sett det samme som covert narsissist, ikke noe å trakte etter overhodet.

Anonymkode: c19cd...2cb

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nice guys er ikke "nice". De er kvinnehatere, diskriminerende, sexist, manipulerende og veldig ofte overgripere. Alle jenter vet at når en gutt definerer seg som "nice guy" så løper hun i frykt. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Å være "nice guy" er stort sett det samme som covert narsissist, ikke noe å trakte etter overhodet.

Ja, dette.

»Nice Guys» er ikke Nice i det hele tatt. De er falske, kontrollerende, manipulerende og passiv-aggressive og har ofte kjipe psykiske ting i bagasjen i tillegg.

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nå forsto jeg det slik at ts snakket om nice, og ikke "nice". Altså de genuint snille, men tamme og kjedelige typene.

Men dette snakket om å fortjene eller oppnå sex, skjønner jeg ingenting av. 

Anonymkode: c514d...7b6

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå forsto jeg det slik at ts snakket om nice, og ikke "nice". Altså de genuint snille, men tamme og kjedelige typene.

At ts nevner sex og fortjenelse i samme melding gjør han til en "nice guy". 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

«Nice guys» er en spesifikk type gutter, som henger rundt på en gjerne litt stalker aktig måte og sutrer om at jenter ikke vil ha «Nice Guys» (altså dem, men de er ikke «Nice»).

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

At ts nevner sex og fortjenelse i samme melding gjør han til en "nice guy". 

Ja, ts ja. Men jeg ser ikke at han omtaler seg selv i HI 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fortjener ingenting, ingen fortjener sex!

Disse nice guys du snakker om er gjerne nice av en grunn, kanskje de kompenserer for et eller annet, eneste jeg vet er at de får ikke sex fra meg! 🙅‍♀️

Anonymkode: 6c869...c07

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

«Nice guys» er en spesifikk type gutter, som henger rundt på en gjerne litt stalker aktig måte og sutrer om at jenter ikke vil ha «Nice Guys» (altså dem, men de er ikke «Nice»).

Jeg vet veldig godt hva det er, men det har fremdeles ikke overtatt meningen helt, slik at ikke noen kan være en Nice guy, uten hermetegn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fortjener ingenting, ingen fortjener sex!

Disse nice guys du snakker om er gjerne nice av en grunn, kanskje de kompenserer for et eller annet, eneste jeg vet er at de får ikke sex fra meg! 🙅‍♀️

Anonymkode: 6c869...c07

"Får" ikke 😂 Du snakker på akkurat samme måte som disse som lager "nice guys"-poster.

Men seriøst; hva med menn som bare er naturlig snille og omtenksomme? Hva kaller man disse?

Anonymkode: 86e48...703

Skrevet

Ser at du har fått utrolig mange useriøse svar her.

Nice guys er gutter/menn som fra naturens side er beskjedene, rolige og hyggelige mot så si alle. Ofte er dem litt sjenerte rundt damer og ikke akkurat de mest selvsikre. De kan også være kjedelige og ikke særlig utadvendte. 

Damer går heller etter de med masse selvtillit, de som gir litt faen i hvordan de fremstår i det sosiale. 

Du ser åpenbart her at damene som kommenterer absolutt ikke liker nice guys, med andre ord;
utsagnet mitt stemmer ganske godt. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men seriøst; hva med menn som bare er naturlig snille og omtenksomme? Hva kaller man disse?

Hva med; en helt vanlig mann? 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
FunnyBoy123 skrev (1 minutt siden):

Ser at du har fått utrolig mange useriøse svar her.

Nice guys er gutter/menn som fra naturens side er beskjedene, rolige og hyggelige mot så si alle. Ofte er dem litt sjenerte rundt damer og ikke akkurat de mest selvsikre. De kan også være kjedelige og ikke særlig utadvendte. 

Damer går heller etter de med masse selvtillit, de som gir litt faen i hvordan de fremstår i det sosiale. 

Du ser åpenbart her at damene som kommenterer absolutt ikke liker nice guys, med andre ord;
utsagnet mitt stemmer ganske godt. 

Hvis du ikke skjønner hvilken type det kommenteres på her, så kan du huske å slå av lyset etter deg. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

@FunnyBoy123 det aner meg at du svarte deg selv? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

@FunnyBoy123 det aner meg at du svarte deg selv? 

Svarte meg selv? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Nice guys unngår konflikter, prøver å please alle rundt seg og tenker mye på hva andre tenker. Det er gode egenskaper, men det gjør ikke at man fortjener sex. Samtidig ser vi at sex forsterker og endrer oppførsel. Istedenfor å tvinge folk til å ha sex med noen de ikke vil være med er det kanskje bedre å slutte all sex med folk som ikke er Nice guys og heller avstå fra sex eller finne de Nice guys man liker best 

Anonymkode: c3cb9...05b

Ingen problem. Så lenge abortlov endres over verden nå. Så blir det vanskelig for alle å få sex. Ingen kvinnfolk som tør lenger, før de vil ha barn 

Anonymkode: 8a577...bff

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...