Gå til innhold

Om en singel venninne spurte deg om en du hadde hatt sex med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninnen din var invitert på date med vedkommende. Ville du sagt sannheten? At du hadde hatt sex med vedkommende? 

Anonymkode: 753f7...4bd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Lyxros said:

Ja. 

Ja blir litt dumt å lyve om type relasjon. Bedre å bare si sannheten. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig!

Anonymkode: 7cde4...7ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er rart å spørre om det.

Anonymkode: f5a89...5c0

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Synes det er rart å spørre om det.

Anonymkode: f5a89...5c0

Ikke så rart. Hun lurte på om han var grei, fordi jeg var venn med han på Facebook. Han hadde invitert henne på date. 

Skrevet

Ja, hadde sagt at vi hadde en kort greie for x antall år siden. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, tangent said:

Ja, hadde sagt at vi hadde en kort greie for x antall år siden. 

Jeg sa det. Sa at han satt å pratet. Når han hadde fått sitt så forsvant han, og var borte noen uker for så å komme tilbake. Han sa at han ønsket forhold, men jeg ble usikker fordi han forsvant hele tiden. Men han var ellers en hyggelig snill mann. Sa sannheten fordi hun er en venninne. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da blir det jo morsomt å se. Vil din venninne kjøre en annen taktikk, og lure luringen? 

Anonymkode: 1d92f...cfd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Da blir det jo morsomt å se. Vil din venninne kjøre en annen taktikk, og lure luringen? 

Det blir spennende. Det kan jo hende at hun velger å gi han en sjanse tiltross for at det kunne virke som om han kun ville ha sex med meg. 😅. Jeg har uansett ikke noe imot fyren. Husker at jeg var uheldig med menn, men han var uansett en snillere person , enn de andre jeg rotet meg borti tiltross for at han bare forsvant innimellom. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Må jo si at om hun velger å date han så skal jeg ikke si meg skuffet over at hun gjør det. Men hun er advart om at jeg er usikker på om han er seriøs eller ikke utifra min opplevelse. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt at jeg kjenner personen.. men ærlig talt så ville hun visst om det kjapt iom vi alltid delte relativt nye bekjentskaper (dvs før noe blir aktuelt).

Anonymkode: e0cfc...360

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville sagt at jeg kjenner personen.. men ærlig talt så ville hun visst om det kjapt iom vi alltid delte relativt nye bekjentskaper (dvs før noe blir aktuelt).

Anonymkode: e0cfc...360

Har ikke så mye kontakt med henne lenger. Har kontakt med henne på meldinger på Facebook./ snapchat. Tidligere hadde vi mer kontakt. Derfor så vet jeg ikke om hun allerede har vært på date med han/ eller om hun allerede har noe på gang med han, og så lurte hun kanskje på hvordan jeg kjente han osv. Men hun påsto at han bare hadde invitert henne på date, og derfor lurte hun på dette. Hun var redd for å "brenne" seg pga tidligere erfaringer. 

Men tiltross for at jeg opplevde den fyren som ville date henne som useriøs, så er det ikke sikkert at han er det. Hun kan få en helt annen erfaring. Jeg er ikke interessert i å ødelegge noe mellom dem heller. Men jeg følte at jeg måtte si hvordan min relasjon til han var osv. Jeg har ikke dårlige minner med han, men jeg fikk allikevel inntrykk av at han ikke ønsket annet enn sex en sjelden gang iblant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...