Gå til innhold

Ta med ettåring på stranda

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har en gutt på ett år. Tenkte å ta med ham på stranda. Jeg har to spørsmål

Er det innafor med kun badebukse? Han blir så klam med bleier... Han bæsjer ikke andre steder enn på do, men kan hende han tisser (bare skyller han i vannet om uhellet er ute). Evt uv drakt? Hva lar dere de yngste barna gå i? 

Redningsvest eller ingenting? Hva bruker folk selvom man passer på hele tiden? 

Anonymkode: 92e19...409

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Badebukse er kjekt, for da slipper man sand i rompa. Litt tiss er ikke ble problem uansett. 

Anonymkode: 7c02d...11b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Helt innafor om det kommer en skvett tiss tenker jeg. Så vi går for badebukse. Bruker ikke redningsvest på stranda. Ser sjelden noen som gjør det

Anonymkode: f155c...b4c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Badebukse er kjekt, for da slipper man sand i rompa. Litt tiss er ikke ble problem uansett. 

Anonymkode: 7c02d...11b

Jah tenkte jeg og, kan umulig være behagelig 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt innafor om det kommer en skvett tiss tenker jeg. Så vi går for badebukse. Bruker ikke redningsvest på stranda. Ser sjelden noen som gjør det

Anonymkode: f155c...b4c

Så bra, da går jeg for badebuksa 😊

AnonymBruker
Skrevet

Innafor med badebukse. Innafor med uv-drakt. Innafor med naken. Innafor med bæsjeuhell. Gjør det dere er mest komfortable med 😊 selv hadde jeg droppa redningsvest på en sandstrand.

Anonymkode: 1eb0e...a16

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hei. Jeg har en gutt på ett år. Tenkte å ta med ham på stranda. Jeg har to spørsmål

Er det innafor med kun badebukse? Han blir så klam med bleier... Han bæsjer ikke andre steder enn på do, men kan hende han tisser (bare skyller han i vannet om uhellet er ute). Evt uv drakt? Hva lar dere de yngste barna gå i? 

Redningsvest eller ingenting? Hva bruker folk selvom man passer på hele tiden? 

tenker at han ikke har noe glede av det, så hadde ikke dratt på stranden med en 1åring

Anonymkode: 6be97...c1a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Innafor med badebukse. Innafor med uv-drakt. Innafor med naken. Innafor med bæsjeuhell. Gjør det dere er mest komfortable med 😊 selv hadde jeg droppa redningsvest på en sandstrand.

Anonymkode: 1eb0e...a16

Ah perfekt 💕

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

tenker at han ikke har noe glede av det, så hadde ikke dratt på stranden med en 1åring

Nei. Det kan hende ditt barn ikke har glede av å leke med vann og sand. Kanskje dere er heldige å ha air condition hjemme også 😊

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

En 1åring ikke har glede av sand, vann, utelek og moro? 😅 Vi skulle egentlig bare plassert barn i lekegrind til de blir 5 år! De har ikke noe glede av livet uansett. 

Anonymkode: 60a5b...2f3

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

What? De har da stor glede av å plaske, leke sanden og kose seg.

Anonymkode: 79f50...d4b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Når han blir litt større ville jeg brukt svømmevest, ikke redningsvest. Våre har likt det mye bedre enn armringer. 

Vi hadde med UV-telt når poden var så liten. Tror man får UV-telt man kan bære litt vann inni også, så de kan leke med vann i skyggen. Fint å ha med sandkasseleker. Husk solkrem 🙂

Anonymkode: 35c59...b4c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

vi bruker badebleie. Ikke redningsvest. Han går jo ikke lenger ut til opp til hans egne knær uansett og en av oss står alltid rett ved han. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når han blir litt større ville jeg brukt svømmevest, ikke redningsvest. Våre har likt det mye bedre enn armringer. 

Vi hadde med UV-telt når poden var så liten. Tror man får UV-telt man kan bære litt vann inni også, så de kan leke med vann i skyggen. Fint å ha med sandkasseleker. Husk solkrem 🙂

Svømmevest er kanskje en greie ja, skal sjekke det 😊 vi har kjøpt sånn vanlig uv telt, så kan evt kjøpe mini basseng og ha ved siden av så han får lekt i skyggen.. Der var veldig lurt 😊 har prøvd med bøtte og spade, men han er ikke helt der, så tar med plastdyra hans, de elsker han 😊

tussi84 skrev (11 minutter siden):

vi bruker badebleie. Ikke redningsvest. Han går jo ikke lenger ut til opp til hans egne knær uansett og en av oss står alltid rett ved han. 

Tenkte litt på badebleie, men den blir jo fylt opp litt med vann og blir tung og våt? 

AnonymBruker
Skrevet

Badebukse er helt fint. Så koselig med tur på stranden. Noe av det kjekkeste vi gjør sammen som familie. 

Anonymkode: 27b8c...bea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En 1åring ikke har glede av sand, vann, utelek og moro? 😅 Vi skulle egentlig bare plassert barn i lekegrind til de blir 5 år! De har ikke noe glede av livet uansett. 

Anonymkode: 60a5b...2f3

Dette er bare tull xD har du barn? Troll

Anonymkode: cf266...0ca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Svømmevest er kanskje en greie ja, skal sjekke det 😊 vi har kjøpt sånn vanlig uv telt, så kan evt kjøpe mini basseng og ha ved siden av så han får lekt i skyggen.. Der var veldig lurt 😊 har prøvd med bøtte og spade, men han er ikke helt der, så tar med plastdyra hans, de elsker han 😊

Tenkte litt på badebleie, men den blir jo fylt opp litt med vann og blir tung og våt? 

Badebleie blir ikke våt og tung, den holder kun på det hvis barna gjør nr 2. Kan like gjerne bruke badebukse kanskje. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker badebleier kun i basseng, på stranden bruker vi uv-drakt :)

Anonymkode: c6e83...345

• Liker 1
Skrevet

Badebukse er helt fint :) Jeg har ikke noen flyteredskaper på min, men han er så pinglete at han kun er uti til anklene uansett. Og jeg er jo med han hele tiden. Kanskje når han blir eldre :) 

AnonymBruker
Skrevet

Har bare brukt uv-drakt på mine i den alderen :) har hatt bæsjeuhell i den en gang, gikk fint det og 😆

Anonymkode: 29fc8...b94

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ah perfekt 💕

Nei. Det kan hende ditt barn ikke har glede av å leke med vann og sand. Kanskje dere er heldige å ha air condition hjemme også 😊

tenker mer på varmen, mange småbarn blir sutrerte av den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...