Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde vært et sted, si en leir, og skulle si hadet til en du var betatt av... Men så er du litt introvert og klarer ikke si ting direkte, men vil heller skrive et kort... Hva hadde du da skrevet for å hinte litt om at du skulle ønske vedkommende tok kontakt? 

Jeg er så dårlig på slikt, vil veldig gjerne ha råd til hvordan si ting litt kamuflert...? Bare så personen må klø seg litt i hodet og lure litt. Noen som kan hjelpe? 

Vi er i 30 årene. (ja jeg har lite erfaring, for de som lurer) 

Anonymkode: 30c0a...ac9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Hei! Koste meg i ditt selskap disse dagene. Vært hyggelig å sees igjen."

Hvorfor vil du han skal klø seg i hodet og lure? Bedre å være litt direkte vel.

Anonymkode: dff39...f31

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

"Hei! Koste meg i ditt selskap disse dagene. Vært hyggelig å sees igjen."

Hvorfor vil du han skal klø seg i hodet og lure? Bedre å være litt direkte vel.

Anonymkode: dff39...f31

Jeg tør ikke være for direkte eller risikere å drite meg helt ut. Er ikke 100% sikker på at han er singel... Men nesten sikkert, da... 

• Hjerte 1
Skrevet

Hvis dere har snakket en del sammen og han ikke har nevnt en partner, er det han som har lagt opp til noe og underkommunisert at han er i forhold.

Som over anbefaler jeg noe alla "Det var hyggelig å bli kjent med deg, ville vært fint og ses igjen!" 

Dette kan skrives til begge kjønn og man driter seg ikke ut! Det er slik man blir kjent med folk. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tør ikke være for direkte eller risikere å drite meg helt ut. Er ikke 100% sikker på at han er singel... Men nesten sikkert, da... 

Skjerpings. Også en opptatt mann tåler å høre «det var veldig hyggelig å treffe deg! 🙂» og slike ting.

Anonymkode: 0c4ee...28e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjerpings. Også en opptatt mann tåler å høre «det var veldig hyggelig å treffe deg! 🙂» og slike ting.

Anonymkode: 0c4ee...28e

Joda men det er forskjell på å skrive "det var hyggelig å treffe deg" og "jeg håper vi sees igjen. Gi gjerne lyd om du er i nærheten"... 

Det er jo litt slik jeg har lyst til å skrive men som jeg ikke vet om jeg tør.... Bør jeg? 

Å si at det har vært fint å møte noen er jo egentlig en ren høflighetsfrase man sier til mange, ikke et hint om at vedkommende betyr noe mer.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...