AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 ... spiser jeg mer enn normalt, føler meg feit, isolerer meg, og svarer på innlegg på KG. Hva gjør du? Anonymkode: 12f34...ccb 1 1
Helene Skrevet 24. juni 2022 #2 Skrevet 24. juni 2022 Spiser mindre, orker ikke stå opp. Isolerer meg, og diskuterer på KG 😅 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #3 Skrevet 24. juni 2022 Helene skrev (2 minutter siden): Spiser mindre, orker ikke stå opp. Isolerer meg, og diskuterer på KG 😅 Hehe, da har vi noe til felles. TS. Anonymkode: 12f34...ccb 1
Helene Skrevet 24. juni 2022 #4 Skrevet 24. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hehe, da har vi noe til felles. TS. Anonymkode: 12f34...ccb Jeg har dog tatt noen grep. Engasjerer meg i frivillighetsarbeid. Noen trenger meg. Da møter jeg opp og møter mennesker. Endret 24. juni 2022 av Helene 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #5 Skrevet 24. juni 2022 Helene skrev (1 minutt siden): Jeg har dog tatt noen grep. Engasjerer meg i frivillighetsarbeid. Noen trenger meg. Da møter jeg opp og møter mennesker. Så flott!! Det er godt å føle seg verdsatt. Det er vel det vi alle lengter etter. Så bra du har tatt tak i det! Anonymkode: 12f34...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #6 Skrevet 24. juni 2022 Jeg bare isolerer meg, og trøstespiser, eller scroller på mobilen🤦♀️ Jeg er ikke deprimert da, så det er ikke hele tiden. Men jeg håndterer det veldig dårlig, hver gang jeg er i deppe-humør Prøver å gå turer også da, for jeg har hørt at bevegelse liksom skal endre følelsen man er i, eller noe sånt noe🤷♀️ Anonymkode: 8a88f...df5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #7 Skrevet 24. juni 2022 Da ligger jeg som regel ganske apatisk på sofaen eller i senga. Vil sove mest mulig. Orker ikke noe særlig mat. Alt er et tiltak og poengliste, som tannpuss, vaske meg, rydde osv. Veksler mellom å ha det voldsomt vondt til likegyldig. Isolerer meg helt. Er jeg likegyldig kan jeg ta en rask tur på butikken eller Jeg har gått i terapi for å komme meg ut av depresjon. Da jobber jeg med hodet for å prøve å komme meg ut av det, før det blir for ille. Det fungerer som regel, men ikke alltid. Anonymkode: 9eeef...69d 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #8 Skrevet 25. juni 2022 Trener, og får opp endorfinnivået. Lager en bedre middag, deler en flaske vin med mannen, og snakker ut om ting. Anonymkode: 91d3c...84d 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #9 Skrevet 25. juni 2022 Noen har tydeligvis bedre strategier enn andre. Selv har det variert litt gjennom livet. Før var jeg flinkere til å ta meg sammen og gjøre positive ting for å få opp humøret, nå er det tyngre og jeg tillater meg å deppe/ slappe av/ gruble. Jeg lærte en gang at det var lurt å slappe av hvis man var sliten, men jeg angrer litt på at jeg aksepterte det. For nå vet jeg ikke hva som er rett. Det er blitt tyngre nå å ta seg sammen. Det er ikke så lett å vite hva som holder en nede. Takk for at dere er der dere andre også, det hjelper. Anonymkode: 12f34...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #10 Skrevet 25. juni 2022 Jeg prøver å holde hodet over vannet på jobb og hjemme sammen med barnet mitt når hun er våken. Når kvelden kommer å hun sover så er jeg så sliten og apatisk at jeg orker ingenting. Ser tv eller scroller på mobilen. Lite til ingen matlyst. Sliter med angst og depresjon. Det hjelper ikke akkurat at mannen har en 4-4 ukers turnusjobb som innebærer jobb bortreist i 4 uker. Heller ikke at jeg er kronisk skadet i en fot som hemmer meg veldig. Jeg trenger hjelp, men er for flau til å spørre om hjelp 😢 vil ikke være en byrde. At folk skal tenke at jeg ikke fikser det. Anonymkode: 06293...f62 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #11 Skrevet 25. juni 2022 Isolerer meg, mister matlyst, drikker mer alkohol, gråter, sliter med søvn. Anonymkode: ab651...402 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #12 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg prøver å holde hodet over vannet på jobb og hjemme sammen med barnet mitt når hun er våken. Når kvelden kommer å hun sover så er jeg så sliten og apatisk at jeg orker ingenting. Ser tv eller scroller på mobilen. Lite til ingen matlyst. Sliter med angst og depresjon. Det hjelper ikke akkurat at mannen har en 4-4 ukers turnusjobb som innebærer jobb bortreist i 4 uker. Heller ikke at jeg er kronisk skadet i en fot som hemmer meg veldig. Jeg trenger hjelp, men er for flau til å spørre om hjelp 😢 vil ikke være en byrde. At folk skal tenke at jeg ikke fikser det. Anonymkode: 06293...f62 Det er helt lov å spørre om hjelp noen ganger, det må du ikke være redd for❤️ Det høres veldig tøft ut, så det er helt forståelig at det blir vanskelig for deg alene. Anonymkode: 8a88f...df5
MyMichelle Skrevet 25. juni 2022 #13 Skrevet 25. juni 2022 (endret) Det kommer an på hvor deppa jeg er. Om det ikke er så veldig ille hører jeg på musikk som får meg til å føle meg bedre. Sjokolade hadde vært effektivt, men jeg holder meg unna som best jeg kan. Er jeg skikkelig deppa ligger jeg timevis våken i sengen til jeg MÅ stå opp, orker ikke spise noe som helst, og virrer rundt på KG. Noen ganger tar jeg allergipille for å «sove bort» deppinga. Men har det gått over 24 timer uten mat, tvinger jeg i meg noe. Endret 25. juni 2022 av MyMichelle 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå