AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 og hvorfor er det så mange som lakkerer negler og har fine velstelte føtter? er det for å gjøre menn med fot fetish seksuelt frustrert? Anonymkode: f4cee...bdf
skreppamedleppa Skrevet 24. juni 2022 #4 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): og hvorfor er det så mange som lakkerer negler og har fine velstelte føtter? er det for å gjøre menn med fot fetish seksuelt frustrert? Anonymkode: f4cee...bdf Å kom igjen, gi deg.. Vi skulle sikkert ikledd oss vinterstøveler og tykke strikkesokker men så er det jo noe varmere enn 4 minus grader ute. Det er greit at du muligens tror verden og kvinners bekledning kun kretser rundt din seksualitet men det gjør den altså ikke. 5 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #5 Skrevet 24. juni 2022 Jenter er kyniske, de har helt klart et horn i siden til fotfetisjistene. Selv er jeg ikke en av dem, heldigvis. Mange deilige lakkerte negler, og søte små tær ute og går nå om tiden. Jeg har blikket litt lenger opp, stort sett. Mye hot der også. Anonymkode: 75f8c...9b4 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #6 Skrevet 24. juni 2022 - Det er varmt - Sandaler / flip flop er lette å ta på seg - Ja jeg liker å ha pene tær og lakker derfor tåneglene røde eller rosae. 💅🏻 Om en mann sikler litt på tærne mine, så er det bare hyggelig og jeg liker det så absolutt! 🤩🤪 Anonymkode: c13eb...aba 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #7 Skrevet 24. juni 2022 Av samme grunn som menn gjør det. Anonymkode: 56375...3ef
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #8 Skrevet 24. juni 2022 Fordi det er varmt.. Og fordi tær er skikkelig stygge, og da liker vi å pynte dem litt😌💅🏼 Anonymkode: ea6e8...b7f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #9 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fordi det er varmt.. Og fordi tær er skikkelig stygge, og da liker vi å pynte dem litt😌💅🏼 Anonymkode: ea6e8...b7f Samme her.. Det er for varmt å gå med sko, og jeg har stygge og firkanta vikingføtter med brede tær, så da skjuler jeg det litt med neglelakk 😄 Anonymkode: 7c589...025 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #10 Skrevet 24. juni 2022 Det er varmt. Det er fort og enkelt å ta på. Og personlig lakkerer jeg neglene fordi jeg syns tær og tånegler er stygge, og jeg vil ikke se tåneglene til noen. Ikke mine engang. Fotfetisj er en av de ekleste fetisjene syns jeg, for jeg hater føtter. Så det er nok ikke for dem jeg lever livet mitt. Anonymkode: dbb44...701 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #11 Skrevet 25. juni 2022 Fordi det er varmt. Jeg driter fullstendig i hva dere med den fetisjen tenker. På tide ALLE menn lærer seg at vi kler oss ikke hver dag for å tekkes dere. Anonymkode: 5d978...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå