Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det egentlig er en gravidtet som ikke skulle blitt oppdaget å jeg kunne spart meg for dette… Men jeg kjenner jeg er så lei meg, etter å ha prøvd i flere år så ble jeg så glad for å endelig se to streker. Lykken varte kort…

Anonymkode: 27251...a5e

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble selv veldig lei meg. Tenker at det er viktig å få reagere sånn man vil. Mager trøst, men mange som blir gravide rett etter kjemisk, meg selv inkludert, og vi hadde prøvd i ca 8-9mnd..

AnonymBruker
Skrevet
*Marihøna* skrev (21 minutter siden):

Ble selv veldig lei meg. Tenker at det er viktig å få reagere sånn man vil. Mager trøst, men mange som blir gravide rett etter kjemisk, meg selv inkludert, og vi hadde prøvd i ca 8-9mnd..

Er ikke gøy😞 mannen skjønner ikke at jeg synes dette er tungt, så han bagatelliserer dette. «Vi prøver igjen neste måned»… Jeg blir så sinna og vil egentlig bare gå å gråte.

Skjønner dette er min egen feil å kunne vært unngått om jeg bare ikke lot meg friste av å teste så tidlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker også at det er viktig å få reagere som man har behov for. Og at det er mange faktorer rundt som bidrar til hvordan en kjemisk vil oppleves. 

Jeg har hatt to kjemiske. Første gang ble jeg faktisk mest glad. Det var noen måneder etter at vi begynte å prøve ordentlig. Altså jeg kjente skuffelse da mensen kom bare litt forsinket etter positiv test, men jeg opplevde det mest som et tegn på at jeg kunne bli gravid og vi kunne få barn. Andre gang ble jeg også veldig lei meg. Da hadde vi prøvd i over to år og var i gang med IVF. Denne gangen kjentes det som et håp om at det kom til å ordne seg til slutt som ble tent og så en skikkelig kalddusj da det håpet sluknet igjen. 

Anonymkode: beee8...2c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Er ikke gøy😞 mannen skjønner ikke at jeg synes dette er tungt, så han bagatelliserer dette. «Vi prøver igjen neste måned»… Jeg blir så sinna og vil egentlig bare gå å gråte.

Skjønner dette er min egen feil å kunne vært unngått om jeg bare ikke lot meg friste av å teste så tidlig. 

Tenker at det ikke er opptil mannen din hvordan du skal se på det/føle om det.. 

Selv var jeg veldig lei meg i ca 2 dager, men så var det verste over for min del og jeg var klar for å se fremover. 3 uker senere sto jeg med ny positiv graviditetstest. Sørg og få det ut du 🥰

Mistet 4+4, og testet på ikm så ikke spesielt tidlig.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis det er noen trøst så har jeg testet positivt i 8-10 dager begge gangene, så jeg ville oppdaget det om jeg ventet til IKM og tilogmed en uke over også.. så det er ikke «bare» at vi tester for tidlig alltid heller.. sender en klem❤️

Det er utrolig kjipt, og jeg også syns det er leit og trist..

Anonymkode: 53c67...1f9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...