Gå til innhold

Syk to ganger på rad på en måned

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg var på fest og drakk for 1 måned siden og ble syk i et par uker etterpå med vondt i halsen, hostet opp masse grønt slim, øreverk og tillegg kastet jeg opp den ene natta, da fikk jeg plutselig feber også. Var på legevakten og det var en virusinfeksjon så det måtte bare gå over av seg selv.

Så ble jeg frisk så var jeg på fest igjen nå sist helg, så blir jeg plutselig syk igjen etter helgen med vondt i halsen, hoster opp grønt slim, øreverk og tett i nesen.. Har ikke fått feber denne gangen da.

Jeg hadde korona for snart et halvt år siden så tviler på det er det jeg har fått men jeg har ikke fått testet meg enda.

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal bli syk igjen når jeg nettopp hadde blitt helt frisk, det har aldri skjedd før og jeg har alltid hatt et godt immunforsvar og før jeg fikk korona tidligere i år så hadde jeg ikke vært syk på 3 år.

Jeg drikker heller ikke så ofte, kan gå på fest så går det 1-2 måneder før jeg kan gå på fest igjen og jeg har heller aldri hatt problemer med å bli syk tidligere etter at jeg har drukket så jeg skjønner ikke hva som foregår med meg/immunforsvaret mitt.

Noen her som har opplevd det samme? 

Anonymkode: f9aa2...a7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...