AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #41 Skrevet 26. juni 2022 Har solbriller (som hovedsakelig brukes til kjøring da jeg har på førerkortet at jeg må bruke briller), ett par fotokromatiske briller som er fint siden jeg er litt lyssensitiv og to par vanlige briller som jeg bytter imellom. Alle ble kjøpt på 2 for 1 på specsavers, så over flere år er det ikke så dyrt. Har hatt "billigbriller" frem til nå når jeg byttet til designbriller. Har nå liberty og karen millen. Begge innfafningene kostet 2000 og glasset 1000, så ble 3000 for begge siden det er 2 for 1. Anonymkode: 86723...fde
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #42 Skrevet 26. juni 2022 Har progressive "gåbriller" med prismer og lesebriller. Har også solbriller med styrke, men ikke med progressivt felt (det skal logge skaffe meg) Anonymkode: 9f483...e2d
Avstand Skrevet 26. juni 2022 #43 Skrevet 26. juni 2022 Jeg har briller for nærsynthet, hatt de siden 2015. Har 2 solbriller fra H&M. De ene litt mer fancy enn de andre, men nå har jeg glemt å ta de med på ferie og ser etter nye på nett (ikke butikker for slik her) og tenkte å gå for noe dyrere.. 1000,- ish.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #44 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Prøvde faktisk å bestille briller i den nettbutikken som nevnes over her, men de klarte ikke å lage riktige glass så det var penger rett ut av vinduet. Anonymkode: 5a782...6a3 Det var synd. Men penger rett ut av vinduet kan det umulig ha vært. Du får pengene tilbake der hvis du ikke er fornøyd med brillene, eller noe ble feil. Jeg har fått refundert to ganger, og fikk pengene tilbake selv om det var jeg selv som hadde bestilt feil glass. Anonymkode: cfe6f...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå