Hoppetaujenta Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 Det lille stedet hvor man skal skru opp et deksel og feste et lite ark med etternavn eller få printet pent med en slik liten trykkemaskin som jeg ikke vet hva heter...er det noen butikker som har en slik sørvis som dere vet om?
Daria Skrevet 24. juni 2022 #2 Skrevet 24. juni 2022 I sameiet hvor jeg bor har styret kontroll på sånt - jeg ville begynt der. Steder som driver med nøkkelsliping o.l. har gjerne også skiltservice. 1
Million Skrevet 24. juni 2022 #3 Skrevet 24. juni 2022 Du kan jo lage det selv med en sånn Dymo etikettmaskin/mini-printer. Den kan brukes til å merke alt mulig, kjekt å ha i skuffen! Tast inn navnet ditt, trykk på print, og ut kommer en remse med navnet ditt på. Pell av bakpapiret (teip) og sett på plass. 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. juni 2022 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2022 Takk for tips. Ja, det var akkurat en slik en jeg mente, men kunne ikke huske hva det het i farta. Jeg har ikke bruk for en hel maskin til odel og eie, bare en remse med navn en gang, eller to. Lurte bare på om det var en sørvis noen butikker/firmaer kunne bidra med. Dere vet jo så mye lurt her inne, så jeg drister meg til å fiske litt her.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #5 Skrevet 24. juni 2022 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Takk for tips. Ja, det var akkurat en slik en jeg mente, men kunne ikke huske hva det het i farta. Jeg har ikke bruk for en hel maskin til odel og eie, bare en remse med navn en gang, eller to. Lurte bare på om det var en sørvis noen butikker/firmaer kunne bidra med. Dere vet jo så mye lurt her inne, så jeg drister meg til å fiske litt her. Det er ikke en dymo på jobben du kan låne? Anonymkode: e2ba7...524
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #6 Skrevet 24. juni 2022 Skriv navnet ditt i runeskrift eller sånne symboler og se om folk tar utfordringen 👍 Anonymkode: 2a015...a94 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #7 Skrevet 25. juni 2022 Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): Det lille stedet hvor man skal skru opp et deksel og feste et lite ark med etternavn eller få printet pent med en slik liten trykkemaskin som jeg ikke vet hva heter...er det noen butikker som har en slik sørvis som dere vet om? jernia Anonymkode: cbebc...0b8
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni 2022 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er ikke en dymo på jobben du kan låne? Anonymkode: e2ba7...524 Neida, det finnes ikke slikt i mils omkrets. Jeg har spurt og spurt. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skriv navnet ditt i runeskrift eller sånne symboler og se om folk tar utfordringen 👍 Anonymkode: 2a015...a94 Haha...det hadde neppe blitt ønsket velkommen av post og pakkeombringerne. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): jernia Anonymkode: cbebc...0b8 Jeg kan høre med dem. Ser at det finnes på clas o, men jeg trenger kun til to striper, så jeg forsøker alt annet først. Takker for forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå