Gå til innhold

Fakturerer advokatfullmektiver for 4000 kroner i timen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom over denne artikkelen:

– Jeg tok 2000 kroner i timepris, som er slags middelpris her i området. Grette tok vel nesten det dobbelte, og det er jo relativt mye for en fullmektig, vil jeg påstå.

https://www.advokatbladet.no/advokat-sommer/forretningsadvokatfirma-fra-oslo-krevde-2-millioner-kroner-storen-advokat-fakturerte-240000/179906

4000 kroner i timen virker jo helt spinnvilt å fakturerere som nyutdannet. 

Anonymkode: bb5a1...ab8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du må gjøre noe med den artikkelen 😄

Sjelden fullmektiger fakturerer så mye, mulig i Oslo? I Trondheim er det i hvert fall sjelden med en sånn timepris for advokater, selv om det kan inntreffe.

Anonymkode: 7f281...d74

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2022 den 18.04):

Tror du må gjøre noe med den artikkelen 😄

Sjelden fullmektiger fakturerer så mye, mulig i Oslo? I Trondheim er det i hvert fall sjelden med en sånn timepris for advokater, selv om det kan inntreffe.

Anonymkode: 7f281...d74

Ser at artikkelen blir rar når jeg ser den på mobiltelefonen(iPhone), men når jeg ser den på datamaskinen så er den helt fin. 

TS

Anonymkode: bb5a1...ab8

AnonymBruker
Skrevet

Det er drøye priser i Oslo. Jeg måtte bruke advokat i forbindelse med helse og omsorg i kommunen og et familiemedlem som ikke fikk tilstrekkelig god hjelp, og det kostet virkelig skjorta. Var mye dyrere enn jeg hadde regnet med, enda jeg syntes at jeg hadde tatt godt i da jeg regnet ut omtrent hva det kom til å koste. Advokaten fakturerte til og med for 10 min hvor jeg snakket med en sekretær på telefon…

Anonymkode: 8e7cf...263

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...