mjau Skrevet 14. november 2005 #1 Skrevet 14. november 2005 æ e så opphengt i dæ, du forlate ikke mine tanka når æ kommer hjem til mitt, vil æ bare snu i døra og komme opp igjenn når du sir "gla i deg", skjønne æ at æ har gjort rett æ e gla i dæ å, min venn, du e så deilig når du tar i mæ når du tar på mæ æ har skjelving i kroppen og æ blir litt svimmel så blir æ ør og gla og vet æ har valgt rett æ kan uten problem finne 100 ting æ synes e sexy me dæ dialekta, stemmen, håret (å herregud), øyan æ nesten ikke tør se inn i av og til fordi æ blir så forlegen av at du virkelig like mæ sånn som du gjør no skal æ ikke gruble mere, æ stole på dæ, du e min, æ fikk dæ, du va mitt mål og æ nådde det. gla i dæ gutten min. Vet det ikke va nåkka viktig, men æ e bare så gla i han. han e den fineste gutten æ vet om :kys_2: skriv under om du e lykkelig du også, det e godt å få det litt ut
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #2 Skrevet 14. november 2005 Kjære deg! Dette var helt nydelig! Jeg gleder meg slik på dine vegne! Tenk å være så forelska at du nesten ikke tør se han i øyan! Sånn va det her og, før.... Lykke til! Og nyt den gleden du har inne i deg! Hilsen imponert!
Leo Skrevet 16. november 2005 #3 Skrevet 16. november 2005 (endret) Flott skrevet! Det er deilig å være forelsket! ...og du Mumsen,... Når/hvis du leser dette; Jeg elsker faktisk magen din... HØRER DU?! ELSKER!!! Endret 16. november 2005 av Leo
mjau Skrevet 17. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2005 Når man skriver rett fra hjertet blir det gjerne bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå