Gå til innhold

Få dekket brystoperasjon, hvor små pupper? Lån?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har så små pupper at en a cup blir for stort.. Når jeg ligger på ryggen er de omtrent ikke-eksisterende, og når jeg står er det som små poser, selv om det stikker litt ut. Føler meg ekkel, noen som har fått det dekket? Eventuelt noen som har funnet et bra lån til å låne 30k?

Anonymkode: 3bf08...be8

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er forresten 24, og dette ødelegger sex livet mitt da jeg aldri tør å kle helt av meg.. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

30k er ikke mye. Det klarer du å spare på 1 år i stedet for å ta opp lån med hinsides rente

Anonymkode: 77bd8...704

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

30k er ikke mye. Det klarer du å spare på 1 år i stedet for å ta opp lån med hinsides rente

Anonymkode: 77bd8...704

Eneste er at jeg ville ordnet det så fort som mulig.. Får bare mer og mer hat over kroppen min 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så små pupper har jeg også! Har sett at noen har skrevet at de har fått det dekket, i en tråd her før. Så du kan jo ta det opp med legen, hvis de er unormalt små liksom, og det går veldig utover livskvaliteten.

For meg går det egentlig fint nå, selv om jeg er ekstra usikker noen dager.. Trening, god hudpleie for hele kroppen, og klær som kler kroppen min, hjelper for meg. Også bruker jeg alltid fint undertøy, og bralettes. Trenger jo ikke bh, men jeg vil jo ha på meg fint undertøy uansett. 

Men jeg har slitt mye med det tidligere, og jeg skjønner veldig godt at det er kjipt !

Anonymkode: 9ede6...ddf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor stor er resten av kroppen din da? Hvis du er en smal kvinne så er det jo bare elegant og proposjonalt med små bryster. Søsteren min ønsket seg silikon men fikk blant nei av mannen sin,som er thoraxkirurg. Jeg tror at jo høyere kvalitet på mannen, jo større forventninger har mannen til at kvinnen hans ikke stapper kroppen sin full av plastikk. Husk at det koster 15-20 000 kroner å fjerne protesene for godt også, i tillegg til at de fleste med brystproteser opplever hardkapsel etter svangerskap og må gjennomgå ny operasjon på ca 40 000 kr for å skifte til nye.

Anonymkode: b2cae...b35

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så små pupper har jeg også! Har sett at noen har skrevet at de har fått det dekket, i en tråd her før. Så du kan jo ta det opp med legen, hvis de er unormalt små liksom, og det går veldig utover livskvaliteten.

For meg går det egentlig fint nå, selv om jeg er ekstra usikker noen dager.. Trening, god hudpleie for hele kroppen, og klær som kler kroppen min, hjelper for meg. Også bruker jeg alltid fint undertøy, og bralettes. Trenger jo ikke bh, men jeg vil jo ha på meg fint undertøy uansett. 

Men jeg har slitt mye med det tidligere, og jeg skjønner veldig godt at det er kjipt !

Anonymkode: 9ede6...ddf

Takk som deler! 🥰 

Dette er nok noe som bare sitter i hode mitt, men har prøvd å tøye egne grenser og latt typen ta på brystene, men merker han ikke holder der så veldig lenge, så da surrer tankene.. "er de for små, er det ekkelt, er jo ingenting å ta i uansett.." osv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor stor er resten av kroppen din da? Hvis du er en smal kvinne så er det jo bare elegant og proposjonalt med små bryster. Søsteren min ønsket seg silikon men fikk blant nei av mannen sin,som er thoraxkirurg. Jeg tror at jo høyere kvalitet på mannen, jo større forventninger har mannen til at kvinnen hans ikke stapper kroppen sin full av plastikk. Husk at det koster 15-20 000 kroner å fjerne protesene for godt også, i tillegg til at de fleste med brystproteser opplever hardkapsel etter svangerskap og må gjennomgå ny operasjon på ca 40 000 kr for å skifte til nye.

Jeg er ca 175 høy og veier 70 kg, magefett og ikke noe rumpe wohoo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser forresten at jeg fikk ca 20.000 igjen på skatt nå, så et lite lån er jo eventuelt mulig, vet mange sier det er smartere å spare.. Men uff er vanskelig når jeg har tenkt så lenge på det og egentlig endelig bestemt meg helt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk som deler! 🥰 

Dette er nok noe som bare sitter i hode mitt, men har prøvd å tøye egne grenser og latt typen ta på brystene, men merker han ikke holder der så veldig lenge, så da surrer tankene.. "er de for små, er det ekkelt, er jo ingenting å ta i uansett.." osv.. 

Mannen min holder heller ikke på særlig lenge med puppene mine, enda jeg var dum nok til å ta silikon som ung. Det satte ned følelsen i brystvortene mine i tillegg 😑 Hadde fjernet dem, om det ikke kostet 17 000 kroner å gjøre det. Har jo ingen plager med dem ellers, sånn sett. Men det er vanskeligere å sjekke brystene sine for kreftkuler, f eks. Pluss at toppene jeg syns var flotte måtte gis bort etter operasjonen, da det som før så elegant ut ble vulgært etter at jeg gikk fra a-cup til c-cup.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns for øvrig at du er særdeles lite smart, dersom du tar opp forbrukslån for å kjøpe deg større pupper 😳 Som jeg tidligere har skrevet så begir du deg inn på en svært kostbar galei ved å legge deg under kniven. De må med all sannsynlighet skiftes etter at du har fått barn, noe som koster ca 40 000, i tillegg til at det vil koste deg enda et nytt femsifret beløp å få dem fjernet den dagen du ønsker det. Forbrukslån.... 🤯

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg regner med jeg taler for døve ører, men det har ingenting å si at du har små pupper. Bryr meg null og niks om min partners pupper, har vært med både små og store, og det er absolutt ingen forskjell. Å fikse puppene gjør sannsynligvis ingenting med selvtilliten din heller, det kommer ikke til å ta lang tid før du finner noe annet som må fikses. Problemet sitter i hodet, ikke på brystet.

Anonymkode: 2be81...cd6

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg syns for øvrig at du er særdeles lite smart, dersom du tar opp forbrukslån for å kjøpe deg større pupper 😳 Som jeg tidligere har skrevet så begir du deg inn på en svært kostbar galei ved å legge deg under kniven. De må med all sannsynlighet skiftes etter at du har fått barn, noe som koster ca 40 000, i tillegg til at det vil koste deg enda et nytt femsifret beløp å få dem fjernet den dagen du ønsker det. Forbrukslån.... 🤯

Ønsker ikke barn men ser poenget, forbrukslån er dyrt så det er ikke akkurat veien å gå, har fått mye igjen på skatt så får eventuelt spare en liten periode

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg regner med jeg taler for døve ører, men det har ingenting å si at du har små pupper. Bryr meg null og niks om min partners pupper, har vært med både små og store, og det er absolutt ingen forskjell. Å fikse puppene gjør sannsynligvis ingenting med selvtilliten din heller, det kommer ikke til å ta lang tid før du finner noe annet som må fikses. Problemet sitter i hodet, ikke på brystet.

Anonymkode: 2be81...cd6

Det kan nok stemme. Sosiale medier har nok gjort mye med selvtilliten til flere, spesielt når man ser damene kjæresten og andre gutter følger på de ulike plattformene. Men dette er også noe jeg ønsker å gjøre for meg selv først og fremst, for at jeg skal føle meg fin 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det bare 30.000? Mine implantater kostet 45.000.

Anonymkode: 71632...1e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ga 35 000 i 2018 for mine. Klinikk i Oslo.

TS; spar opp penger til dette. Du skriver at du har fått igjen på skatten, da er du et godt stykke på vei. Spar opp det du mangler, og ikke gå og LÅN penger til svindyre renter for å finansiere dette!

Hva med feriepenger? Har du ikke fått det?

Anonymkode: 01d05...5b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Naturlig er vakkert – uansett! Hva jeg synes om det motsatte skal jeg holde for meg selv.

Anonymkode: 39e1a...0a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ga 35 000 i 2018 for mine. Klinikk i Oslo.

TS; spar opp penger til dette. Du skriver at du har fått igjen på skatten, da er du et godt stykke på vei. Spar opp det du mangler, og ikke gå og LÅN penger til svindyre renter for å finansiere dette!

Hva med feriepenger? Har du ikke fått det?

Ja, men i 2021 ble det innført merverdiavgift på slike operasjoner, så det ble betydelig dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Naturlig er vakkert – uansett! Hva jeg synes om det motsatte skal jeg holde for meg selv.

Anonymkode: 39e1a...0a5

Det er jo ikke alle som tar digre silikoninnlegg heller da. Jeg valgte små, og har nå en B-cup etter inngrepet. Det er smått for mange, men for meg er det stort ifht hvordan jeg var før (helt flatt). Det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

43.000 her, tok ifjor. Summen har økt betydelig etter at de økte momsen på 25 %.

Anonymkode: e0e79...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...