AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Del Skrevet 24. juni 2022 Hei! Jeg er ny i IVF-prosessen og skal begynne på Fyremadel i morgen. I pakningsvedlegget står det at man skal trekke stempelet litt ut av sprøyten for å sjekke at man ikke har truffet et blodkar. I instruksjonsvideoen, hvor sprøyten settes i magen, så bare injiserte man uten å sjekke for blod først. Jeg skal også sette den i magen og regner med at sjansen for å treffe noe der er lav🤷♀️ Tror heller ikke de sa noe om det hos klinikken, men jeg husker ikke helt😅 Hva gjorde dere? Anonymkode: 9b720...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #2 Del Skrevet 24. juni 2022 Jeg bare sprøytet det inn. Trakk ikke opp i sprøyta. Medisinen funka for meg. Anonymkode: 3a54b...8b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Del Skrevet 25. juni 2022 Trenger ikke trekke opp Anonymkode: bf53d...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Del Skrevet 25. juni 2022 Jeg satt i låret (utrolig nok ikke noe smertefullt), og da trakk jeg stempelet litt tilbake først. Det fungerte fint 👍🏼 Anonymkode: f39e2...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Del Skrevet 8. juli 2022 Den er subkutant så trenger ikke å trekke tilbake. Jeg stakk den i låret magen var så øm etter mange andre sprøytestikk🤪 Anonymkode: b49c9...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Del Skrevet 9. juli 2022 Tusen takk for alle svar😊 Jeg satt den i magen uten å sjekke for blod, og den gjorde jobben👏 Men huff.. den sprøyta ble jeg ikke så god venn med altså 😅 Synes ikke den sved, men det var vanskelig å få inn nåla selv om jeg siktet så nøye jeg kunne😳 Det hjalp sikkert ikke at det skulle tas om morgenen😂 Zzz -TS Anonymkode: 9b720...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå