Tesswiths Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 Vurderer å kjøpe oppblåsbart boblebad til hagen. Har noen erfaringer og dele? Hvem er verdt pengene? Og varer de lenge disse badene?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #2 Skrevet 24. juni 2022 Kjøpte et på Biltema i fjor. Veldig fornøyd med det i alle fall, men nå har jo ikke jeg veldig lang erfaring. Syns det var pluss i boka at det ikke var så dyrt, lurer på om jeg gav litt over 4000 på tilbud. Lurer på om det heter ley-z-spa, eller noe i den duren. Anonymkode: 18bac...5f1 2
Tesswiths Skrevet 24. juni 2022 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjøpte et på Biltema i fjor. Veldig fornøyd med det i alle fall, men nå har jo ikke jeg veldig lang erfaring. Syns det var pluss i boka at det ikke var så dyrt, lurer på om jeg gav litt over 4000 på tilbud. Lurer på om det heter ley-z-spa, eller noe i den duren. Anonymkode: 18bac...5f1 Bråker motoren masse? Blir vannet fort stygt?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #4 Skrevet 24. juni 2022 Tesswiths skrev (2 minutter siden): Bråker motoren masse? Blir vannet fort stygt? Motoren har en lav durelyd. Så lenge du har klorabletter oppi vannet og dusjer før du skal bade holder vannet seg fint. Anonymkode: 05142...c19 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #5 Skrevet 24. juni 2022 Tesswiths skrev (2 minutter siden): Bråker motoren masse? Blir vannet fort stygt? Motoren durer jo når det står på, på samme måte som boblebadet innendørs gjør. Men lyden er helt overkommelig, tror dessverre en skal veldig opp i pris for å få stillegående. Vannet holder seg bra veldig lenge, men jeg er nøye på å bruke kjemikalier som er beregnet for rens til boblebad, samt at jeg har på lokk når det ikke er i bruk. I tillegg tar jeg en kjapp dusj av kroppen før jeg bruker boblebadet, for å unngå solkremrester og diverse. Anonymkode: 18bac...5f1
Tesswiths Skrevet 24. juni 2022 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Motoren durer jo når det står på, på samme måte som boblebadet innendørs gjør. Men lyden er helt overkommelig, tror dessverre en skal veldig opp i pris for å få stillegående. Vannet holder seg bra veldig lenge, men jeg er nøye på å bruke kjemikalier som er beregnet for rens til boblebad, samt at jeg har på lokk når det ikke er i bruk. I tillegg tar jeg en kjapp dusj av kroppen før jeg bruker boblebadet, for å unngå solkremrester og diverse. Anonymkode: 18bac...5f1 Høres veldig ok ut. Kikket litt på det nå. Overkommelig pris også! 1
Tesswiths Skrevet 24. juni 2022 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Motoren durer jo når det står på, på samme måte som boblebadet innendørs gjør. Men lyden er helt overkommelig, tror dessverre en skal veldig opp i pris for å få stillegående. Vannet holder seg bra veldig lenge, men jeg er nøye på å bruke kjemikalier som er beregnet for rens til boblebad, samt at jeg har på lokk når det ikke er i bruk. I tillegg tar jeg en kjapp dusj av kroppen før jeg bruker boblebadet, for å unngå solkremrester og diverse. Anonymkode: 18bac...5f1 Forresten er strømledningen lang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå