Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 14. november 2005 #1 Skrevet 14. november 2005 Lurer på hvilke steder i Bærum som anses for å være "finere"?
skrue Skrevet 14. november 2005 #2 Skrevet 14. november 2005 Lurer på hvilke steder i Bærum som anses for å være "finere"? ← Tja, østre del av Bærum kanskje (Snarøya, Stabekk, Jar, Blommenholm f.eks). Mange andre ok steder også. Hovedpoenget for meg er at det ikke er så mye trafikk og at det er grønt og rolig. Er selv vokst opp i en diger eplehage i Bærum litt vest for områdene jeg nevnte over.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. november 2005 #3 Skrevet 14. november 2005 Jeg vokste opp på Bærums Verk. Ok der.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #4 Skrevet 14. november 2005 Jeg vokste opp på Bærums Verk. Ok der. ← Jo, men beskrives vel ikke så ofte for å være av de"finere" strøk?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #5 Skrevet 14. november 2005 Stabekk - Jar-området og Snarøya er vel de mest poshe stedene. Om det er de fineste, er det vel flere meninger om....
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #6 Skrevet 14. november 2005 Jar. Snarøya. Blommenhoøm og Stabekk er ok. Det er finere å bo i Bærum øst - nærme Oslo.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. november 2005 #7 Skrevet 14. november 2005 Jo, men beskrives vel ikke så ofte for å være av de"finere" strøk? ← He-he. Det kommer jo an på hvordan man ser på det, ikke noe typisk rikmannsstrøk, men Bærums Verk er veldig fint. http://www.baerumsverk.no/
skrue Skrevet 14. november 2005 #9 Skrevet 14. november 2005 Bærums verk er veldig usentralt. ← Det er forøvrig Voksenkollen i Oslo også. Det er ikke bare nærhet til nærmeste kafé som betyr noe. For endel er nok det motsatte sett på som en fordel.
tuji Skrevet 15. november 2005 #10 Skrevet 15. november 2005 Bærum er det eneste stedet hvor det er finere å bo i øst enn vest.
agbre Skrevet 16. november 2005 #11 Skrevet 16. november 2005 Det begynner å bli fint å bo i Lommedalen der jeg er vokst opp. Det hjalp vel litt med en prinsesse i bygda. Da jeg var liten var det tvert om. Da spurte andre om vi hadde ku i garasjen:-) For min del spiller det ingen verdens rolle. Hovedsaken er at Bærum var et godt sted å vokse opp. Jeg bor forøvrig på Bærums Verk nå og stortrives med det. Går over veien og er rett inne i skauen. Går ti minutter og er nede på senteret. Bussene går hvert kvarter inn til byen på dagtid. Kan ikke ha det bedre jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå