Gå til innhold

Bærum

Gjest Gjest_Heidi_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Lurer på hvilke steder i Bærum som anses for å være "finere"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer på hvilke steder i Bærum som anses for å være "finere"?

Tja, østre del av Bærum kanskje (Snarøya, Stabekk, Jar, Blommenholm f.eks). Mange andre ok steder også. Hovedpoenget for meg er at det ikke er så mye trafikk og at det er grønt og rolig. Er selv vokst opp i en diger eplehage i Bærum litt vest for områdene jeg nevnte over.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg vokste opp på Bærums Verk. Ok der.

Skrevet
Jeg vokste opp på Bærums Verk. Ok der.

Jo, men beskrives vel ikke så ofte for å være av de"finere" strøk?

Skrevet

Stabekk - Jar-området og Snarøya er vel de mest poshe stedene. Om det er de fineste, er det vel flere meninger om....

Skrevet

Jar.

Snarøya.

Blommenhoøm og Stabekk er ok.

Det er finere å bo i Bærum øst - nærme Oslo.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jo, men beskrives vel ikke så ofte for å være av de"finere" strøk?

He-he. Det kommer jo an på hvordan man ser på det, ikke noe typisk rikmannsstrøk, men Bærums Verk er veldig fint.

http://www.baerumsverk.no/

Skrevet
Bærums verk er veldig usentralt.

Det er forøvrig Voksenkollen i Oslo også. Det er ikke bare nærhet til nærmeste kafé som betyr noe. For endel er nok det motsatte sett på som en fordel.

Skrevet

Bærum er det eneste stedet hvor det er finere å bo i øst enn vest.

Skrevet

Det begynner å bli fint å bo i Lommedalen der jeg er vokst opp. Det hjalp vel litt med en prinsesse i bygda. Da jeg var liten var det tvert om. Da spurte andre om vi hadde ku i garasjen:-) For min del spiller det ingen verdens rolle. Hovedsaken er at Bærum var et godt sted å vokse opp. Jeg bor forøvrig på Bærums Verk nå og stortrives med det. Går over veien og er rett inne i skauen. Går ti minutter og er nede på senteret. Bussene går hvert kvarter inn til byen på dagtid.

Kan ikke ha det bedre jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...