Gå til innhold

Tror neppe at de friskeste menneskene henger mye på kg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er de friskeste menneskene som henger mest her inne. Det er mulig at mange av dem har brukere her, men det er neppe de som henger mest her inne. Synes det virker ganske åpenbart for å være ærlig. Hva tror du/dere?

Anonymkode: 309a8...53e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror ikke det er de friskeste menneskene som henger mest her inne. Det er mulig at mange av dem har brukere her, men det er neppe de som henger mest her inne. Synes det virker ganske åpenbart for å være ærlig. Hva tror du/dere?

Jeg tror at man ikke skal fjerndiagnostisere folk på bakgrunn av at de henger på et diskusjonsforum.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (Akkurat nå):

Jeg tror at man ikke skal fjerndiagnostisere folk på bakgrunn av at de henger på et diskusjonsforum.

Det tror jeg absolutt at man kan gjøre med flere her.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg absolutt at man kan gjøre med flere her.

Nei. Du har verken lov til det som legepersonell eller kvalifikasjoner til det om du ikke er legepersonsell eller grunnlag til å gjøre det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I blant er det som VG kommentarfeltet, bruker KG som unerholdning 😂

Anonymkode: 224ed...671

AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (2 minutter siden):

Nei. Du har verken lov til det som legepersonell eller kvalifikasjoner til det om du ikke er legepersonsell eller grunnlag til å gjøre det.

Pust med magen og tell til 10 nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så, hva feiler det deg? 

Anonymkode: 9005c...0c1

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sant det, jeg hadde blitt sprekere om jeg var mer ute i skogen og sjeldnere på data.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så, hva feiler det deg? 

ADHD og alkoho. Kan til tider bli litt paranoid også. 

AnonymBruker
Skrevet

Alkohol*

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg har covid. Hvis ikke, hadde jeg vært ute i skogen på stolpejakt. Så helt frisk er jeg ikke. 😅

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Her inne er det nok folk i alskens kategorier når det gjelder frisk/ikke frisk, og man velger vel selv hvem man vil diskutere noe med. Det er haugevis av tråder her som ikke angår meg eller min livssituasjon, men jeg kan ikke se at det er et problem, andre har tydeligvis nytte eller glede av de trådene.

Anonymkode: a1150...559

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange mennesker med godt plantet på ytre høyre med tilhørende rasistiske og transfobe holdninger her.

Anonymkode: 4b1a7...076

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så du putter deg selv i samme gruppa, da? «Ikke de friskeste menneskene»? Jeg tror at mange her inne er ensomme og/eller har utfordringer som gjør at man er mye alene, og derfor søler andre mennesker på den måten. Også tror jeg noen av disse er langt nede og har det vondt, og at det kan føre til at noen gir stygge og slemme svar her inne. Rett og slett fordi man har det så vondt selv og har blitt bitter på verden. Jeg sender omtanke til disse, og dømmer ikke.

Anonymkode: 413a8...dbd

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Pust med magen og tell til 10 nå.

Hm, gjort dette, men fremdeles mener jeg eksakt det samme jeg skrev til deg som du siterte, altså

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er like mye forskjellige mennesker her, som alle andre plasser. Bruker kg som en underholdningskilde når det ikke skjer noe annet. 😅

Anonymkode: bf177...acb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så du putter deg selv i samme gruppa, da? «Ikke de friskeste menneskene»? Jeg tror at mange her inne er ensomme og/eller har utfordringer som gjør at man er mye alene, og derfor søler andre mennesker på den måten. Også tror jeg noen av disse er langt nede og har det vondt, og at det kan føre til at noen gir stygge og slemme svar her inne. Rett og slett fordi man har det så vondt selv og har blitt bitter på verden. Jeg sender omtanke til disse, og dømmer ikke.

Anonymkode: 413a8...dbd

Det er jo noe som heter på seg selv kjenner man andre. Synes det ofte stemmer her.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er like mye forskjellige mennesker her, som alle andre plasser. Bruker kg som en underholdningskilde når det ikke skjer noe annet. 😅

Anonymkode: bf177...acb

Som jeg skrev,det er sikkert mange friske som har brukere her. Men tror ikke de er de mest aktive her inne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du henger jo her selv.. Hva tror du?

AnonymBruker
Skrevet
AnnePåLande skrev (Akkurat nå):

Du henger jo her selv.. Hva tror du?

Dæven for et psycho profilbilde du har 😨

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...