Gå til innhold

Du som er superveltrent med definerte muskler og funksjonell kropp, hvordan skjedde det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært det hele livet? Driver med du styrketrening på senter eller gjør du som Jan Bøhler? 

CA46E18C-DB06-4A6F-BD2F-5E504725BC4C.jpeg

Anonymkode: d6091...ab4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Styrketrening på senter.

Jeg går alltid på spinningtime først, 30min-60min, også trener jeg 1,5t styrke etter det. Dette gjør jeg 5 ganger i uka.

Lavkarbo diett 24/7. Maks 40gram ris/pasta til middag, ved siden av mye rent kjøtt/salat. Smoothies, omelett og salater utenom.

Lørdag kveld tillater jeg meg dog iskrem eller smågodt i den mengden jeg ønsker.

Anonymkode: 65f74...13b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Styrketrening på senter.

Jeg går alltid på spinningtime først, 30min-60min, også trener jeg 1,5t styrke etter det. Dette gjør jeg 5 ganger i uka.

Lavkarbo diett 24/7. Maks 40gram ris/pasta til middag, ved siden av mye rent kjøtt/salat. Smoothies, omelett og salater utenom.

Lørdag kveld tillater jeg meg dog iskrem eller smågodt i den mengden jeg ønsker.

Hva tenker du på når du trener? Hvilke mål har du i livet? Har du det bra ellers?

Anonymkode: fe35c...40b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da har du mye energi

Anonymkode: 8a6eb...049

Skrevet

Nå må du gi deg med de merkelige  trådene dine, ts: Du som er superveltrent, hvordan skjedde det? Du som er smellfeit, hvordan skjedde det? Du som er lite empatisk og reflektert, hvorfor ble du sånn? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjeder du deg siden du legger ut alle disse trådene? 

Anonymkode: 10b72...e41

Skrevet

Synes ikke du skal slutte med disse trådene. Tenker det kan være greit å lese de av mange ulike grunner. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, Grüner said:

Nå må du gi deg med de merkelige  trådene dine, ts: Du som er superveltrent, hvordan skjedde det? Du som er smellfeit, hvordan skjedde det? Du som er lite empatisk og reflektert, hvorfor ble du sånn? 

Tja. Jeg vil påstå at noe av det viktigste i livet er å stille spørsmål om alt. Om verden, om seg selv, om følelser og tanker og reaksjoner. På den måten blir man kjent med seg selv, og man blir lykkeligere av det! Dess flere spørsmpl man stiller, og dess dypere man går, så vil man begynne å løsne opp i eventuelle traumer og barndomssår som påvirker ens voksne liv på det ubevisste plan. Og da begynner livet å forandre seg noe enormt! På en svært positiv måte ☺️

Anonymkode: 4454e...602

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest theTitanic
Skrevet
Grüner skrev (11 timer siden):

Ts har da mange spørsmål om hvordan ting fungerer. Å vise interesse for hvordan andre tenker og fungerer, å ville forstå, er en positiv egenskap. Det er ikke alle som vet slikt naturlig. 

Skrevet

Det er bare det at hun kommer med så mange spørsmål på én gang; før hun har fått svar på det første, er hun i gang med en ny problemstilling, og ordlyden på spørsmålene er så rare, som om hun tror det bare var noe som skjedde. 

theTitanic skrev (2 timer siden):

Ts har da mange spørsmål om hvordan ting fungerer. Å vise interesse for hvordan andre tenker og fungerer, å ville forstå, er en positiv egenskap. Det er ikke alle som vet slikt naturlig. 

Gjest theTitanic
Skrevet
Grüner skrev (29 minutter siden):

Det er bare det at hun kommer med så mange spørsmål på én gang; før hun har fått svar på det første, er hun i gang med en ny problemstilling, og ordlyden på spørsmålene er så rare, som om hun tror det bare var noe som skjedde. 

Kanskje hun har mange spørsmål om flere ting på en gang? Ikke vet jeg. Vet hvertfall for meg selv at jeg alltid har mange tankeprossesser i omløp. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Styrketrening på senter.

For et håpløst opplegg.

Du kan fint gå ned til 2-3 økter i uka med fullkropp styrketrening.

Så øke kaloriene dine noe, kutte salat og spise grønnsaker til som metter bedre. Heller spise jevnt, ikke skli ut med godteri i helgene.

Anonymkode: 61dbf...2eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kjeder du deg siden du legger ut alle disse trådene? 

Anonymkode: 10b72...e41

Grüner skrev (17 timer siden):

Ts her

Jeg har kun skrevet denne tråden. Men ja jeg ble inspirert av denne andre tråden. Blir inspirert av folk som er veltrente. 

Anonymkode: d6091...ab4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...