AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #21 Del Skrevet 3. juli 2022 Dette var utrolig snodig: Sitat Både varmepumpe og forvarming er standardutstyr, i tillegg til dieseldrevet tilleggsvarmer for å øke rekkevidden vinterstid. Sistnevnte er svært uvanlig; modellen er alene med dette utstyret blant dagens helelektriske personbiler i Norge. Så er det noen her som har kjørt og testet denne? Bare litt over 60 hk er jo latterlig svakt også. Anonymkode: a1660...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #22 Del Skrevet 3. juli 2022 On 6/24/2022 at 7:21 PM, AnonymBruker said: En renault kangoo fra 2020. Jeg har jo elbil ladder, ladder ikke i veggen (?) Eller mener du at man lader "i veggen" om man lader på stoppesteder? ser for meg som nevnt i hi at jeg tar turer i sommer med den. Tenkte feks at man kunne lade i et par timer ila turen. Har bare hatt bensinbil så håper på litt gode svar her. 🙏 Anonymkode: a1629...854 Hvorfor kjøper du ikke en annen bil? Det høres mildt sagt ikke ut som et godt kjøp. Anonymkode: 7f15e...3bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå