AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Skrevet 24. juni 2022 Jeg er veldig forelsket i en kollega, men hun er gift og har barn. Hun er 28 og jeg er 27. Jeg vet hun er ulykkelig i ekteskapet sitt, fordi hun har fortalt det til en felles kollega. Men hun blir for barna. Hun har aldri prøvd seg på meg, men jeg har følelsen av at hun er betatt. Smiler mye og snakker mye med meg. Jeg kysset henne nesten en gang i forbindelse med jobbfest og fyll, men hun trakk seg og har trukket seg lenger vekk etter dette. Hun har sagt til en felles venn av oss at hun liker meg men at hun aldri kommer til å være utro mot mannen sin, så hun prøver å minimere kontakten. Hun fortalte meg en gang at mannen hennes er en veldig god far og mann, men at dem ble sammen når dem var veldig unge og at dem har vokst fra hverandre. Så hun blir for å bli, og gresset er ikke grønnere på den andre siden… Så hva gjør man? i det yrket jeg har så kan jeg ikke skifte arbeidsplass uten å flytte og det ønsker jeg ikke. Jeg kan ikke unngå henne for vi jobber sammen. Jeg vill ikke ødelegge et forhold, men jeg kan ikke bare slutte å like henne heller… Hvordan kommer man over dette? Det har snart gått 1 år og følelsene mine har ikke gitt seg. Anonymkode: b0eec...f54
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #2 Skrevet 24. juni 2022 For ei suppe. Folk må faen meg lære seg å adskille jobb og privatlivet, da blir ting mye lettere. Aldri bruk tid på jobben etter endt arbeidstid, jo mer privat du gjør jobben: jo mer problemer lager du for deg selv. Anonymkode: 9fe57...315
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #3 Skrevet 24. juni 2022 Hun er jo tydeligvis klar over at du har følelser for henne. Siden hun ikke gjør noe er de enten ikke gjengjeldt eller hun ønsker ikke å gjøre noe med det. Har du prøvd å treffe andre? Se hva som finnes der ute av trivelige single (!) damer. Anonymkode: 52d93...c6e
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #4 Skrevet 24. juni 2022 Vel, om du ikke kan skifte jobb, så må du jo bare leve med dette. Vanskelig å komme over når man ser personen hver dag, men du må minne deg selv på at dette aldri vil gå, og det er nok en mulighet for at hun rett og slett ikke er interessert nok i deg, følelsene dine er ikke gjengjeldt og det er ikke kun pga ekteskapet. Så kan du kanskje prøve å date andre? Ikke et tips som funker for alle, men det funker for noen. Plutselig treffer du drømmedama som du bare klikker helt med. Anonymkode: f9aad...edd
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #5 Skrevet 24. juni 2022 Hun er fremdeles opptatt. Finn deg noen andre Anonymkode: a2380...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå