Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på intervju i dag. Jeg har ikke fått svar om jeg har fått jobben. Jeg fikk beskjed om å sende inn politiattest. Sender man inn det for alle,  eller er det egentlig et tegn på at jeg kommer til å få jobben?

Anonymkode: d3f97...fd2

AnonymBruker
Skrevet

Et tegn på at de må ha den for å vurdere om du er en som skal legges i egnet-bunken. Men det er jo et godt tegn, bare ikke nødvendigvis at du er den ene de har sett seg ut. 

Anonymkode: 57a1e...f8c

• Liker 1
Skrevet

For å få politiattest så må du sende inn et skjema som du får av jobben. Du kan ikke bare bestille politiattest for å ha en. 

Jeg fikk nettopp jobb i helsevesenet å måtte da søke om politiattest, men fikk beskjed av jobben at jeg ikke kunne søke før jeg hadde fått et skjema av dem på hvorfor jeg måtte ha politiattest. Tok ca en uke fra jeg søkte til jeg fikk attesten. Søkte på nettet, veldig enkelt å greit å søke om.

AnonymBruker
Skrevet
avent skrev (På 24.6.2022 den 17.44):

For å få politiattest så må du sende inn et skjema som du får av jobben. Du kan ikke bare bestille politiattest for å ha en. 

Jeg fikk nettopp jobb i helsevesenet å måtte da søke om politiattest, men fikk beskjed av jobben at jeg ikke kunne søke før jeg hadde fått et skjema av dem på hvorfor jeg måtte ha politiattest. Tok ca en uke fra jeg søkte til jeg fikk attesten. Søkte på nettet, veldig enkelt å greit å søke om.

Jeg fikk et vedlegg fra det stedet jeg søkte, og fikk beskjed om å sende det inn til politiet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2022 den 17.37):

Et tegn på at de må ha den for å vurdere om du er en som skal legges i egnet-bunken. Men det er jo et godt tegn, bare ikke nødvendigvis at du er den ene de har sett seg ut. 

Anonymkode: 57a1e...f8c

De trengte visst flere. Jeg får bare håpe😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg fikk et vedlegg fra det stedet jeg søkte, og fikk beskjed om å sende det inn til politiet. 

Jeg fikk et skjema. Jeg må levere politiattest sammen med referanser, kursbevis og andre papirer. Dette var også helsevesenet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...