Gå til innhold

Sex med gifte damer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange gifte damer har du hatt sex med ?

Eller gifte personer er kanskje bedre.

Anonymkode: 4a3c2...579

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mann her, godt gift i mange år. Men i ungkars tida var det vel et par samboere og ei gift ei i alle fall. 

Min erfaring var at de ikke gjorde det for pga sex alene, men fordi det skrantet i forholdet de var i. 

Anonymkode: eddf1...844

AnonymBruker
Skrevet

Har mista tellinga, med opptatte/gifte/sambo. Men det er garantert over 30, kanskje nærmere 50. Det er bare noe forbanna sprøyt at menn er verre enn damer i så måte. I allefall hvis man er ung og noenlunde attraktiv, og vi snakker om utsultede damer på 40/45+.   

Ta f.eks. en tur på dansebandsteder på typiske syden-destinasjoner, såkalt "venninnetur". Danskebåt, Kielferja osv. osv. .... Det kryr av utro godt voksne damer.

Anonymkode: abacd...1fb

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sju eller åtte, litt usikker på hun ene var gift.

Gjør det fordi passer bra for meg. Jeg er gjerne noen år yngre enn dem, slipper i stor grad forpliktelser og damene som gjør dette er ekstremt kåte. Det betyr at de gjerne er med på litt av hvert. Kåre, gifte damer med stort underskudd på anerkjennelse og sex er perfekt for sånne som meg som tenner på litt eldre damer.

Har en avtale med ei i morgen. Det er også noe skammelig tennende ved tanken på at hun er gift også, og at hun gjør det bak hans rygg. Det gjør meg kanskje til et dårlig menneske, men mannfolk som ikke gir kona si noe oppmerksomhet ber nesten om det. 

Anonymkode: 2f888...ee3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som yngre skjedde det ikke sjeldent at kompiser sine damer tok kontakt. Kompisene må ha snakket med damene, for de var ofte uttalt klar over en ting.

Tenkte ofte at, siden de viste det om meg, så hadde kompisene jo fyrt dem opp selv.

Så menn, tenk deg godt om før du forteller ei du liker om dine kompiser sine egenskaper, ferdigheter, fordeler eller sterke økonomi. Har du ikke selv disse tingene du nevner om andre kan dette være faktorene som gjør at de som har det går ut som "vinner".

Menn må bli mer kloke, og erkjenne at for kvinner er faktisk gresset grønnere på andre siden av gjerdet, om du ikke tar vare på din. 

.

Anonymkode: 00bba...ed3

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt sex med noen gifte damer. De er som regel for gammel for min smak, men har ligget med en del damer som har hatt samboer. Er som regel de som knuller best også fordi de er lei av den elendige sexen de får av typen. 

Anonymkode: f36da...59f

Skrevet

Ca 10

AnonymBruker
Skrevet

Som kjekk nyseparert 30 åring ble det en og anna gift eller samboende dame. 

De var lette å kurtisere en kvinner på egen alder. Ble med hjem etter en tur på aker brygge /frogner eller på hotellrommet når jeg var på reise. 

Subtile flørtende blikk i forkant, etterfulgt av en drink og samtale hvor fokuset var på henne, først jobb, så privatliv og deretter utseende. 

Vær forsiktig med å snakke ned hennes partner for mye. Men si gjerne slik som, dette synes jeg ikke du skal finne deg i. Du er sterkere enn han.. Bla bla bla ukeblad. Kvinner i alderen 45 og opp var enkleste å få til sengs. 

Kan ikke huske at noen av de kvinnne ga meg noe når sant skal sies. De trengte bare en skikkelig boost av oppmerksomhet for å føle seg bedre. 

Anonymkode: 6f971...0cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kvinner i alderen 45 og opp var enkleste å få til sengs. 

The truth has been spoken   😁   ........  Uten tvil !

• Liker 2
Skrevet

Har bare hatt sex med ei gift dame, pleide å ha sex 5-6 ganger i året, problemet var ar det var meg hun var gift med.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2022 den 15.09):

De var lette å kurtisere en kvinner på egen alder. Ble med hjem etter en tur på aker brygge /frogner eller på hotellrommet når jeg var på reise. 

Subtile flørtende blikk i forkant, etterfulgt av en drink og samtale hvor fokuset var på henne, først jobb, så privatliv og deretter utseende. 

Vær forsiktig med å snakke ned hennes partner for mye. Men si gjerne slik som, dette synes jeg ikke du skal finne deg i. Du er sterkere enn han.. Bla bla bla ukeblad. Kvinner i alderen 45 og opp var enkleste å få til sengs. 

Kan ikke huske at noen av de kvinnne ga meg noe når sant skal sies. De trengte bare en skikkelig boost av oppmerksomhet for å føle seg bedre. 

Ja, vi er flere voksne damer på ca 40/45+ som klart foretrekker yngre elskere, det skal jeg innrømme.  Vi vil gjerne kjenne at vi har sex, ikke bare pumpet på med  inn-ut-sprut ...... phuuu grynt... its all over   :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
On 6/25/2022 at 3:09 PM, AnonymBruker said:

De gamle huldrene er jo enklest å få til sengs fordi de ikke har like mange valg som de som er unge og attraktive. 

Anonymkode: f36da...59f

AnonymBruker
Skrevet

Dytt !

Det må da være flere som har hatt seg med gifte. Kom igjen, ikke vær sjenerte nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser helt vanlig ut og er verken 1.90 høy, mørk og ufattelig kjekk, men jeg knullet et hav av gifte damer i 40- og 50-årene for 22-25 år siden, da jeg var fri og frank og tidlig i tjueårene. De var nesten uten unntak utsultet på sex og knullet som gale. Flere av dem fortsatte jeg å møte i en god stund etterpå. Skjønner hvorfor nå som jeg er midt i 40-årene, kona har alltid vært en skitten tøs, men aldri vært kåtere enn nå. Det var en herlig tid.

Anonymkode: 7f725...6a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ser helt vanlig ut og er verken 1.90 høy, mørk og ufattelig kjekk, men jeg knullet et hav av gifte damer i 40- og 50-årene for 22-25 år siden, da jeg var fri og frank og tidlig i tjueårene. De var nesten uten unntak utsultet på sex og knullet som gale. Flere av dem fortsatte jeg å møte i en god stund etterpå. Skjønner hvorfor nå som jeg er midt i 40-årene, kona har alltid vært en skitten tøs, men aldri vært kåtere enn nå. Det var en herlig tid.

Så nå er det din kone som knuller unghingster på byen?🤭

Anonymkode: e186b...32b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ingen. Jeg er empatisk selv, og tenner virkelig ikke på løgnaktige kvinner som mangler empati. En større potensdreper finnes ikke, en utro person har for meg null verdi.

Anonymkode: ba4ff...d85

AnonymBruker
Skrevet

På 90-tallet, når jeg var en ung mann, og studerte i Oslo, så knullet jeg fast en eldre dame på Frogner. Når mannen hennes var borte på forretningsreiser. 👍

Anonymkode: cfeec...b03

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2022 den 12.20):

Har mista tellinga, med opptatte/gifte/sambo. Men det er garantert over 30, kanskje nærmere 50. Det er bare noe forbanna sprøyt at menn er verre enn damer i så måte. I allefall hvis man er ung og noenlunde attraktiv, og vi snakker om utsultede damer på 40/45+.   

Ta f.eks. en tur på dansebandsteder på typiske syden-destinasjoner, såkalt "venninnetur". Danskebåt, Kielferja osv. osv. .... Det kryr av utro godt voksne damer.

Slik har det jo vært i mange år. Utenlandsfergene og noen dansesteder i Oslo, såkalte bruktmarkeder var steder for å få seg fitte.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker gifte damer som har alt på stell hjemme utenom sexen, er veldig vanlig at sexen dør ut i forhold. Da er det greit med en elsker som man møter 1-2 ganger pr mnd. Slipper noe mas utenom treffene, min nåværende er gift dame på 42år. Møtes annenhver uke for en deilig kjappis, noen ganger 1 times tid. Hun er alltid kåt og klar når jeg kommer... :) 

De har ikke hatt sex på flere år, men Familien AS funker bra sier hun. Så da blir hun i forholdet, men når barna flytter ut så vil kun skille seg.

Anonymkode: ad8b5...68b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så nå er det din kone som knuller unghingster på byen?🤭

Anonymkode: e186b...32b

Nei, jeg tviler på det, vi har et veldig aktivt og bra sexliv. Men hvis hun skulle ønske å kose seg litt en kveld ville jeg ikke hatt noe imot det, og det vet hun. Vi er nokså frigjorte :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...