AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #1 Del Skrevet 24. juni 2022 Hei! Flere som ikke har fått det elekroniske vitnemålet ennå? Jeg har vært privatis og ikke har fått det enda. Anonymkode: 7132a...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #2 Del Skrevet 24. juni 2022 Har du levert inn til din vgs da? Jeg fikk det for flere dager siden, men leverte inn alle karakterene til min tidligere vgs og ba om nytt vitnemål med en gang jeg fikk karakterene. Anonymkode: f45d2...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #3 Del Skrevet 24. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har du levert inn til din vgs da? Jeg fikk det for flere dager siden, men leverte inn alle karakterene til min tidligere vgs og ba om nytt vitnemål med en gang jeg fikk karakterene. Anonymkode: f45d2...b8b Nei, Jeg har ikke det as. Ingen har gitt meg beskjed om dette før. Trodde nok at den blir lastet opp automatisk. Anonymkode: 7132a...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #4 Del Skrevet 24. juni 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Har du levert inn til din vgs da? Jeg fikk det for flere dager siden, men leverte inn alle karakterene til min tidligere vgs og ba om nytt vitnemål med en gang jeg fikk karakterene. Anonymkode: f45d2...b8b Hvordan har du levert inn karakterene? Skjermdump? Anonymkode: 7132a...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #5 Del Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei, Jeg har ikke det as. Ingen har gitt meg beskjed om dette før. Trodde nok at den blir lastet opp automatisk. Anonymkode: 7132a...701 Nei, du må ringe inn/dukke opp og be dem innlemme din nye karakter slik at den skal ersatte det gamle. Anonymkode: 53f13...331 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #6 Del Skrevet 24. juni 2022 Min vgs får opp karakterene automatisk i systemet. Sendte mail og sa hvilke fag jeg hadde tatt opp. Ville ringt inn i dag. Anonymkode: f45d2...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #7 Del Skrevet 24. juni 2022 Har du tatt som privatist så kan du bestille kompetansebevis og laste det opp inne på samordna opptak Anonymkode: 56c03...0b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elfredoo Skrevet 24. juni 2022 #8 Del Skrevet 24. juni 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Har du tatt som privatist så kan du bestille kompetansebevis og laste det opp inne på samordna opptak Anonymkode: 56c03...0b3 Hørt at de fleste som går ut av vgs skal få det lastet opp automatisk, men når dette vil skje vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå