Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal være med samboers venner på fest om et par helger, noe som er helt ok. 

Rett før han møtte meg så lå han med ei ungjente som han tok jomfrudommen til. Denne henta kommer kanskje på festen. Jeg må si at jeg syns det er litt ubehagelig. 

Hva gjør man? Hun er 9 år yngre enn meg og han. 

Anonymkode: c3b63...ff4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting? Du kan jo enkelt og greit gå på festen og oppføre deg som normalt. Om du ikke vil ha noe med henne å gjøre, så snu deg vekk så du ikke trenger se på henne. 

Anonymkode: 98eb6...b99

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingenting? Du kan jo enkelt og greit gå på festen og oppføre deg som normalt. Om du ikke vil ha noe med henne å gjøre, så snu deg vekk så du ikke trenger se på henne. 

De er såpass sosiale og en liten gruppe så det blir veldig rart om jeg gjør det. Ikke minst veldig tåpelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare være deg selv? Dette er vel ikke noe å bry seg om :) 

Anonymkode: b9431...ba7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De er såpass sosiale og en liten gruppe så det blir veldig rart om jeg gjør det. Ikke minst veldig tåpelig. 

Da gjør du gode miner til slett spill (er det det det heter?) og oppfører deg normalt. Høflig og hyggelig. Du trenger ikke aktivt oppsøke kontakt med henne om du ikke vil, men hva er i veien for å oppføre seg som en voksen og være hørlig også mot en du ikke synes det er så kult å møte på? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da gjør du gode miner til slett spill (er det det det heter?) og oppfører deg normalt. Høflig og hyggelig. Du trenger ikke aktivt oppsøke kontakt med henne om du ikke vil, men hva er i veien for å oppføre seg som en voksen og være hørlig også mot en du ikke synes det er så kult å møte på? 

Fordi det er slitsomt å måtte bære en maske en hel kveld, inkludert alkohol.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke noe å gjøre noe ut av. Bare oppfør deg som hun er en hvilken som helst annen person. Det som skjedde er vel et tilbakelagt kapittel .

Anonymkode: e6afc...eab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er et problem,  med mindre du ikke stoler på kjæresten din.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ganske fantastisk at du vet hun var jomfru og at kjæresten din var hennes første. Sånt hadde jeg blitt kvalm av om noen hadde snakket om meg til nyere partnere. 

Lat som ingenting eller bli hjemme. Er nok verst for henne, tenker jeg. Kanskje hun er kul og dere finner tonen, hvem vet? 

Anonymkode: 738be...f86

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er et problem,  med mindre du ikke stoler på kjæresten din.

Joda, men jeg tenker at jonfrudommen og første forelskelse er jo en stor greie. Det er bare 3.5 år siden og. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ganske fantastisk at du vet hun var jomfru og at kjæresten din var hennes første. Sånt hadde jeg blitt kvalm av om noen hadde snakket om meg til nyere partnere. 

Lat som ingenting eller bli hjemme. Er nok verst for henne, tenker jeg. Kanskje hun er kul og dere finner tonen, hvem vet? 

Anonymkode: 738be...f86

Vi var venner i starten som delte alt med hverandre. Så utviklet vi følelser for hverandre, så derfor vet jeg det aller meste om hvem han har vært med før. 

En gang tidligere var vi på fest med en lignende sak og hun la ut om de to gangene hun hadde ligget med typen min. Jeg latet som ingenting og bekreftet at jeg visste om det og svarte at alle har en fortid. Likevel er det stadig vekk slik at disse damene presser seg på meg for å fortelle så mye. 

Samme med ei som ble sammen med hans bror, hun og la ut om diverse i det vide og det breie. Hun gikk faktisk inn for å ødelegge mellom oss, men beholdt broren så nå har vi svært lite kontakt. 

Det er sikkert derfor jeg alltid gruer meg, for disse jentene er rimelig frempå med sine erfaringer om han. 

Han var en løstøs og en ramp i mange år. Fint at han har fått slikt ut av systemet før han slår seg til ro, men også ubehagelig. Jeg har ikke rota rundt så vi møter sjeldent på mine gamle greier. Dessuten har jeg flyttet til hans hjemsted som igjen er en liten by. Hadde vi valgt barnehage til barnet vårt rett ved oss så hadde pedleder på avdelingen vært ennå en eks. 

Han er bare sånn "hun er jo så grei." Eller "jeg tror hun har forandret seg så det går nok bra." Men så er de skikkelig bitches som ønsker å gjøre andre usikre. Nå har ennå ei eks greie blitt sammen med hans bestekamerat. Bytte på er tydeligvis en vanlig greie her.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, men jeg tenker at jonfrudommen og første forelskelse er jo en stor greie. Det er bare 3.5 år siden og. 

Det er hele 3,5 år siden, det er virkelig ikke noe problem. 3,5 uke kunne jeg skjønt ble kleint

Anonymkode: 6de03...f63

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er hele 3,5 år siden, det er virkelig ikke noe problem. 3,5 uke kunne jeg skjønt ble kleint

Anonymkode: 6de03...f63

Han møtte henne på en konsert ca 6 mnd inn i vårt forhold og da sa han at de hadde prata ut. Da følte jeg ikke noe på det, men nå som vi er på samme plass en hel kveld. Jeg føler meg litt rar. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 3a085...115

Skrevet

Jeg klarer ikke å se for meg en kontekst der det hadde vært naturlig for meg å gå bort til en jente og fortelle hvor mange ganger jeg har hatt sex med hennes nåværende kjæreste... 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
17.11 skrev (5 minutter siden):

Jeg klarer ikke å se for meg en kontekst der det hadde vært naturlig for meg å gå bort til en jente og fortelle hvor mange ganger jeg har hatt sex med hennes nåværende kjæreste... 

Samme her .. er det vanlig?!? Hvis jeg opplever å være i nærheten av en jeg har hatt noe med, som har med dama, så sier jeg ingenting (!!) Om det, bare behandler dem begge som normale voksne folk .. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med typen din. Dersom du er usikker, så vær åpen om det og si at du kommer til å trenge ekstra bekreftelse den kvelden, og at han er tydelig mot henne på at det ikke er noe der lenger. 

Hun er et gammelt ligg, og du trenger ikke å tenke på det som skjedde som noe dypere enn det. Er/var hun forelsket? Det var (etter det jeg leser) ikke noe dypere fra typen din sin side? 

Tro meg, et (av mange) gammelt ligg er ikke noe å henge seg opp i. Hadde det vært bra hadde de sikkert fortsatt? 

Anonymkode: dd054...744

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke han høres ut som en bra mann.

Anonymkode: 8a00f...d4a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men hvorfor må du bære maske? Hun er et helt vanlig menneske, hva er du redd for? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Synes ikke han høres ut som en bra mann.

Anonymkode: 8a00f...d4a

Fordi at?…. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...